Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Data publikacji 2018-03-06
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520927-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety:
1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ,
2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ,
3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ,
4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ,
5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ,
6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ,
7 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/7 do SIWZ,
8 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/8 do SIWZ,
9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ,
10 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/10 do SIWZ,
11 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/11 do SIWZ,
12 pakiet - dostawa pieluchomajtek - wg zał. nr 2/12 do SIWZ,
13 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/13 do SIWZ,
14 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/14 do SIWZ,
15 pakiet - dostawa gąbki kolagenowej - wg zał. nr 2/15 do SIWZ,
16 pakiet - dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/16 do SIWZ,
17 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ,
18 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/18 do SIWZ,
19 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ,
20 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ,
21 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/212 do SIWZ,
22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ.
2.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b481a56-ae02-4217-be83-529fcf3de821
Biuletyn 520927-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31466100000
Zamawiajacy adres ulica ul. 24 Kwietnia
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Zamawiajacy kod pocztowy 47200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 062 566
Zamawiajacy fax 774 062 567
Zamawiajacy email przetargi@e-szpital.eu
Adres strony url www.e-szpital.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-szpital.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-szpital.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny NLP.2018.3
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: 1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - dostawa pieluchomajtek - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, 13 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, 14 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, 15 pakiet - dostawa gąbki kolagenowej - wg zał. nr 2/15 do SIWZ, 16 pakiet - dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/16 do SIWZ, 17 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ, 18 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/18 do SIWZ, 19 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ, 20 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ, 21 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/212 do SIWZ, 22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 13
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie niższą niż wskazana w pkt III.5.1 ogłoszenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale. 2. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, 4. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. oświadczenia wykonawcy: 1) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 6. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie niższą niż: pakiet 1 – 34.000,00zł, pakiet 2 – 52.000,00zł, pakiet 3 – 82.000,00zł, pakiet 4 – 25.000,00zł, pakiet 5 – 450,00zł, pakiet 6 – 2.000,00zł, pakiet 7 – 9.000,00zł, pakiet 8 – 6.500,00zł, pakiet 9 – 3.000,00zł, pakiet 10 – 400,00zł, pakiet 11 – 700,00zł, pakiet 12 – 8.500,00zł, pakiet 13 – 330,00zł, pakiet 14 – 23.200,00zł, pakiet 15 – 7.300,00zł, pakiet 16 – 1.800,00zł, pakiet 17 – 22.500,00zł, pakiet 18 – 170,00zł, pakiet 19 - 7.700,00zł, pakiet 20 – 6.500,00zł, pakiet 21 – 17.400,00zł, pakiet 22 – 5.700,00zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp): 1) pakiet nr 1 (poz. 2 i 9), pakiet nr 2 poz. 9, pakiet nr 8 poz. 6: karty techniczne produktu potwierdzające określone w formularzach cenowych parametry techniczne wyrobu z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument, 2) pakiet 22 (poz. 1 i 2): karty katalogowe (ulotki itp.) potwierdzające czas hemostazy wyrobu z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale. 2. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/22 do SIWZ), c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa środków opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa środków opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa środków opatrunkowych jałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków ocznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa przylepców i plastrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa gazy i opasek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do mocowania kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa gąbek żelatynowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa pieluchomajtek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa pieluchomajtek - wg zał. nr 2/12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa dostawa gąbki kolagenowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa gąbki kolagenowej - wg zał. nr 2/15 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa dostawa podkładów ginekologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/16 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa dostawa plastrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa plastrów - wg zał. nr 2/18 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/21 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa dostawa materiałów do hemostazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji i usunięcia wady
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)