1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2018 roku.
CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na siedem odrębnych części:
1) Część 1: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5,
2) Część 2: Dostawa ryb i mrożonek – CPV – 15220000-6, 15331170-9,
3) Część 3: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1,
4) Część 4: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 15100000-9,
5) Część 5: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6,
6) Część 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych – CPV – 15894200-3,
7) Część 7: Dostawa produktów mleczarskich – CPV – 15500000-3.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
4. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części.
5. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ.
6. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie.
7. Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy
w trakcie realizacji umowy.
8. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Słowackiego 2. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
9. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego w następujących przedziałach godzinowych: pieczywo i wyroby cukiernicze (05:00-06:00), ryby (06:00-09:00), warzywa i owoce świeże (06:00-09:00), mięso i wędliny (07:00-07:30), produkty ogólnospożywcze (08:00-10:00), wyroby garmażeryjne (08:00-09:00), produkty mleczarskie (07:00-07:30), mrożonki (07:00-09:00).
10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
11. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
|
| GuidZP400 |
3231d515-138c-4b42-be0c-1eb49ecc66c0
|
| Biuletyn |
507828-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Jana Pawła II
|
| Regon |
366860213
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Juliusza Słowackiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 775 24 24,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@sp1.nowydwormaz.pl,
|
| Adres strony url |
www.bip.nowydwormaz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nowydwormaz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowydwormaz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2018 roku.
|
| Numer referencyjny |
ZP.PN.01.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2018 roku.
CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na siedem odrębnych części:
1) Część 1: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5,
2) Część 2: Dostawa ryb i mrożonek – CPV – 15220000-6, 15331170-9,
3) Część 3: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1,
4) Część 4: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 15100000-9,
5) Część 5: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6,
6) Część 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych – CPV – 15894200-3,
7) Część 7: Dostawa produktów mleczarskich – CPV – 15500000-3.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
4. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części.
5. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ.
6. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie.
7. Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy
w trakcie realizacji umowy.
8. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Słowackiego 2. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
9. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego w następujących przedziałach godzinowych: pieczywo i wyroby cukiernicze (05:00-06:00), ryby (06:00-09:00), warzywa i owoce świeże (06:00-09:00), mięso i wędliny (07:00-07:30), produkty ogólnospożywcze (08:00-10:00), wyroby garmażeryjne (08:00-09:00), produkty mleczarskie (07:00-07:30), mrożonki (07:00-09:00).
10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
11. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zostaną dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zostaną dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zostaną dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną, pod rygorem nieważności, na piśmie, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: DzU z 2017 r., poz. 1579 ze zm.). 3. Dopuszcza się zmniejszenie ilości poszczególnych asortymentów określonych w kosztorysach na poszczególne części zamówienia, a także dopuszcza się dokonanie zmian ilościowych w zakresie poszczególnych asortymentów kosztem innych asortymentów pod warunkiem, że zmiana wynika z bieżących potrzeb Zamawiającego i z powodu nieprzyznania środków finansowych, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te nie powodują przekroczenia wartości brutto umowy. 4. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy (np. zmiana stawki podatku VAT). 5. Zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie zmiana osoby przewidzianej do współpracy z Zamawiającym nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i świeżych owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów ogólnospożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla 5 części zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| | |