GuidZP400 |
7b481a56-ae02-4217-be83-529fcf3de821
|
Biuletyn |
520927-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31466100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 24 Kwietnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 062 566
|
Zamawiajacy fax |
774 062 567
|
Zamawiajacy email |
przetargi@e-szpital.eu
|
Adres strony url |
www.e-szpital.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-szpital.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-szpital.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
|
Numer referencyjny |
NLP.2018.3
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety:
1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ,
2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ,
3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ,
4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ,
5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ,
6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ,
7 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/7 do SIWZ,
8 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/8 do SIWZ,
9 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ,
10 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/10 do SIWZ,
11 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/11 do SIWZ,
12 pakiet - dostawa pieluchomajtek - wg zał. nr 2/12 do SIWZ,
13 pakiet - dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/13 do SIWZ,
14 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/14 do SIWZ,
15 pakiet - dostawa gąbki kolagenowej - wg zał. nr 2/15 do SIWZ,
16 pakiet - dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/16 do SIWZ,
17 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ,
18 pakiet – dostawa plastrów - wg zał. nr 2/18 do SIWZ,
19 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ,
20 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ,
21 pakiet - dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/212 do SIWZ,
22 pakiet - dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ.
2.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
13
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie niższą niż wskazana w pkt III.5.1 ogłoszenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale.
2. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.
3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp,
4. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
5. oświadczenia wykonawcy:
1) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego
porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
3) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
6. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
7. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie niższą niż:
pakiet 1 – 34.000,00zł, pakiet 2 – 52.000,00zł, pakiet 3 – 82.000,00zł, pakiet 4 – 25.000,00zł, pakiet 5 – 450,00zł, pakiet 6 – 2.000,00zł,
pakiet 7 – 9.000,00zł, pakiet 8 – 6.500,00zł, pakiet 9 – 3.000,00zł, pakiet 10 – 400,00zł, pakiet 11 – 700,00zł, pakiet 12 – 8.500,00zł,
pakiet 13 – 330,00zł, pakiet 14 – 23.200,00zł, pakiet 15 – 7.300,00zł, pakiet 16 – 1.800,00zł, pakiet 17 – 22.500,00zł,
pakiet 18 – 170,00zł, pakiet 19 - 7.700,00zł, pakiet 20 – 6.500,00zł, pakiet 21 – 17.400,00zł, pakiet 22 – 5.700,00zł.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp):
1) pakiet nr 1 (poz. 2 i 9), pakiet nr 2 poz. 9, pakiet nr 8 poz. 6: karty techniczne produktu potwierdzające określone w
formularzach cenowych parametry techniczne wyrobu z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument,
2) pakiet 22 (poz. 1 i 2): karty katalogowe (ulotki itp.) potwierdzające czas hemostazy wyrobu z dokładnym oznaczeniem, do której pozycji odnosi się dany dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale.
2. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty:
a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/22 do SIWZ),
c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy,
d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa środków opatrunkowych jałowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków srebrowych i lawaseptyków - wg zał. nr 2/4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków ocznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków specjalistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa przylepców i plastrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawa gazy i opasek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do mocowania kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
dostawa gąbek żelatynowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/10 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/11 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pieluchomajtek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pieluchomajtek - wg zał. nr 2/12 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pieluchomajtek i chusteczek dla dzieci - wg zał. nr 2/13 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/14 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
dostawa gąbki kolagenowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa gąbki kolagenowej - wg zał. nr 2/15 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
dostawa podkładów ginekologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/16 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/17 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
dostawa plastrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa plastrów - wg zał. nr 2/18 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych - wg zał. nr 2/19 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków specjalistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa opatrunków do terapii aparatem VAC KCI i terapii ssąco-płuczącej aparatem VAC KCI będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/21 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiałów do hemostazy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
13
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa materiałów do hemostazy - wg zał. nr 2/22 do SIWZ
|
| |