GuidZP400 |
c6f769fd-b920-41d0-b7b6-abb1c62bb89f
|
Biuletyn |
504541-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Badań Edukacyjnych
|
Regon |
17823500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górczewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01180
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 241 71 00
|
Zamawiajacy fax |
22 241 71 11
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ibe.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ibe.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wspieranie realizacji I etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (dalej jako ZSK) na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Stworzenie i uruchomienie narzędzi informatycznych „Baza Efektów Uczenia się ZSK” i „Moje Portfolio”
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: IBE/4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Stworzenie produktu obejmuje:
1. stworzenie i uruchomienie narzędzia informatycznego „Baza Efektów Uczenia się ZSK” (dalej jako BEUZSK);
2. stworzenie i uruchomienie narzędzia informatycznego aplikacji „Moje Portfolio” do korzystania na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych w trybie online i offline;
Uruchomienie produktu obejmuje testy oraz uruchomienie produktu na serwerach Zamawiającego lub wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
208536,59
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia tj.;
W procesie wyłaniania Wykonawcy od uczestników przetargu wymagane jest posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz projektowania graficznego stron internetowych i aplikacji mobilnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
1. min. 3 zrealizowanych przez Wykonawcę aplikacji mobilnych, spełniających następujące kryteria:
1) min. 1 z nich umożliwia użytkownikom logowanie się poprzez konto portalu społecznościowego lub portalu służącego do przechowywania plików;
2) min. 1 z nich pozwala na udostępnianie przez użytkownika swoich danych lub utworzonych treści wybranym użytkownikom Internetu po zalogowaniu się przez nich do systemu;
3) min. 1 z nich pozwala na uplodowanie plików;
4) min. 1 z nich pozwala na tworzenie własnych treści oraz na porządkowanie tych treści na różne sposoby;
5) min. 1 z nich jest aplikacją natywną lub hybrydową (łączącą cechy aplikacji webowych i natywnych)
Wy(wraz z opisem wyjaśniającym, w jaki sposób kryteria te są spełnione);
2. min. 3 zrealizowanych przez Wykonawcę stron internetowych, spełniających następujące kryteria:
1) min. 1 z nich umożliwia użytkownikom logowanie się poprzez konto portalu społecznościowego lub portalu służącego do przechowywania plików;
2) min. 1 z nich pozwala na udostępnianie przez użytkownika swoich danych lub utworzonych treści wybranym użytkownikom Internetu po zalogowaniu się przez nich do systemu;
3) min. 1 z nich pozwala na uplodowanie plików;
4) min. 1 z nich pozwala na tworzenie własnych treści oraz na porządkowanie tych treści na różne sposoby;
5) min. 1 z nich została stworzona dla podmiotu zewnętrznego
W wykazie doświadczenia należy wskazać lokalizację (link do strony) wykazanych aplikacji, oraz zawrzeć opis wprost wskazujących na spełnianie poszczególnych wymogów sformułowanych powyżej.
Zamawiający zastrzega iż, jeżeli wykaz złożony przez wykonawcę będzie budził wątpliwości, może on zwrócić się do Wykonawcy lub bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór informacji albo listy podmiotów stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
8. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 24a ust. 1 – Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, przedstawiających stan aktualny na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz
- załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: „Wykonanie aplikacji BEUZSK oraz Moje Portfolio ”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
1. STRONY niniejszym uzgadniają, że w terminie do 7 dni od dnia uzgodnienia harmonogramu realizacji o którym mowa w Załączniku nr 1 ZAMAWIAJĄCY wypłaci WYKONAWCY zaliczkę w wysokości 30% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, jednak nie więcej niż 100.000 złotych brutto (słownie: sto tysięcy), na następujący rachunek bankowy: ____________________________________________.
2. WYKONAWCA wystawia ZAMAWIAJĄCEMU fakturę zaliczkową i składa ją w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego WER, w ramach którego realizowane jest Zamówienie;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego WER lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
2. STRONY postanawiają, że zmiana terminów określonych w harmonogramie uzgodnionym po podpisaniu Umowy nie stanowi istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W ofercie Wykonawca poza wyceną swych usług, przedstawi również informacje na temat doświadczenia zespołu desygnowanego do realizacji zamówienia.
Wymaga się od Wykonawcy wskazania z imienia i nazwiska osób mający realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia – pozwalającego dokonać oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi w §14 poniżej. Przy opisie doświadczenia osób można wykorzystać załącznik nr 5 do SIWZ.
|