| GuidZP400 |
71678504-5330-41e6-9773-55fd50d4462c
|
| Biuletyn |
507902-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Boguchwała
|
| Regon |
69058200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Suszyckich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Boguchwała
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
36-040
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
017 8755201
|
| Zamawiajacy fax |
017 8755209
|
| Zamawiajacy email |
um@boguchwala.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.boguchwala.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Oś priorytetowa VI Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.boguchwala.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała, Biuro Obsługi Klienta-Parter
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokali w budynku wielofunkcyjnym w Niechobrzu na mieszkania socjalne i chronione oraz świetlicę KIS - dostawa wyposażenia
|
| Numer referencyjny |
FP.271.3.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Pakiet nr 1 Meble
1. Szafy pokojowe – 3 sz.
2. Regały – 3 szt.
3. Szafa do przedpokoju – 1 szt.
4. Wieszak z lustrem – 1 szt.
5. Krzesło – 6 szt.
6. Stół – 3 szt.
7. Meble kuchenne – 1 kpl.
8. Łóżko – 3 szt.
Pakiet nr 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego
1. Kosz- 2 szt.
2. Roleta – 4 szt.
3. Suszarka ubraniowa – 1 szt.
4. Zastawa stołowa – 1 szt.
5. Zestaw garnków – 1 szt.
6. Deska do krojenia – 3 szt.
7. Noże do krojenia – 3 szt.
8. Obrus – 5 szt.
9. Zestaw łazienkowy – 1 szt.
10. Deska do prasowania – 1 szt.
11. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
12. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
13. Wykładzina dywanowa - 1 szt.
14. Koc – 3 szt.
15. Pościel – 6 szt.
Pakiet nr 3 – Sprzęt AGD
1. Pralka – 1 szt.
2. Żelazko – 1 szt.
3. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt.
4. Czajnik bezprzewodowy – 1 szt.
5. Lodówka – 1 szt.
6. Telewizor – 3 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Pakiet 1: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
Pakiet 2: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
Pakiet 3: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia
Podany termin jest terminem maksymalnym, krótszy czas realizacji jest punktowany w ramach kryteriów oceny ofert.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ Forma dokumentu: oryginał. 2. Arkusze wyliczenia ceny – składane wraz z ofertą w ilości zgodnej z ilością pakietów, na które ofertę składa Wykonawca. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załacznik Nr 7 do SIWZ)
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
Pakiet 1: 400 zł (czterysta złotych zero groszy)
Pakiet 2: 200 zł (dwieście złotych zero groszy)
Pakiet 3: 100 zł (sto złotych zero groszy).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy
w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności:
a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto,
b) w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów,
c) zmiana terminu umowy w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. siła wyższa,
|
| IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Meble
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0 pkt
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 Meble
1. Szafy pokojowe – 3 sz.
2. Regały – 3 szt.
3. Szafa do przedpokoju – 1 szt.
4. Wieszak z lustrem – 1 szt.
5. Krzesło – 6 szt.
6. Stół – 3 szt.
7. Meble kuchenne – 1 kpl.
8. Łóżko – 3 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0 pky
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego
1. Kosz- 2 szt.
2. Roleta – 4 szt.
3. Suszarka ubraniowa – 1 szt.
4. Zastawa stołowa – 1 szt.
5. Zestaw garnków – 1 szt.
6. Deska do krojenia – 3 szt.
7. Noże do krojenia – 3 szt.
8. Obrus – 5 szt.
9. Zestaw łazienkowy – 1 szt.
10. Deska do prasowania – 1 szt.
11. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
12. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
13. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
14. Koc – 3 szt.
15. Pościel – 6 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 Sprzęt AGD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0 pkt
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – Sprzęt AGD
1. Pralka – 1 szt.
2. Żelazko – 1 szt.
3. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt.
4. Czajnik bezprzewodowy – 1 szt.
5. Lodówka – 1 szt.
6. Telewizor – 3 szt.
|
| | |