GuidZP400 |
1e28e385-9022-47c6-91a9-e4a6d66de118
|
Biuletyn |
508786-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Regon |
140700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25369
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 497 277
|
Zamawiajacy fax |
413 497 278
|
Zamawiajacy email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ujk.edu.pl/przetargi.php
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ujk.edu.pl/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 - prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca ( Kuriera)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Kancelaria Ogólna Ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ( tuszy, tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych.
|
Numer referencyjny |
DP.2301.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tuszy tonerów, kaset, bębnów, pojemników na zużyte tonery) do urządzeń biurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie realnie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wymaga w wykazie minimum 2 dostawy materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. Z treści wykazu i dowodów potwierdzających wykonanie dostaw musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V.1.2) b). SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Do oferty wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Formularz oferty załącznik 5
4) Formularz cenowy – opis przedmiotu załącznik 1 UWAGA!! – w formularzu cenowym należy określić oferowany produkt w sposób umożliwiający Zamawiającemu ocenę zgodności oferowanych produktów z wymogami SIWZ.
5) W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są:
- produkowane w oparciu o systemy zarządzania jakością (ISO 9001) i normy środowiskowe (ISO 14001);
- fabrycznie nowe,
- nieregenerowane,
- ich wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez
producenta urządzenia,
- jakość wydruku jest co najmniej taka, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta
urządzenia; oraz, że nie ograniczają pełnej współpracy z programem urządzenia
drukującego, monitorującym stan zasobników i nie naruszają praw patentowych ani innej
własności intelektualnej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie:
5200 zł ( pięć tysięcy dwieście złotych )przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: MILLENNIUM BANK . Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201
3. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP.2301.2.2018, Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP.
6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
1, Zawarcie umowy nastąpi według wzoru Zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ.
2, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy,
w szczególności w okolicznościach określonych art.144 ust.1 Pzp, oraz w przypadku zmiany:
a) Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne
3, W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
|
IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Kancelaria Ogólna
Ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
2. Ofertę należy złożyć do dnia 31.01.2018r. do godziny 10:00.
3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.01.2018r. o godzinie 10:15
w siedzibie zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Pokój nr 3 (Dział Zamówień Publicznych)
4. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
5. Podczas otwarcia ofert zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
6. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej :
www.ujk.edu.pl informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności i innych istotnych informacji zawartych w ofertach.
|