| GuidZP400 |
aaf907cb-c968-4512-accd-4d08c3a69a20
|
| Biuletyn |
527957-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
| Regon |
000592868
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
| Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
| Adres strony url |
www.plock.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020. Oś Priorytetowa X - Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów. Projekt pn.: „Mistrzowie zawodu – rozwój potencjału kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Płocku” Numer projektu: RPMA.10.03.01-14-9189/17
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia warsztatów szkolnych dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mistrzowie zawodu – rozwój potencjału kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Płocku
|
| Numer referencyjny |
WZP.271.1.24.2018.BR
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia warsztatów szkolnych dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mistrzowie zawodu – rozwój potencjału kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Płocku realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020. Oś Priorytetowa X - Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów.
Zamówienie składa się z 3 części:
Część 1 - Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych – sprzęt komputerowy i projektor multimedialny
Część 2 - Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych – urządzenie wielofunkcyjne i drukarka
Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni – lustrzanka cyfrowa.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wskazany w sekcji II.8 jest terminem max.
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
- specyfikację techniczną proponowanego sprzętu oraz oprogramowania - dotyczy Części 1, Części 2, Części 3,
- karty katalogowe oferowanego sprzętu - dotyczy Części 1, Części 2, Części 3,
- wydruki potwierdzające osiągnięcia w teście PassMark CPU Mark dla procesora i kart graficznych (konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony https://www.cpubenchmark.net - dotyczy Komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym,
- certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny - dotyczy Komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym,
- deklarację zgodności CE - Conformite EuropEEnne lub równoważny - dotyczy Komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym,
- Energy Star co najmniej 5.0 - dotyczy Komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym,
- potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych , w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki - dotyczy Komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Dowód wniesienia wadium /wniesionego w innej formie niż w pieniądzu/- dla części I,
2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z KRS lub CEiDG (lub ich odpowiednika w danym kraju),
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi,
4) Wypełniona Tabela nr 1 (wg zał. nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
5 000,00 zł - dla części 1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy,
3) urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego - w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych – sprzęt komputerowy i projektor multimedialny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin podany w pkt 4 jest terminem max.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych – sprzęt komputerowy i projektor multimedialny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych – urządzenie wielofunkcyjne i drukarka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wpisany w pkt 4 jest terminem max.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych – urządzenie wielofunkcyjne i drukarka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni – lustrzanka cyfrowa.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin podany w pkt 4 jest terminem max.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia pracowni – lustrzanka cyfrowa.
|
| | |