Zakup i sukcesywna dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Data publikacji 2018-03-06
Data zakończenia 2018-03-14 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526911-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości 1 153 000 ( jeden milion sto pięćdziesiąt trzy tysiące ) sztuk dla Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia

a) wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków,
b) worki poza odpowiednimi opisami muszą posiadać logo wraz z adresem i nr telefonu Spółki PGKiM Jarosław Sp. z o.o. – Zakład Oczyszczania Miasta , 37-500 Jarosław, ,Makowisko 163 tel. 16 621 63 87; ( w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka),
c) nadruki na workach o przeznaczeniu worków mają być w jednakowych wymiarach równych co najmniej 2,5 cm wysokości w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka),
d) napisy na workach mają występować cyklicznie na całej długości worka, muszą być czytelne, estetyczne bez ubytków i zniekształceń, w szczególności pozwalający na odczyt kodu QR,
e) worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.

2) Opis przedmiotu zamówienia

A.
 worki niebieskie - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,035 mm z napisem MAKULATURA, – 55 000 szt.
 worki niebieskie - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,035 mm z logo UG LUBACZÓW z napisem MAKULATURA – 10 000 szt.

B.

 worki żółte rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,030 mm z napisem TWORZYWA SZTUCZNE, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE – 690 000 szt. wyposażone w taśmę wpuszczoną w zgrzew do ściągania , wiązania i zawieszenia.
 worki żółte rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,030 mm z logo UG LUBACZÓW i napisem TWORZYWA SZTUCZNE, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE – 80 000 szt. wyposażone w taśmę wpuszczoną w zgrzew do ściągania , wiązania i zawieszenia.

C
 worki zielone - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z napisem SZKŁO KOLOROWE – 250 000 szt.
 worki zielone - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z logo UG LUBACZÓW Ii napisem
SZKŁO KOLOROWE – 20 000 szt.

D.
 worki białe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z logo UG LUBACZÓW i napisem
SZKŁO BIAŁE – 10 000 szt.

E.
 worki brązowe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm z napisem ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI I ODPADY ZIELONE – 21 000 szt.
 worki brązowe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm z logo UG LUBACZÓW i napisem ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI I ODPADY ZIELONE – 1 000 szt.
F.

 worki szare - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,065 mm z napisem ODPADY BUDOWLANE I ZIMNY POPIÓŁ – 6 000 szt.

G.

 worki czarne - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,045 mm z napisem ODPADY KOMUNALNE ZMIESZANE – 10 000 szt.
3) Wymagania dodatkowe

1. Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu.
2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. UWAGA! Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
3. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
4. Zaoferowane ceny za poszczególne worki muszą uwzględniać koszty dostawy, wykonania matryc do nadruku treści na workach.
5. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko. Podana ilość worków jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie zmiany wielkości Zamówienia – zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych worków w zależności od swoich potrzeb.
6. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. – Zakład Oczyszczania Miasta , Makowisko 164, 37-500 Jarosław .
7. Ilość, sposób i termin realizacji: Dostawy sukcesywne w ilościach i czasookresie wg potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, partiami, do końca trwania umowy.
8. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2865fbd7-f2d5-4237-906a-e6faa804b479
Biuletyn 526911-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
Regon 65022843500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemyska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Jarosław
Zamawiajacy kod pocztowy 37500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 212 560
Zamawiajacy fax 166 215 297
Zamawiajacy email pgkimrp@op.pl
Adres strony url www.pgkim.jaroslaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław - art. 3 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pgkim.jaroslaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgkim.jaroslaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej dokumentowej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, pokój nr 206 (sekretariat - II piętro )
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny PGKiM-DAP 26.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości 1 153 000 ( jeden milion sto pięćdziesiąt trzy tysiące ) sztuk dla Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia a) wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków, b) worki poza odpowiednimi opisami muszą posiadać logo wraz z adresem i nr telefonu Spółki PGKiM Jarosław Sp. z o.o. – Zakład Oczyszczania Miasta , 37-500 Jarosław, ,Makowisko 163 tel. 16 621 63 87; ( w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka), c) nadruki na workach o przeznaczeniu worków mają być w jednakowych wymiarach równych co najmniej 2,5 cm wysokości w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka), d) napisy na workach mają występować cyklicznie na całej długości worka, muszą być czytelne, estetyczne bez ubytków i zniekształceń, w szczególności pozwalający na odczyt kodu QR, e) worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni. 2) Opis przedmiotu zamówienia A.  worki niebieskie - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,035 mm z napisem MAKULATURA, – 55 000 szt.  worki niebieskie - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,035 mm z logo UG LUBACZÓW z napisem MAKULATURA – 10 000 szt. B.  worki żółte rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,030 mm z napisem TWORZYWA SZTUCZNE, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE – 690 000 szt. wyposażone w taśmę wpuszczoną w zgrzew do ściągania , wiązania i zawieszenia.  worki żółte rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,030 mm z logo UG LUBACZÓW i napisem TWORZYWA SZTUCZNE, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE – 80 000 szt. wyposażone w taśmę wpuszczoną w zgrzew do ściągania , wiązania i zawieszenia. C  worki zielone - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z napisem SZKŁO KOLOROWE – 250 000 szt.  worki zielone - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z logo UG LUBACZÓW Ii napisem SZKŁO KOLOROWE – 20 000 szt. D.  worki białe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm lub z folii HDPE grubość 0,030 mm z logo UG LUBACZÓW i napisem SZKŁO BIAŁE – 10 000 szt. E.  worki brązowe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm z napisem ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI I ODPADY ZIELONE – 21 000 szt.  worki brązowe - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,045 mm z logo UG LUBACZÓW i napisem ODPADY ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI I ODPADY ZIELONE – 1 000 szt. F.  worki szare - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE , grubość 0,065 mm z napisem ODPADY BUDOWLANE I ZIMNY POPIÓŁ – 6 000 szt. G.  worki czarne - rozmiar 70/110 cm z folii LDPE, grubość 0,045 mm z napisem ODPADY KOMUNALNE ZMIESZANE – 10 000 szt. 3) Wymagania dodatkowe 1. Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu. 2. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. UWAGA! Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej. 3. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych. 4. Zaoferowane ceny za poszczególne worki muszą uwzględniać koszty dostawy, wykonania matryc do nadruku treści na workach. 5. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko. Podana ilość worków jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie zmiany wielkości Zamówienia – zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych worków w zależności od swoich potrzeb. 6. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. – Zakład Oczyszczania Miasta , Makowisko 164, 37-500 Jarosław . 7. Ilość, sposób i termin realizacji: Dostawy sukcesywne w ilościach i czasookresie wg potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, partiami, do końca trwania umowy. 8. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających jakość oferowanych produktów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: 1) Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla oferowanych przez wykonawcę worków. 2) Próbki, tzn. po 1 szt. każdego koloru worka. 3) Wzór karty gwarancyjnej dla oferowanych worków, określający szczegółowe warunki gwarancji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zawartym poniżej . 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej. b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, c) gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)