GuidZP400 |
810cff71-15f5-42d5-89ab-976de5c7abb0
|
Biuletyn |
507944-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
|
Regon |
23044331100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nadbrzeżna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubawka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
075 7411541 w. 39
|
Zamawiajacy fax |
757 411 541
|
Zamawiajacy email |
ekasperski@sanikom.com.pl
|
Adres strony url |
www.sanikom.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka komunalna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sanikom.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o. o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa nowego separatora magnetycznego”
|
Numer referencyjny |
DRI/132/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch nowego separatora magnetycznego do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Lubawce przy ul. Zielonej 30. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia nie był prototypem, to jest aby pochodził z seryjnej produkcji i był wprowadzony do obrotu na rynek.
3.2. Przedmiot zamówienia opisany jest w Części IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Termin ten może ulec skróceniu w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę kryterium nr 3.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w ww. terminie urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych jak separator będący przedmiotem zamówienia. Urządzenie zastępcze ma umożliwić pracę w okresie oczekiwania na urządzenie nowe. Wymiana na urządzenie nowe musi odbyć się jednak nie później jak do 10 tygodni od dnia podpisania umowy. Urządzenie zastępcze nie musi być urządzeniem nowym, jednak Zamawiający wymaga aby pochodziło ono od tego samego producenta co urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 6 dostaw urządzeń stosowanych w ciągach technologicznych do mechanicznego przetwarzania odpadów, w tym jedno do separacji
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a). zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b). zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c). odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a. potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
b. wykazu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a). próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy także dołączyć:
1). dokumenty potwierdzające prawdziwość zaproponowanego poza cenowego kryterium oceny ofert szczegółowo opisanego w pkt. 18.1.2 „Instalacja dodatkowego bieguna magnetycznego ” (karta katalogowa urządzenia i/lub dokumentacja techniczno- ruchowa; dodatkowo Wykonawca może przedłożyć szkice, rysunki, projekty, zdjęcia lub inne potwierdzające możliwość zastosowania opisanego rozwiązania)- jeżeli dotyczy zaproponowanego kryterium
2). dokumenty potwierdzające prawdziwość zaproponowanego poza cenowego kryterium oceny ofert szczegółowo opisanego w pkt. 18.1.4 „Przekrój pola magnetycznego” (karta katalogowa urządzenia i/lub dokumentacja techniczno- ruchowa; dodatkowo Wykonawca może przedłożyć szkice, rysunki, projekty, zdjęcia lub inne potwierdzające możliwość zastosowania opisanego rozwiązania)- jeżeli dotyczy zaproponowanego kryterium
3). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100)
12.2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
12.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BZ WBK nr rachunku 44 1090 1942 0000 0005 1800 9390, z dopiskiem na przelewie: Wadium- DRI/132/2018”.
12.3.1Wadium powinno być wniesione na każdą z części osobno.
12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
12.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
12.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
12.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
12.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|