Dostawa druków medycznych

Data publikacji 2018-01-10
Data zakończenia 2018-01-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 500358-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych, biurowych i recept z podziałem na 5 pakietów asortymentowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48010af1-cb0f-43e4-b11d-03f6b4e9c781
Biuletyn 500358-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Regon 471219736
Zamawiajacy adres ulica Kniaziewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48422516166
Zamawiajacy fax +48422516166
Zamawiajacy email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofery należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa druków medycznych
Numer referencyjny ZP 67/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych, biurowych i recept z podziałem na 5 pakietów asortymentowych
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz Oferta, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ b. Formularz Cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie: 1) przedmiotowym (produkt zamienny) 2) sposobu konfekcjonowania 3) zmiany uwzględniającej zmiany stawek podatku VAT z dniem wejścia w życie aktów prawnych zmieniających te stawki. 4) zmiany uwzględniającej zmiany wysokości stawek opłat celnych z dniem wejścia w życie aktów prawnych zmieniających te stawki. 5) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, w okresie na jaki została zawarta 6) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru 7) zmianie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty, o której mowa w § 2 ust.1 8) zmiany wysokości cen określonych w umowie, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w punkcie 8) poprzedzone zostanie przedstawieniem przez stronę żądającą zmiany jej projektu zawierającego: a) proponowane nowe ceny, b) procentowy wskaźnik zmiany, c) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszej umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; d) wykaz osób po stronie Wykonawcy wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, na dzień zawarcia umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, e) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności ( ) bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; f) wykaz kontrahentów Wykonawcy na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę. Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej, wartości umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Bloczki recept - 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Teczka historia choroby - 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Druki medyczne - 43 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Druki biurowe - 6 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Naklejki na odpady medyczne - 2 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)