Ekspertyza wyceny pracochłonności w projekcie Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych.

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Cyfryzacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528215-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Ekspertyza wyceny pracochłonności w projekcie Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e52d0419-472f-4d0e-88b8-dc92bff6c1ab
Biuletyn 528215-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Cyfryzacji
Regon 14588148800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 245 57 31
Zamawiajacy fax + 48 22 892 04 76
Zamawiajacy email wzp@mac.gov.pl
Adres strony url www.mc.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020 działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mc.bip.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, Departament Budżetu i Finansów, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Ekspertyza wyceny pracochłonności w projekcie Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych.
Numer referencyjny 1/MC/PN/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Ekspertyza wyceny pracochłonności w projekcie Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia zgodnie z § 2 Umowy. 1. Wykonawca wykona Umowę w terminie 30 dni od dnia jej zawarcia. 2. Wykonawca dostarczy Ekspertyzę w edytowalnym formacie elektronicznym np. .doc/.docx lub xls/xlsx na płycie CD/DVD umożliwiającym swobodne przeszukiwanie treści, w terminie uwzględniającym możliwość zgłaszania zastrzeżeń przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 oraz w tradycyjnej formie papierowej. 3. Ekspertyza zgłoszona do odbioru zostanie poddana weryfikacji przez Zamawiającego, według następujących kryteriów: a) zawartość merytoryczna – treść Ekspertyzy zawiera wszystkie informacje istotne, niosące treść adekwatną do zakresu dokumentu; b) zakres – treść Ekspertyzy obejmować uzgodniony zakres prac, wszystkie kwestie mieszczące się w uzgodnionym zakresie muszą zostać zawarte w dokumencie; c) klarowność – Ekspertyza powinna być tak napisana, by czytelnik był w stanie zrozumieć jej treść bez potrzeby zasięgania wyjaśnień u autora, szczególnie istotna jest struktura oraz czytelność dokumentów, w określonych przypadkach dokumenty winny zawierać słowniczek używanych terminów lub inne materiały pomocnicze; d) precyzja – Ekspertyza winna być jednoznaczna i kompletna. 4. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od dostarczenia Przedmiotu Umowy zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na adresy e-mail wskazane w § 3 ust. 15 pkt 2 o braku zastrzeżeń albo zgłosić zastrzeżenia. 5. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się poprawić lub uzupełnić Przedmiot Umowy zgodnie z zastrzeżeniami Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego i ponownie przekazać go w edytowalnej wersji elektronicznej umożliwiającej swobodne przeszukiwanie treści w formacie przetwarzanym przez MS Word na adresy e-mail osób wskazanych w § 3 ust. 1 pkt 1 i 2. 6. Termin, o którym mowa w ust. 1, uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem Strony podpiszą protokół odbioru przedmiotu Umowy, lub jeżeli data dokonania odbioru wynikająca z tego protokołu przypadać będzie najpóźniej w ostatnim dniu tego terminu, tj. jeżeli przed upływem tego terminu Wykonawca poprawił lub uzupełnił Przedmiot Umowy zgodnie z zastrzeżeniami Zamawiającego zgłoszonymi na podstawie ust. 4. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę pomimo wezwania do podpisania protokołu odbioru, Zamawiający może dokonać odbioru jednostronnie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zakresie warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1.1. wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1.1.1. co najmniej 3 (trzech) wycen pracochłonności co najmniej w następujących obszarach: budowa, wdrożenie i rozwój systemu teleinformatycznego lub informatycznego dotyczących realizacji co najmniej 3 (trzech) projektów informatycznych, o wartości każdego projektu 10 000 000,00 zł brutto; 1.1.2. co najmniej 3 (trzech) analiz / audytów / weryfikacji wycen projektów, w tym metodologii szacowania i pracochłonności prac projektowych; 1.2. wykaże, iż dysponuje: 1.2.1. co najmniej jedną osobą – Kierownikiem Projektu, która spełnia łącznie następujące warunki: a. pełniła rolę kierownika projektu przez okres co najmniej 6-miesięcy, w co najmniej 2 (dwóch) projektach informatycznych zrealizowanych w metodyce kaskadowej o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, b. pełniła rolę kierownika projektu w co najmniej 1 (jednym) projekcie informatycznym zrealizowanym w metodyce zwinnej o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000 zł brutto, c. posiada certyfikat potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub metodyki PMBok na poziomie PMP lub równoważny*, d. posiada certyfikat PMI-ACP lub Scrum Alliance lub równoważny* potwierdzający znajomość metodyki Agile; nie dopuszcza się możliwości wykazania się tymi samymi projektami informatycznymi na potwierdzenie warunku określonego w ppkt 1.2.1 lit. a i b. 1.2.2. co najmniej jedną osobą – Ekspertem User Experience, która spełnia łącznie następujące warunki: a. posiada doświadczenie jako Ekspert