GuidZP400 |
96315b40-392e-46b7-a585-82b4ff4af34f
|
Biuletyn |
526418-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lublin
|
Regon |
43101951400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-109
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 663 000
|
Zamawiajacy fax |
814 663 001
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lublin.eu
|
Adres strony url |
www.bip.lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lublin.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r- Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Pl.Litewski 1, pok. nr 8, 20-080 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie oraz dostawa gadżetów z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin
|
Numer referencyjny |
ZP-P-I.271.1.19.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin, w tym:
1. torba papierowa duża /czarna lakier/ - nakład całości: 1 600 sztuk
2. torba papierowa mała /zielony pattern/ -nakład: 1 300 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – 20 dni roboczych , w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu,
b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu/proofa celem akceptacji,
c) 1 dzień roboczy od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu.
d) 14 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiajacy nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
|
IV 4 4 data |
2018-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 17.
|