GuidZP400 |
019c028f-2459-4b94-931a-eca21fec283f
|
Biuletyn |
504567-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 97 im. Jana Brzechwy
|
Regon |
000693138
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prosta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-509
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717986905,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.sp097@wroclawskaedukacja.pl,
|
Adres strony url |
www.sp97wroclaw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.sp97wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Podstawowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp97wroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie (kopertach) opakowaniu do siedziby Zamawiającego na adres ul. Prosta 16, 53-509 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 we Wrocławiu w okresie od 01.03.2018 roku do 21.12.2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9; 15119600-1; 15500000-3; 15320000-7; 15330000-0; 15800000-6; 03132000-5; 15300000-1; 15331000-5; 15811000-6; 15894300-4; 15842000-2
|
Numer referencyjny |
PRZETARG/SP97/1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 we Wrocławiu w okresie od 01.03.2018 roku do 21.12.2018 roku z podziałem na zadania. CPV 15100000-9; 15119600-1; 15500000-3; 15320000-7; 15330000-0; 15800000-6; 03132000-5; 15300000-1; 15331000-5; 15811000-6; 15894300-4; 15842000-2
Warunki dostaw:
1.Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
2. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną i telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy.)
3. Dostawy muszą być zrealizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy, zgodnie z poniższym wykazem:
1. Mięso dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 7.00
2. Ryby mrożone dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
3. Artykuły nabiałowe dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
4. Przetwory i soki dostawa raz na dwa tygodnie - na zlecenie - do godz. 9.00
5. Artykuły ogólnospożywcze i przyprawy dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
6. Warzywa i owoce dostawa dwa razy w tygodniu - na zlecenie - do godz. 7.00
7. Mrożonki dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
8. Pieczywo dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 9.00
9. Garmażerka dostawa raz w tygodniu – na zlecenie - do godz. 10.00
10. Artykuły cukiernicze dostawa raz w miesiącu – na zlecenie - do godz. 9.00
W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 2 godziny od złożenia zamówienia.
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ;
11.4. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8. SIWZ – jeżeli dotyczy;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami w załączniku do SIWZ, o którym mowa w pkt. 20.1. SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
15:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 7.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły nabiałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przetwory i soki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa raz na dwa tygodnie - na zlecenie - do godz. 9.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze i przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa az w tygodniu - na zlecenie - do godz. 9.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dwa razy w tygodniu - na zlecenie - do godz. 7.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa raz w tygodniu - na zlecenie - do godz. 11.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa codziennie: poniedziałek – piątek do godz. 9.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Garmażerka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa raz w tygodniu – na zlecenie - do godz. 10.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15842000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa raz w miesiącu – na zlecenie - do godz. 9.00
|
| |