Dostawa tonerów do drukarek do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

Data publikacji 2018-01-23
Data zakończenia 2018-02-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Łosice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508838-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia, rodzaj, wymagania, szacunkową ilość przedstawia
Załącznik nr 1 Formularz cenowo – ofertowy do niniejszej specyfikacji.
Materiały eksploatacyjne musza być fabrycznie nowe.
Wykonawca gwarantuje, ze wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych o znaczeniu równoważnym (twz. zamienniki). Przez produkt równoważny zamawiający rozumie ,,zamienniki” w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których maja być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadają nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność i pojemność.

3.2. Dodatkowe informacje, dotyczące przedmiotu zamówienia:
Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 Zamawiający żąda oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego dla przedmiotu zamówienia.
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę dla oferowanego produktu w ramach przedmiotu zamówienia:

Opisu katalogowego/karty charakterystyki oferowanego produktu ze wskazanym nr katalogowego, producenta i szczególnym opisem produktu odnoszącym się do wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia umożliwiającego weryfikacje czy oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0490d18-53c5-4c72-be25-65e31bdcdd72
Biuletyn 508838-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30458500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słoneczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łosice
Zamawiajacy kod pocztowy 08200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 083 357 32 31
Zamawiajacy fax 833 572 642
Zamawiajacy email spzozlosice@pro.onet.pl
Adres strony url www.spzozlosice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozlosice.pl, www.spzozlosice.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozlosice.pl, www.spzozlosice.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów do drukarek do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Numer referencyjny SPZOZŁosice/ZP/4/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, rodzaj, wymagania, szacunkową ilość przedstawia Załącznik nr 1 Formularz cenowo – ofertowy do niniejszej specyfikacji. Materiały eksploatacyjne musza być fabrycznie nowe. Wykonawca gwarantuje, ze wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych o znaczeniu równoważnym (twz. zamienniki). Przez produkt równoważny zamawiający rozumie ,,zamienniki” w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których maja być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadają nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność i pojemność. 3.2. Dodatkowe informacje, dotyczące przedmiotu zamówienia: Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 Zamawiający żąda oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego dla przedmiotu zamówienia. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę dla oferowanego produktu w ramach przedmiotu zamówienia: Opisu katalogowego/karty charakterystyki oferowanego produktu ze wskazanym nr katalogowego, producenta i szczególnym opisem produktu odnoszącym się do wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia umożliwiającego weryfikacje czy oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt.1 Ustawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis katalogowy/karty charakterystyki oferowanego produktu ze wskazanym nr katalogowego, producenta i szczególnym opisem produktu odnoszącym się do wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia umożliwiającego weryfikacje czy oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 6.1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3. 6.2 Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt.1 Ustawy. 6.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 6.1. 6.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia. 6.5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.7. składa każdy z wykonawców. 6.8. Ocena spełniania warunku braku podstaw do wykluczenia zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych oświadczeń.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst - stawka podatku VAT
IV 4 4 data 2018-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 10.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do w/w formularza należy załączyć wypełniony Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełniony i podpisany załączniki nr 3 10.5. Stosownie do art. 36b ust. 1 Ustawy, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, w treści oferty. 18.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy. 18.4. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 18.6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 18.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 18.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18.9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Criterion

Kryteria termin dostawy od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)