Dostawa TŚM oraz części zamiennych do zabezpieczania procesu napraw i modernizacji dla Służby Żywnościowej

Data publikacji 2018-01-18
Data zakończenia 2018-02-01 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Rafinowane oleje i tłuszcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507436-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 421220000, 429500000, 398000000, 154200008, 388100006, 421300009, 441911006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (TŚM) oraz części zamiennych do zabezpieczania procesu napraw i modernizacji dla Służby Żywnościowej) z wyodrębnionymi asortymentowo jedenastoma zadaniami, których rodzaj i ilości szczegółowo określa załącznik nr 3 – formularz cenowy.
Zadanie 1 – Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy: zbiorniki 1000 l, cysterny 3000 l, 500 l, Star 266)
Zadanie 2 – Pompy
Zadanie 3 – Środki czyszczące i polerujące
Zadanie 4 – Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy: kuchnia polowa KP-340, KPŹ-100)
Zadanie 5 – Pompy
Zadanie 6 – Rafinowane oleje i tłuszcze
Zadanie 7 – Urządzenia sterujące procesem przemysłowym
Zadanie 8 – Krany, kurki zawory
Zadanie 9 – Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy PPGW 200M)
Zadanie 10 – Pompy
Zadanie 11 – Sklejka

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e62a2978-4b2d-42b5-8a3e-567b5a4f9cac
Biuletyn 507436-N-2018
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.zamowienia3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa TŚM oraz części zamiennych do zabezpieczania procesu napraw i modernizacji dla Służby Żywnościowej
Numer referencyjny 14/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (TŚM) oraz części zamiennych do zabezpieczania procesu napraw i modernizacji dla Służby Żywnościowej) z wyodrębnionymi asortymentowo jedenastoma zadaniami, których rodzaj i ilości szczegółowo określa załącznik nr 3 – formularz cenowy. Zadanie 1 – Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy: zbiorniki 1000 l, cysterny 3000 l, 500 l, Star 266) Zadanie 2 – Pompy Zadanie 3 – Środki czyszczące i polerujące Zadanie 4 – Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy: kuchnia polowa KP-340, KPŹ-100) Zadanie 5 – Pompy Zadanie 6 – Rafinowane oleje i tłuszcze Zadanie 7 – Urządzenia sterujące procesem przemysłowym Zadanie 8 – Krany, kurki zawory Zadanie 9 – Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy PPGW 200M) Zadanie 10 – Pompy Zadanie 11 – Sklejka
Cpv glowny przedmiot 42122000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 299994,77
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony druk oferta, wypełniony formularz cenowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany terminów, o których mowa w umowie- gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe ich zachowanie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy, podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób, bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku, 2) przedłużenia terminów dostawy, o których mowa w niniejszej umowie– o okres uzgodniony między stronami, nie dłuższy jednak niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO, bądź Sąd; w przypadku gdy wskutek przedłużenia terminu termin dostawy przypadałby na sobotę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, dopuszcza się przedłużenie terminu w taki sposób, żeby przypadał on dnia następnego; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia: a) w każdym czasie za jego zgodą, bądź z jego inicjatywy; b) w przypadku zmiany umowy na podstawie § 12 ust. 1 punkt 5 – w ten sposób, żeby cena nowo zaoferowanego wyrobu nie przewyższała jej ceny rynkowej, 5) zmiany wyrobu na wyrób o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie, przy zachowaniu identycznych warunków gwarancji oraz rękojmi jak dla wyrobu pierwotnego oraz pod warunkiem, że cena jednostkowa nie przekroczy cen jednostkowych netto zawartych w umowie, w następujących sytuacjach: a) gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, bądź nie będzie dostępny w ilościach żądanych przez Zamawiającego, b) gdy z powodu siły wyższej nie ma możliwości dostarczenia zaoferowanych wyrobów w terminie ustalonym w umowie, a Zamawiający nie wyraził zgody na jego przedłużenie, c) gdy Producent zaprzestał produkcji danego wyrobu, bądź poddostawca zaprze-stał produkcji elementu niezbędnego do wytworzenia wyrobu, d) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy doszło do zamknięcia wstrzymania bądź uszkodzenia (w tym także czasowego) linii produkcyjnej wyrobu bądź jego części, e) gdy po złożeniu oferty przez Wykonawcę, wyrób, który zaoferował został objęty ochroną patentową przez inny podmiot, 6) zmniejszenia ilości określonych w § 1 umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 7) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, o ile nowy podwykonawca będzie spełniał warunki jakie zostały postawione pierwotnemu podwykonawcy; 8) zmiany terminów wskazanych w § 10 ust. 2 oraz § 10 ust. 3 - w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 9) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, z wydaniem prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów o ile powyższe sytuacje mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – w takim zakresie i w taki sposób, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
IV 4 4 data 2018-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy: zbiorniki 1000 l, cysterny 3000 l, 500 l, Star 266)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42950000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 11 pozycji asortymentowych w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pompy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42122000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 4 pozycje asortymentowe, których ilości określa załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki czyszczące i polerujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje 3 pozycje asortymentowe w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy: kuchnia polowa KP-340, KPŹ-100)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42950000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 20 pozycji asortymentowych w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pompy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42122000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dwie pozycje asortymentowe w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rafinowane oleje i tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15420000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 1 pozycję asortymentową z ilością określoną w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Urządzenia sterujące procesem przemysłowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38810000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 1 pozycję asortymentową w ilości określonej w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Krany, kurki zawory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 1 pozycję asortymentową w ilości określonej w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Części maszyn ogólnego zastosowania (dotyczy PPGW 200M)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42950000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje 40 pozycji asortymentowych, których ilości określa załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pompy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42122000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje jedną pozycję asortymentową w ilości określonej w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sklejka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44191100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia określa 1 pozycję asortymentową w ilości określonej w załączniku nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)