DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ( tuszy, tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych.

Data publikacji 2018-01-23
Data zakończenia 2018-01-31 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508786-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tuszy tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e28e385-9022-47c6-91a9-e4a6d66de118
Biuletyn 508786-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.ujk.edu.pl/przetargi.php
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 - prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca ( Kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kancelaria Ogólna Ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ( tuszy, tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych.
Numer referencyjny DP.2301.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tuszy tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie realnie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wymaga w wykazie minimum 2 dostawy materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. Z treści wykazu i dowodów potwierdzających wykonanie dostaw musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V.1.2) b). SIWZ
Inne dokumenty niewymienione w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. . Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Formularz oferty załącznik 5 4) Formularz cenowy – opis przedmiotu załącznik 1 UWAGA!! – w formularzu cenowym należy określić oferowany produkt w sposób umożliwiający Zamawiającemu ocenę zgodności oferowanych produktów z wymogami SIWZ. 5) W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są: - produkowane w oparciu o systemy zarządzania jakością (ISO 9001) i normy środowiskowe (ISO 14001); - fabrycznie nowe, - nieregenerowane, - ich wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, - jakość wydruku jest co najmniej taka, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia; oraz, że nie ograniczają pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitorującym stan zasobników i nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 5200 zł ( pięć tysięcy dwieście złotych )przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: MILLENNIUM BANK . Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201 3. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP.2301.2.2018, Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH 1, Zawarcie umowy nastąpi według wzoru Zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ. 2, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w okolicznościach określonych art.144 ust.1 Pzp, oraz w przypadku zmiany: a) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne 3, W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV 4 4 data 2018-01-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kancelaria Ogólna Ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce 2. Ofertę należy złożyć do dnia 31.01.2018r. do godziny 10:00. 3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.01.2018r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Pokój nr 3 (Dział Zamówień Publicznych) 4. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert. 5. Podczas otwarcia ofert zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. 6. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej : www.ujk.edu.pl informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności i innych istotnych informacji zawartych w ofertach.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas wymiany wadliwego materiału na wolny od wad
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)