Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie

Data publikacji 2018-01-17
Data zakończenia 2018-01-25 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506024-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów (zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
z podziałem na 2 części:
Część nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Część nr 2 – Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Szczegółowy zakres, wielkość, zamówienia opisane zostały w załącznikach nr 1.1 – 1.2 Wycena Wykonawcy do SIWZ (w zależności od wybranej części zamówienia).
Wykonawca będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na koszt i transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 – „Formularz ofertowy” nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy wskazane są w załączniku nr 1.3. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5792478f-562a-4807-a056-bbd6a15ba085
Biuletyn 506024-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 416541300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Koryznowej
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081466 53 00
Zamawiajacy fax 081 466 53 01
Zamawiajacy email centrum@mopr.lublin.pl
Adres strony url www.mopr.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.lublin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Marii Koryznowej 2D, 20-137 Lublin.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Numer referencyjny MOPR.WS-OR-ZP.333 - 1.1.2018/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów (zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie z podziałem na 2 części: Część nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie Część nr 2 – Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie Szczegółowy zakres, wielkość, zamówienia opisane zostały w załącznikach nr 1.1 – 1.2 Wycena Wykonawcy do SIWZ (w zależności od wybranej części zamówienia). Wykonawca będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na koszt i transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 – „Formularz ofertowy” nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy wskazane są w załączniku nr 1.3. do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w zakresie części nr 1 – dostawy artykułów biurowych i papierniczych o łącznej wartości minimum 50 000,00 zł brutto, wynikającej z realizacji maksymalnie 2 umów. b) w zakresie części nr 2 – dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 50 000,00 zł wynikającej z realizacji maksymalnie 2 umów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Załącznik Nr 4). 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki nr 5 i 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie – zgodnie z załącznikiem nr 1.1. – Wycena Wykonawcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie Szczegółowy zakres, wielkość, zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.1 Wycena Wykonawcy do SIWZ. Wykonawca będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na koszt i transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 – „Formularz ofertowy” nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy wskazane są w załączniku nr 1.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie Szczegółowy zakres, wielkość, zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.2 Wycena Wykonawcy do SIWZ. Wykonawca będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na koszt i transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 – „Formularz ofertowy” nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy wskazane są w załączniku nr 1.3. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówień częściowych
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)