Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 we Wrocławiu w okresie od 01.03.2018 roku do 21.12.2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9; 15119600-1; 15500000-3; 15320000-7; 15330000-0; 15800000-6; 03132000-5; 15300000-1; 15331000-5; 15811000-6; 15894300-4; 15842000-2

Data publikacji 2018-01-11
Data zakończenia 2018-01-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 97 im. Jana Brzechwy
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504567-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 155000003, 153200007, 158000006, 153000001, 158110006, 158943004, 158420002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 we Wrocławiu w okresie od 01.03.2018 roku do 21.12.2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9; 15119600-1; 15500000-3; 15320000-7; 15330000-0; 15800000-6; 03132000-5; 15300000-1; 15331000-5; 15811000-6; 15894300-4; 15842000-2
Warunki dostaw:
1.Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
2. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną i telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy.)
3. Dostawy muszą być zrealizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy, zgodnie z poniższym wykazem:
1. Mięso dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 7.00
2. Ryby mrożone dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
3. Artykuły nabiałowe dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
4. Przetwory i soki dostawa raz na dwa tygodnie - na zlecenie - do godz. 9.00
5. Artykuły ogólnospożywcze i przyprawy dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
6. Warzywa i owoce dostawa dwa razy w tygodniu - na zlecenie - do godz. 7.00
7. Mrożonki dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
8. Pieczywo dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 9.00
9. Garmażerka dostawa raz w tygodniu – na zlecenie - do godz. 10.00
10. Artykuły cukiernicze dostawa raz w miesiącu – na zlecenie - do godz. 9.00
W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 2 godziny od złożenia zamówienia.
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 019c028f-2459-4b94-931a-eca21fec283f
Biuletyn 504567-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 97 im. Jana Brzechwy
Regon 000693138
Zamawiajacy adres ulica Prosta
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717986905,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat.sp097@wroclawskaedukacja.pl,
Adres strony url www.sp97wroclaw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp97wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Podstawowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp97wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie (kopertach) opakowaniu do siedziby Zamawiającego na adres ul. Prosta 16, 53-509 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 we Wrocławiu w okresie od 01.03.2018 roku do 21.12.2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9; 15119600-1; 15500000-3; 15320000-7; 15330000-0; 15800000-6; 03132000-5; 15300000-1; 15331000-5; 15811000-6; 15894300-4; 15842000-2
Numer referencyjny PRZETARG/SP97/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 we Wrocławiu w okresie od 01.03.2018 roku do 21.12.2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9; 15119600-1; 15500000-3; 15320000-7; 15330000-0; 15800000-6; 03132000-5; 15300000-1; 15331000-5; 15811000-6; 15894300-4; 15842000-2 Warunki dostaw: 1.Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 2. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną i telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy.) 3. Dostawy muszą być zrealizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Mięso dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 7.00 2. Ryby mrożone dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00 3. Artykuły nabiałowe dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00 4. Przetwory i soki dostawa raz na dwa tygodnie - na zlecenie - do godz. 9.00 5. Artykuły ogólnospożywcze i przyprawy dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00 6. Warzywa i owoce dostawa dwa razy w tygodniu - na zlecenie - do godz. 7.00 7. Mrożonki dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00 8. Pieczywo dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 9.00 9. Garmażerka dostawa raz w tygodniu – na zlecenie - do godz. 10.00 10. Artykuły cukiernicze dostawa raz w miesiącu – na zlecenie - do godz. 9.00 W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 2 godziny od złożenia zamówienia. Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ; 11.4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ – jeżeli dotyczy; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami w załączniku do SIWZ, o którym mowa w pkt. 20.1. SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 7.00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przetwory i soki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa raz na dwa tygodnie - na zlecenie - do godz. 9.00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze i przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa az w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dwa razy w tygodniu - na zlecenie - do godz. 7.00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 9.00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa raz w tygodniu – na zlecenie - do godz. 10.00
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Artykuły cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa raz w miesiącu – na zlecenie - do godz. 9.00
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy specjalnej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)