GuidZP400 |
7f07af5b-6899-4dce-9d98-20fa9663dafc
|
Biuletyn |
505395-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
www.pirogow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy leków, nici chirurgicznych, taśm ginekologicznych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych, etykiet termicznych, leków i produktów do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego. z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”
|
Numer referencyjny |
ZP/3/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy leków, nici chirurgicznych, taśm ginekologicznych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych, etykiet termicznych, leków i produktów do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego. z podziałem na 11 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Materiały opatrunkowe
II Preparat przeciw odleżynom
III Środki łatwopalne
IV Płyny infuzyjne
V Etykiety termiczne
VI Ochraniacze na obuwie
VII Płyny infuzyjne
VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego
IX Szwy niewchłanialne
X Taśma syntetyczna
XI Jałowe worki do żywienia
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 12 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – dotyczy pakietu III, IV, VII, VIII.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.:
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:
Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu I, II, VI, IX-XI.
Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 2142 z późn. zm.) – dotyczy pakietu III, IV, VII, VIII.
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ,
W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-XI może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu,
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów I-II, V-VI, IX-XI
6.3.1.3. instrukcje użytkowania z opakowania handlowego w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ – dotyczy Pakietu IX, X.
6.3.1.4. kserokopie certyfikatu/świadectwa potwierdzające kompatybilność przedmiotu zamówienia z urządzeniem ExactaMix EM2400 Compounder potwierdzone/ wystawione przez autoryzowany serwis/ producenta dzierżawionego przez Zamawiającego sprzętu.
6.3.1.5. próbki w ilości po jednej sztuce wyrobu zgodnego z wymaganiami SIWZ i kosztorysu ofertowego:
• dotyczy pakietu VI – 1 para ochraniaczy
• dotyczy pakietu XI – 1 szt. worka o dowolnej pojemności
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku:
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej
1.4. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości,
1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy,
1.7. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Dostawcy określonej w niniejszej umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia wynikający z obowiązujących przepisów prawa – dotyczy Pakietów IV, VII, XI.
1.8. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. – dotyczy Pakietów IV, VII, XI.
1.9. W przypadkach, o którym mowa w pkt 1.7 oraz w pkt. 1.8 powyżej strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać drugiej Stronie:
Zmiany, które będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Dostawcę oraz dokładnie o jaką wartość zmienią się koszty wykonania przedmiotu umowy przez Dostawcę.
1.10. Zmiany, o których mowa w pkt. 1.7 oraz w pkt. 1.8 powyżej obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła w życie ta zmiana, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia przez Dostawcę zamiaru dokonania zmian umowy w związku ze zmianą przedmiotowych przepisów. Zmiany te zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz wykazania zmienionej wartości wynagrodzenia leży wyłącznie po stronie Dostawcy.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia wskazanym w treści §3 ust. 3 wzoru umowy.
3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach:
a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian),
b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Zamawiający winien być o tym uprzednio poinformowany z 14 - dniowym pisemnym wyprzedzeniem uzasadniającym proponowane zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę cen, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia umowy obowiązywać będą ceny jednostkowe asortymentów określone w załączniku nr 1 do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I - Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik od nr 2 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet I”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II - Preparat przeciw odleżynom
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-02-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załączniki od nr 3 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet II"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III - Środki łatwopalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 4 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet III".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV - Płyny infuzyjne, Pakiet VII - Płyny infuzyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 5, 8 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet IV, VII".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V - Etykiety termiczne, Pakiet VI - Ochraniacze na obuwie, Pakiet VIII - Preparaty do żywienia pozajelitowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 6, 7, 9 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet V, VI, VIII".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IX - Szwy niewchłanialne Pakiet X - Taśma syntetyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 10 do nr 11 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet IX, X"
|
| |