„Sukcesywne dostawy leków, nici chirurgicznych, taśm ginekologicznych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych, etykiet termicznych, leków i produktów do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego. z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”

Data publikacji 2018-01-15
Data zakończenia 2018-01-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505395-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy leków, nici chirurgicznych, taśm ginekologicznych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych, etykiet termicznych, leków i produktów do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego. z podziałem na 11 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:

Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Materiały opatrunkowe
II Preparat przeciw odleżynom
III Środki łatwopalne
IV Płyny infuzyjne
V Etykiety termiczne
VI Ochraniacze na obuwie
VII Płyny infuzyjne
VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego
IX Szwy niewchłanialne
X Taśma syntetyczna
XI Jałowe worki do żywienia

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 12 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f07af5b-6899-4dce-9d98-20fa9663dafc
Biuletyn 505395-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url www.pirogow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy leków, nici chirurgicznych, taśm ginekologicznych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych, etykiet termicznych, leków i produktów do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego. z podziałem na 11 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”
Numer referencyjny ZP/3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są „sukcesywne dostawy leków, nici chirurgicznych, taśm ginekologicznych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych, etykiet termicznych, leków i produktów do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego. z podziałem na 11 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Materiały opatrunkowe II Preparat przeciw odleżynom III Środki łatwopalne IV Płyny infuzyjne V Etykiety termiczne VI Ochraniacze na obuwie VII Płyny infuzyjne VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego IX Szwy niewchłanialne X Taśma syntetyczna XI Jałowe worki do żywienia 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 12 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – dotyczy pakietu III, IV, VII, VIII.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.: 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:  Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu I, II, VI, IX-XI.  Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 2142 z późn. zm.) – dotyczy pakietu III, IV, VII, VIII. wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ, W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-XI może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu, 6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów I-II, V-VI, IX-XI 6.3.1.3. instrukcje użytkowania z opakowania handlowego w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ – dotyczy Pakietu IX, X. 6.3.1.4. kserokopie certyfikatu/świadectwa potwierdzające kompatybilność przedmiotu zamówienia z urządzeniem ExactaMix EM2400 Compounder potwierdzone/ wystawione przez autoryzowany serwis/ producenta dzierżawionego przez Zamawiającego sprzętu. 6.3.1.5. próbki w ilości po jednej sztuce wyrobu zgodnego z wymaganiami SIWZ i kosztorysu ofertowego: • dotyczy pakietu VI – 1 para ochraniaczy • dotyczy pakietu XI – 1 szt. worka o dowolnej pojemności
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej 1.4. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy, 1.7. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Dostawcy określonej w niniejszej umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia wynikający z obowiązujących przepisów prawa – dotyczy Pakietów IV, VII, XI. 1.8. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. – dotyczy Pakietów IV, VII, XI. 1.9. W przypadkach, o którym mowa w pkt 1.7 oraz w pkt. 1.8 powyżej strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać drugiej Stronie:  Zmiany, które będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Dostawcę oraz dokładnie o jaką wartość zmienią się koszty wykonania przedmiotu umowy przez Dostawcę. 1.10. Zmiany, o których mowa w pkt. 1.7 oraz w pkt. 1.8 powyżej obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła w życie ta zmiana, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia przez Dostawcę zamiaru dokonania zmian umowy w związku ze zmianą przedmiotowych przepisów. Zmiany te zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz wykazania zmienionej wartości wynagrodzenia leży wyłącznie po stronie Dostawcy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia wskazanym w treści §3 ust. 3 wzoru umowy. 3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach: a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający winien być o tym uprzednio poinformowany z 14 - dniowym pisemnym wyprzedzeniem uzasadniającym proponowane zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę cen, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia umowy obowiązywać będą ceny jednostkowe asortymentów określone w załączniku nr 1 do umowy.
IV 4 4 data 2018-01-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I - Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik od nr 2 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet I”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II - Preparat przeciw odleżynom
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załączniki od nr 3 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet II"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III - Środki łatwopalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 4 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet III".
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV - Płyny infuzyjne, Pakiet VII - Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 5, 8 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet IV, VII".
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V - Etykiety termiczne, Pakiet VI - Ochraniacze na obuwie, Pakiet VIII - Preparaty do żywienia pozajelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 6, 7, 9 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet V, VI, VIII".
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet IX - Szwy niewchłanialne Pakiet X - Taśma syntetyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 10 do nr 11 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet IX, X"
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)