GuidZP400 |
d0ef5e06-b850-4283-afc7-6eb545b5980d
|
Biuletyn |
504526-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Solec Sp. z o.o.
|
Regon |
14262895500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Solec
|
Zamawiajacy adres numer domu |
93
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 250 62 48
|
Zamawiajacy fax |
22 250 61 99
|
Zamawiajacy email |
zp@cmsolec.pl
|
Adres strony url |
www.cmsolec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cmsolec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmsolec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyc w siedzibie Zamawiajacego, pisemnie - osobiście lub za posrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Szpitala Solec sp. z o.o., ul. Solec 93, 00-382 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony PN/01R/01/2018 na dostawy rękawiczek medycznych do Szpitala Solec sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
PN/01R/01/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych do Szpitala Solec Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 „Formularz asortymentowo-cenowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
3.6. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zmówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy do wysokości 20% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ze zm.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
5. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
w pkt 6.4.1., 6.4.2., 6.4.5. SIWZ - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
6.2. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w pkt 6.4.1. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.4.2. i 6.4.5. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.1., 6.4.2, 6.4.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.8. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, spełniania przez oferowane dostawy wymagań, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów oraz próbek testowych:
6.8.1 próbki testowe w ilościach podanych w załączniku nr 2 „Formularz asortymentowo-cenowy”;
6.8.2 dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 20.05.2010 r. – dla wyrobów medycznych;
6.8.3 materiały informacyjne oraz odpowiednie dokumenty dla oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego przedstawione w „Formularzu asortymentowo-cenowym” załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty te muszą być bezwzględnie odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji „Formularza asortymentowo-cenowego” dotyczy dany dokument.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalanego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
każda ze Stron ma prawo żądać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego na podstawie Umowy o wartość wzrostu kosztów wykonania Umowy wynikającego z wprowadzonej zmiany.
2. W sytuacji, o której mowa w § 8.1 Umowy, Strona ma prawo wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem zawierającym uzasadnienie i wyliczenie zmiany kosztów wykonania Umowy i wynikającej z niego zasadności zmiany cen jednostkowych określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
3. W uzasadnieniu, o którym mowa w § 8.2 Umowy, Strona składająca wniosek wskazuje zmianę stanowiącą przyczynę wzrostu kosztów wykonania Umowy wraz z podstawą prawną tej zmiany i przedstawia obliczenie zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy wynikające z zaistnienia zmiany.
4. Strona, która otrzymała wniosek, o którym mowa w § 8.2 Umowy, ma prawo, w terminie 10 dni roboczych, zażądać od drugiej Strony złożenia dodatkowych wyjaśnień. Jeśli Strona zażądała dodatkowych wyjaśnień, to druga Strona jest zobowiązana złożyć je w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania. Jeśli Strona, która otrzymała wniosek, o którym mowa w § 8.2 Umowy, nie zażądała dodatkowych wyjaśnień, to następuje zmiana cen jednostkowych zgodna z wnioskiem.
5. Jeśli po otrzymaniu dodatkowych wyjaśnień Strona, która otrzymała wniosek, o którym mowa w § 8.2 Umowy, nadal kwestionuje zasadność lub wysokość zmiany cen wskazanej we wniosku, to Strony zobowiązują się przystąpić do negocjacji celem polubownego załatwienia sporu. Negocjacje powinny zakończyć się w terminie 60 dni od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w § 8.2 Umowy. Brak porozumienia pomiędzy Stronami może stanowić podstawę do wystąpienia na drogę sądową.
6. Zmienione ceny jednostkowe znajdują zastosowanie do Materiałów Opatrunkowych objętych Zamówieniami złożonymi po dacie wejścia w życie zmian, o których mowa w § 8.1 Umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, tj. że:
1. nie zostały one ujawnione do wiadomości publicznej;
2. posiadają wartość gospodarczą;
3. podjęto niezbędne działania w celu zachowania tych informacji w poufności.
Przyczyny utajnienia wykazane przez Wykonawcę musza mieć charakter zobiektywizowany i nie mogą polegać na przytaczaniu orzecznictwa czy cytowaniu treści obowiązujących przepisów.
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznakowanej napisem „Tajemnica Przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania. Które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszystkie oświadczenia i dokumenty składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub niewskazanie we właściwym terminie, że informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, skutkować będzie ich odtajnieniem zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 r. (sygn. III CZP 74/05).
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne z serycyną
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne z lateksu, pudrowane
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice winylowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki chirurgiczne sterylne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawiczki chirurgiczne sterylne
|
| |