DOSTAWA APARATURY NA WYPOSAŻENIE LABORATORIUM SEMINOLOGICZNEGO ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI INTERWENCJI „UTWORZENIE SIECI REFERENCYJNYCH OŚRODKÓW LECZENIA NIEPŁODNOŚCI” W SZPITALU KLINICZNYM IM. KS. ANNY MAZOWIECKIEJ W WARSZAWIE

Data publikacji 2018-01-19
Data zakończenia 2018-01-30 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507871-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury na wyposażenie laboratorium seminologicznego zgodnie z założeniami utworzenia sieci referencyjnych ośrodków leczenia niepłodności w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee29be05-1c63-4c9d-8525-da181c44361a
Biuletyn 507871-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Regon 137222900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00315
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 966 160
Zamawiajacy fax 022 5966474, 8279354
Zamawiajacy email zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl
Adres strony url www.szpitalkarowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkarowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkarowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA APARATURY NA WYPOSAŻENIE LABORATORIUM SEMINOLOGICZNEGO ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI INTERWENCJI „UTWORZENIE SIECI REFERENCYJNYCH OŚRODKÓW LECZENIA NIEPŁODNOŚCI” W SZPITALU KLINICZNYM IM. KS. ANNY MAZOWIECKIEJ W WARSZAWIE
Numer referencyjny 09/01/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury na wyposażenie laboratorium seminologicznego zgodnie z założeniami utworzenia sieci referencyjnych ośrodków leczenia niepłodności w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 170232,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Firmowe materiały informacyjne - prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji, foldery itp., w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia parametrów technicznych. Zamawiający wymaga wskazania w sposób czytelny lub zaznaczenia przez Wykonawcę w załączonych materiałach, parametrów technicznych stanowiących odpowiedni odnośnik do wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- dotyczy wszystkich pakietów. b) Deklaracja zgodności zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211) – w przypadku składania oferty na pakiet 4 i 5
Inne dokumenty niewymienione Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA. b) Formularz cenowy z parametrami technicznymi – Pakiet 1 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. c) Formularz - serwis gwarancyjny – Pakiet 1 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. d) Formularz cenowy z parametrami technicznymi – Pakiet 2 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. e) Formularz - serwis gwarancyjny – Pakiet 2 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. f) Formularz cenowy z parametrami technicznymi – Pakiet 3 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. g) Formularz - serwis gwarancyjny – Pakiet 3 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. h) Formularz cenowy z parametrami technicznymi – Pakiet 4 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. i) Formularz - serwis gwarancyjny – Pakiet 4 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. j) Formularz cenowy z parametrami technicznymi – Pakiet 5 - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. k) Formularz - serwis gwarancyjny – Pakiet 5 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne
IV 4 4 data 2018-01-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39520,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis PAKIET 1 – MIKROSKOP ODWRÓCONY KONTRASTOWO-FAZOWY WRAZ Z KAMERĄ DO ZAPISYWANIA RUCHU PLEMNIKÓW ORAZ MOŻLIWOŚCIĄ ARCHIWIZACJI - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy z parametrami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy: 1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69410,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis PAKIET 2 – MIKROSKOP BIOLOGICZNY FLUORESCENCYJNY Z OPRZYRZĄDOWANIEM - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy z parametrami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy: 1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości Mikroskop skonfigurowany do pracy z analizatorem CASA.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2353,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis PAKIET 3 – CIEPLARKA Z REGULOWANĄ TEMPERATURĄ Z ODCHYLENIEM MAX. ±0.5OC - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy z parametrami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy: 1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37774,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis PAKIET 4 – FOTELE ZABIEGOWE - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ – formularz cenowy z parametrami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy: 1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby ze znakiem CE zgodnie z dyrektywą 93/42/EEC, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21175,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis PAKIET 5 – LAMPA OPERACYJNA - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ – formularz cenowy z parametrami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy: 1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby ze znakiem CE zgodnie z dyrektywą 93/42/EEC, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)