Dostawa aparatury medycznej oraz wyposażenia do sali Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie

Data publikacji 2018-01-15
Data zakończenia 2018-01-25 00:00:00
Instytucja Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505345-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 - (Defibrylator),
Zadanie nr 2 - (Aparatura Medyczna),
Zadanie nr 3 - (Respirator transportowy),
Zadanie nr 4 - (ŁÓŻKO INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ),
Zadanie nr 5 - (ŁÓŻKO DZIECIĘCIEJ INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ)
Zadanie nr 6 - (WÓZKI MEDYCZNE)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry ustanawiają:
Treść niniejszego dokumentu,
Załączniki nr III A dla Zadań 1-6 – Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr III B – Szczegółowa oferta cenowa,
Część II SIWZ – Projekt umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2563987d-28d6-43d3-8bbb-7fa72a30a525
Biuletyn 505345-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Regon 28888600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rybacka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70204
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 48 00 700
Zamawiajacy fax 91 48 00 769
Zamawiajacy email dzppum@pum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0007/15-00. Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0007/15-03.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę Wykonawca zobowiązany jest sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty składa się w siedzibie zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Rybackiej 1, w Kancelarii Ogólnej PUM (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej oraz wyposażenia do sali Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie
Numer referencyjny DZ-262-02/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 - (Defibrylator), Zadanie nr 2 - (Aparatura Medyczna), Zadanie nr 3 - (Respirator transportowy), Zadanie nr 4 - (ŁÓŻKO INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ), Zadanie nr 5 - (ŁÓŻKO DZIECIĘCIEJ INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ) Zadanie nr 6 - (WÓZKI MEDYCZNE) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry ustanawiają: Treść niniejszego dokumentu, Załączniki nr III A dla Zadań 1-6 – Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia, Załącznik nr III B – Szczegółowa oferta cenowa, Część II SIWZ – Projekt umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące, określone w ogłoszeniu o zamówieniu warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie a) Doświadczenia, W zakresie Zadań nr 1 i 2: By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości brutto równej lub przekraczającej dla każdego z odpowiednio: dla Zadania nr I 19 000,00 zł dla Zadania nr II 24 000,00 zł dla Zadania nr III 22 000,00 zł dla Zadania nr IV 18 000,00 zł dla Zadania nr V 9 000,00 zł dla Zadania nr VI 10 000,00 zł Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie wykonaną dostawę aparatury medycznej lub urządzeń medycznych. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia/nie spełnia. W przypadku dostarczenia przez wykonawców dokumentów dotyczących warunków udziału w postępowaniu, w których wartości zostały podane w walutach obcych, Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokona przeliczenia podanych wartości po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski obowiązującym na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Oświadczenia w odniesieniu do przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiący – Załącznik nr 3 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w odniesieniu do przesłanek pozytywnych: 3) Wykazu wykonanych dostaw – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) Dowodów określających czy dostawy – wykazane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Opis oferowanego urządzenia - prospekt techniczny wydany przez producenta oferowanego urządzenia. W przypadku, gdyby załączone do oferty prospekty nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi określone w SIWZ. W przypadku oryginalnych dokumentów wydanych przez producenta oferowanego sprzętu, Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku innym niż polski.
Inne dokumenty niewymienione VI. Dokumenty stanowiące element oświadczenia woli wykonawcy i inne niezbędne dokumenty – które wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 6) Formularz oferty – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, 7) Dowód wniesienia wadium lub kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem – wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem; albo dokument wadialny, 8) Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr III A do SIWZ, 9) Szczegółowa oferta cenowa – wypełniony Załącznik nr III B do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie Wysokość wadium Zadanie nr 1 700,00 zł Zadanie nr 2 1 000,00 zł Zadanie nr 3 900,00 zł Zadanie nr 4 700,00 zł Zadanie nr 5 300,00 zł Zadanie nr 6 400,00 zł 2. Wadium należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny, 3) gdy z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć wystąpi konieczność modyfikacji terminu wykonania zamówienia, 4) w przypadku konieczności zmiany parametrów technicznych oferowanego asortymentu, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zrealizowane po cenie zawartej w ofercie, a określone w specyfikacji rozwiązania ulegają zmianie na lepsze lub przynajmniej równoważne w stosunku od oferowanych w ofercie.
IV 4 4 data 2018-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DEFIBRYLATOR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis DEFIBRYLATOR
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - (Aparatura Medyczna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - (Aparatura Medyczna) 1. Pompa infuzyjna 2-strzykawkowa 2. Pompa infuzyjna objętościowa 3. Aparat EKG 4. Lampa zabiegowa 5. Ssak elektryczny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Respirator transportowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Respirator transportowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - (ŁÓŻKO INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - (ŁÓŻKO INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - (ŁÓŻKO DZIECIĘCIEJ INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - (ŁÓŻKO DZIECIĘCIEJ INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - (WÓZKI MEDYCZNE)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Wózek zabiegowo-opatrunkowy 2. Wózek reanimacyjny z wyposażeniem
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)