Dostawa sprzętu medycznego wraz wyposażeniem Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” przy ul. Piłsudskiego 157.

Data publikacji 2018-01-11
Data zakończenia 2018-01-22 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504540-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury / sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem na potrzeby Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy
al. Piłsudskiego 157.
Przedmiot zamówienia dotyczy:
Pakiet nr 1: Aparat OCT - Optyczny tomograf
Pakiet nr 2: Urządzenia do videodermatoskopii
Pakiet nr 3: Lampa laryngologiczna
Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de2f5b3a-d43e-4d1b-acbc-709d902c6f87
Biuletyn 504540-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi
Regon 47319881400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 157
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92332
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 747 588
Zamawiajacy fax 426 748 636
Zamawiajacy email zaopatrzenie@mcmwidzew.pl
Adres strony url www.mcmwidzew.pl
Adres strony internetowej www.mcmwidzew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Miejskie Centrum Medyczne
Dostep dokumentow zamowienia www.mcmwidzew.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcmwidzew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny dokumenty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi 92-332 Łódź, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 157
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego wraz wyposażeniem Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” przy ul. Piłsudskiego 157.
Numer referencyjny MCM"W"/ZP- 1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury / sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem na potrzeby Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157. Przedmiot zamówienia dotyczy: Pakiet nr 1: Aparat OCT - Optyczny tomograf Pakiet nr 2: Urządzenia do videodermatoskopii Pakiet nr 3: Lampa laryngologiczna Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna wymóg dot. załącznika nr 6 za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 7, jeśli Wykonawca przedstawi minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem urządzeniom z danej dziedziny medycznej na którą składa ofertę i wartości zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Pakiet nr 1: Aparat OCT - Optyczny tomograf – 100.000 zł. Pakiet nr 2: Urządzenia do videodermatoskopii – 30.000 zł. Pakiet nr 3: Lampa laryngologiczna – 1.000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 11. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - załączniki 11; 12. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - załączniki 12; 13. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; – załącznik nr 13;
Zakresie warunkow udzialu 6. Potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. – załącznik nr 6; 7. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - załącznik nr 7;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8.Dokument potwierdzający opis parametrów technicznych urządzenia pochodzący od producenta lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny, które Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiającego weryfikację zgodności oferowanego produktu wraz z oprogramowaniem z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ.- – załącznik nr 8; 9. Wykonawca dołącza następujące dokumenty dot. aparatury medycznej / urządzeń: deklarację zgodności, CE, dla wszystkich zaoferowanych elementów przedmiotu zamówienia będących wyrobami medycznym. Wpis / zgłoszenie aparatów do rejestru wyrobów medycznych*jeżeli dotyczy– załącznik nr 9. 10. Oświadczenie dot. dokumentów poświadczających spełnienie wymogów technicznych – załącznik nr 10;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej Umowy następujących aneksów: a) aneks aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy, zmianę adresu, formy prawnej itp. b) zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana ceny obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających. c) aneks przewidujący zmianę zastosowanej technologii wykonania elementów urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia na lepszą/lepsze (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną) oraz wymiany oprogramowania celem dostosowania do zmieniających się warunków technologicznych, przy zachowaniu pełnej kompatybilności, po zaakceptowaniu jej/ich przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zmianie;
IV 6 1 sposob udostepniania Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku informacje te muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”.
IV 6 1 srodki ochrony j.w.
IV 4 4 data 2018-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:30
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin gwarancji na urządzenie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji napraw
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)