Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2018-03-06
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526697-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301, 301995005, 302343001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Uczestników Grupy Zakupowej z podziałem na 3 pakiety asortymentowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6350f2bd-fb3b-4797-bf91-80d75c42d8b8
Biuletyn 526697-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Regon 471219736
Zamawiajacy adres ulica Kniaziewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48422516166
Zamawiajacy fax +48422516166
Zamawiajacy email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie przeprowadza:Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego z siedzibą: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź NIP: 726-22-34-808 Regon: 471219736. Każdy z uczestników udziela zamówienie indywidualnie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny ZP 2/ZG/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Uczestników Grupy Zakupowej z podziałem na 3 pakiety asortymentowe.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) do dnia 03.04.2019r – nie wcześniej niż od dnia 04.07.2018r. dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu 2) do dnia 03.04.2019r – nie wcześniej niż od dnia 04.04.2018r. dla pozostałych uczestników grupy zakupowej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawcy składający ofertę w pakiecie nr 2 (papier biurowy) – informacja producenta (np. wydruk ze strony internetowej, karta produktu) potwierdzająca parametry dotyczące gramatury oraz białości (CIE) papieru oferowanego w poz. 11
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz Oferta, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; b. Formularz Cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ c. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. d. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian umowy polegające na: a) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru, b) zmianie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości zamówienia. c) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w okresie na jaki została zawarta. d) zmianie nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) zmianie stawki podatku VAT
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199500-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Narzędzia i artykuły piśmienne - 208 pozycji asortymenowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Papier biurowy i artykuły biurowe - 39 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Papier, koperty , płyty CD,DVD - 58 pozycji asortymentowych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)