User Expirience w co najmniej 3 (trzech) projektach informatycznych o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, b. posiada znajomość zagadnień związanych z projektowaniem rozwiązań pod kątem UX (User Expirience) potwierdzoną ukończonym kursem/szkoleniem oraz co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy w projektach IT w roli UX. 1.2.3. co najmniej jedną osobą - Analitykiem Biznesowym, która spełnia łącznie następujące warunki: a. opracowała dokumenty analizy biznesowej dla systemów teleinformatycznych w co najmniej 3 (trzech) projektach informatycznych o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, b. posiada znajomość modelowania procesów biznesowych potwierdzoną certyfikatem co najmniej UML Advanced lub równoważnym*, c. posiada znajomość modelowania procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN; d. posiada poświadczenia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne (i posiadać odpowiednie przeszkolenie) z terminem ważności obejmującym co najmniej okres wykonywania zamówienia udokumentowanych odpowiednim poświadczeniem; 1.2.4. co najmniej 1 (jedną) osobą - Analitykiem Systemowym, która spełnia łącznie następujące warunki: a. opracowała dokumenty analizy systemowej dla systemów teleinformatycznych w co najmniej 3 (trzech) projektach informatycznych o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, b. posiada znajomość modelowania procesów biznesowych potwierdzoną certyfikatem co najmniej UML Advanced lub równoważnym, c. posiada poświadczenia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne (i posiadać odpowiednie przeszkolenie) z terminem ważności obejmującym co najmniej okres wykonywania zamówienia udokumentowanych odpowiednim poświadczeniem; 1.2.5. co najmniej 1 (jedną) osobą – Architektem IT, która posiada doświadczenie jako architekt IT w projektowaniu architektury IT w co najmniej 3 (trzech) projektach informatycznych opartych o architekturę zorientowaną na usługi, o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej w 1 (jednym) pełniła rolę głównego architekta IT; 1.2.6. co najmniej 1 (jedną) osobą – Programistą frontend, która posiada doświadczenie w programowaniu jednostronicowych aplikacji internetowych (Single Page Application) z wykorzystaniem AngularJS lub równoważnych framework’ów JavaScript, w co najmniej 3 (trzech) projektach informatycznych o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł; 1.2.7. co najmniej jedną osobą – Programista backend, która posiada doświadczenie w programowaniu z wykorzystaniem Java lub innych równoważnych języków obiektowych, relacyjnych baz danych oraz technologii Web Services (REST, SOAP), w co najmniej 3 (trzech) projektach informatycznych o budżecie każdego projektu co najmniej 5 000 000,00 zł. Wykonawca musi dysponować łącznie co najmniej 7 (siedmioma) osobami. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji określonych w ppkt 1.2.1. – 1.2.7. Zamawiający wymaga, aby każda z osób wymienionych w pkt 1.2 posiadała płynną znajomość języka polskiego oraz znajomość języka angielskiego pozwalającą na zapoznawanie się z dokumentacją.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie: 4.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4.2 dokumentów wymienionych w pkt 4.1 w odniesieniu do podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1 i 4.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 3. W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczących warunku zdolności technicznej lub zawodowej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126), ustawą i niniejszą SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, niżej wymienionych dokumentów, z wyjątkiem Wykazu osób, który Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę: 3.1 Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 3.2 Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu osób należy dołączyć: a) w zakresie Eksperta User Experience dokument potwierdzający ukończenie kursu/szkolenia z zakresu znajomości zagadnień związanych z projektowaniem rozwiązań pod kątem UX, b) w zakresie Analityka Biznesowego oraz Analityka Systemowego certyfikat UML lub równoważny* potwierdzający znajomość modelowania procesów biznesowych oraz poświadczenie dostępu do informacji niejawnych.
Zakresie kryteriow selekcji 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w oryginale lub w postaci notarialnie uwierzytelnionego odpisu. 3 Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku uchwalenia lub zmiany po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2) zmiany w składzie zespołu ekspertów, o którym mowa w § 3 ust. 1, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych powodujących fizyczną niemożliwość wykonywania prac związanych z Przedmiotem Umowy, rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków, o ile nowe osoby spełniać będą wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przedstawione w ofercie Wykonawcy w celu uzyskania punktów w kryteriach oceny ofert.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający jest: Minister Cyfryzacji. Adres: Ministerstwo Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.

Criterion

Kryteria Cena brutto („C”)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)