| GuidZP400 |
b06591ef-0a04-473a-b115-8b688d1b015b
|
| Biuletyn |
503963-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
| Regon |
51088420500010
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10719
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
| Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
| Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uwm.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętej kopercie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Oczapowskiego 2, 10 – 719 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sukcesywna materiałów do konserwacji i eksploatacji sieci teleinformatycznej jedno-stek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
|
| Numer referencyjny |
10/2018/PN/DZP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sukcesywna materiałów do konserwacji i eks-ploatacji sieci teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia” – będącym jednocześnie formularzem cenowym, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości materiałów są odzwierciedleniem wcześniej doko-nywanych zakupów. Z uwagi na specyfikę niniejszego zamówienia publicznego tj. brak możliwo-ści przewidzenia zakresu ilościowego przy zakupach tego rodzaju, dla potrzeb wyceny oferty, Zamawiający przyjął ilości orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych lub większych ilości materiałów niż szacowane w opisie przedmiotu zamówienia – do wyczerpa-nia ceny oferty. Sprzedawca nie może żądać od Zamawiającego zakupu dokładnych ilości mate-riałów, określonych w Załączniku nr 1, ani żądać jakichkolwiek roszczeń finansowych z tego tytułu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwy-żej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwier-dzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp. tj. Informacji z otwarcia ofert, prze-każe Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
2.4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii doku-mentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wyko-nawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczegól-ności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu-blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności pod-miotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą:
a) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
b) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, ze względu na np. zaprzestanie produkcji danego ma-teriału.
2. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy.
3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umo-wy).
|
| IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|