| GuidZP400 |
d8b4ac54-b03b-4eb0-ad05-dff1d840cd46
|
| Biuletyn |
508822-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
|
| Regon |
79814000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Dąbrowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
673 514 777
|
| Zamawiajacy fax |
673 514 804
|
| Zamawiajacy email |
mzgm.pila@interia.pl
|
| Adres strony url |
mzgm.pila.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
mzgm.pila.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
mzgm.pila.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła - sekretariat pok. 501, V piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
|
| Numer referencyjny |
znak spr. 2018/PN/04
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem materiałów przeznaczonych do zakupu w 2018 roku stanowiącym załącznik nr 1a do siwz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
44500000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt 12-22 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy składane razem z ofertą – według załacznika nr 3 do siwz.
2) oświadczenia o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 – według załącznika nr 4 do siwz
UWAGA: zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy składane razem z ofertą – według załącznika nr 2 do siwz
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz,
2) Wypełniony wykaz klamek, gwoździ, zawiasów, kołków, samozamykaczy, wkrętów, drzwiczek kominowych do zakupu w 2018 r. – załącznik nr 1a do siwz,
3) Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do siwz,
4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin – w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku vat w odniesieniu do wynagrodzenia ( w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto)
b) zamiany danych podmiotowych po stronie Wykonawcy, tzn. W wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian umowy w myśl art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
c) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom,
2. Szczegółowe zapisy umowy zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6
|
| IV 4 4 data |
2018-02-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|