GuidZP400 |
c3f328fe-69c7-49b6-b626-b5901972ed3f
|
Biuletyn |
508854-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dotyczy zadania nr 1 - Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 3 – „Cyfrowy Region”. Działanie 3.2 E-zdrowie – Informatyzacja Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie – Etap IV. Umowa nr RPWM.03.02.00-28-0019/16-00 z dnia 27 czerwca 2017.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olsztyn, ul. zołnierska 18a pok. nr 01
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt komputerowy
|
Numer referencyjny |
SZP-332-08PN-2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego, instalacją, integracją, konfiguracją i przeszkoleniem personelu z zasad obsługi i użytkowania sprzętu i informatycznego. Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia, funkcji oprogramowań oraz zakresów i czynności wymaganych w ramach zamówienia podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1 - ROZBUDOWA MACIERZY posiadanej przez Zamawiającego: Fujitsu DX90 S2 wraz ze skonfigurowaniem macierzy do działania z oprogramowaniem medycznym wykorzystywanym aktualnie przez Zamawiającego systemu medycznego wyprodukowanego przez CompuGroup Medical Polska.
Zadanie nr 2 - Zakup zestawu serwera wraz z macierzą i niezbędnym oprogramowaniem oraz usługą przeniesienia, konfiguracji systemu Impax na nowym serwerze
2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 48800000-6, 48820000-2, 48700000-5, 48780000-9.
|
Cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy zadania nr 2 -
3.1 Dot. zad. nr 1, 2 - W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania- w uzasadnionych przypadkach, na etapie oceny ofert, prospektów, folderów reklamowych, ulotek, instrukcji obsługi - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne itp. opisy nt. oferowanego przedmiotu zamówienia, sposobu użycia, zastosowania itp. Opisy w ww dokumentach mają być w j. polskim
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. parametrów i innych informacji związanych z realizacja zamówienia
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
1.4 zmiana nazwy Zamawiającego
1.5 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw
1.6 zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego
1.7 zaistnienia, po zawarciu umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
1.7.1 o charakterze niezależnym od Stron
1.7.2 którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy
1.7.3 którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności
1.7.4 której nie można przypisać drugiej Stronie
1.8 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
4. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego
akceptacji przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-02-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Dotyczy IV.6.4). Unieważnienie dotyczy wyłącznie zadania nr 1.
|