GuidZP400 |
2173359c-eae6-447b-a57a-77861fd450f8
|
Biuletyn |
527774-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń
|
Regon |
14155156400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Stara
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 628 67 64
|
Zamawiajacy fax |
22 628 01 79
|
Zamawiajacy email |
ryszard.ambroziak@wcies.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miejskie Biuro Finansów Oświaty
m. st. Warszawy
ul. Mokotowska 55
00-542 Warszawa
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mbfo.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mbfo.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55 00-542 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów komputerowych na potrzeby Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń przy ul. Starej 4 w Warszawie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów komputerowych w ramach realizacji projektu pn. Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno – Zawodowego ZIT WOF, w tym: 51 sztuk laptopów z oprogramowaniem oraz 24 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych – kopiarek czarno-białych A4, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 160 000,00 zł, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność dokumentu jest krótsza niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wypełniony i podpisany wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ – należy podać co najmniej 2 dostawy artykułów komputerowych o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto każda.
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 160 000,00 zł, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność dokumentu jest krótsza niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego zgodnie z formularzem wymaganych warunków technicznych będącym załącznikiem nr 1.2 do SIWZ w szczególności: zaświadczenia właściwego podmiotu potwierdzające, iż produkt posiada m.in.:
Dotyczące laptopów:
- wydruk potwierdzający wynik testu procesora PassMark CPU Mark,
- deklaracja zgodności CE,
- norma Energy Star 5.0,
Dotyczące urządzenia wielofunkcyjnego czarno - białego A4:
- deklaracja zgodności CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy,
b) Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt 1 lit b) i c) oraz pkt 2. ppkt 2) lit. a). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której Wykonawca z obiektywnych przyczyn
nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|