I Przedmiotem zamówienia są dostawy makaronów w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania.
Przedmiotem zamówienia są dostawy:
1. Makaron świderki 15851100-9 w ilości około 4 500 kg
Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg.
2. Makaron kolanka 15851100-9 w ilości około 3 600 kg
Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg.
3. Makaron łazanki 15851100-9 w ilości około 3 200 kg
Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Miejsce, sposób oraz terminy dostaw:
- Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 000 kg
- Makaron kolanka - w ilości około 1 500 kg
- Makaron łazanki - w ilości około 1 500 kg
- Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz - Fordon.
Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 500 kg
- Makaron kolanka - w ilości około 2 100 kg
- Makaron łazanki - w ilości około 1 700 kg
2. Dostawy odbywać się będą do poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00
3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faxu lub e-mailem
maksymalnie w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia.
4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
6. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.
10. Faktury wystawiane będą na adres Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Zamawiający przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne według wskazań określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy.
II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji. |
GuidZP400 |
56d92485-d568-4ff2-8299-7878987007bd
|
Biuletyn |
528016-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
9139321800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały Jagiellońskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85128
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
052 5855252, 5855303
|
Zamawiajacy fax |
525 855 300
|
Zamawiajacy email |
dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna więziennictwa
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 144.000 euro, na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Areszt Śledczy w Bydgoszczy przeprowadza niniejsze postępowanie (wykaz stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy oraz informacje co do miejsca i terminów dostaw zamieszcza rozdział III w siwz).
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4 85-128 Bydgoszcz, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy makaronów, sprawa nr 2/Ż/2018
|
Numer referencyjny |
Dkw.2232.2.2018.JM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I Przedmiotem zamówienia są dostawy makaronów w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania.
Przedmiotem zamówienia są dostawy:
1. Makaron świderki 15851100-9 w ilości około 4 500 kg
Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg.
2. Makaron kolanka 15851100-9 w ilości około 3 600 kg
Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg.
3. Makaron łazanki 15851100-9 w ilości około 3 200 kg
Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %.
Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Miejsce, sposób oraz terminy dostaw:
- Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 000 kg
- Makaron kolanka - w ilości około 1 500 kg
- Makaron łazanki - w ilości około 1 500 kg
- Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz - Fordon.
Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 500 kg
- Makaron kolanka - w ilości około 2 100 kg
- Makaron łazanki - w ilości około 1 700 kg
2. Dostawy odbywać się będą do poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00
3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faxu lub e-mailem
maksymalnie w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia.
4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
6. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.
10. Faktury wystawiane będą na adres Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Zamawiający przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne według wskazań określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy.
II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
15851100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: W terminie 3 dni licząc od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja zamieszczona niezwłocznie po otwarciu ofert dotycząca: kwoty, jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.)
(Obowiązek złożenia powyższego dokumentu dotyczy każdego wykonawcy, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta )
|
Inne dokumenty niewymienione |
Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 1 ust. 6;
2) na wniosek Wykonawcy ceny jednostkowej artykułu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że cena powyższa może ulec zmianie po okresie wymienionym w ust. 2, o kwotę nie wyższą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim - Dziennik Urzędowy RP za ostatni kwartał.
3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|