Świadczenie usług łącz transmisji danych z wykorzystaniem łącz światłowodowych oraz dostępu do sieci Internet dla ZGN Śródmieście

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527766-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324121201
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

świadczenie usług łącz transmisji danych z wykorzystaniem łącz światłowodowych oraz dostępu do sieci Internet dla ZGN Śródmieście

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d003c80-0805-49bb-adc5-841545c4babe
Biuletyn 527766-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Regon 012547634
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwoleżerów
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-464
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3366126
Zamawiajacy fax 22 3366192
Zamawiajacy email giller.alicja@zgn.waw.pl
Adres strony internetowej www.zgn.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgn.waw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, w opisanej i zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5 - parter, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług łącz transmisji danych z wykorzystaniem łącz światłowodowych oraz dostępu do sieci Internet dla ZGN Śródmieście
Numer referencyjny AZ-011/U/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu świadczenie usług łącz transmisji danych z wykorzystaniem łącz światłowodowych oraz dostępu do sieci Internet dla ZGN Śródmieście
Cpv glowny przedmiot 32412120-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst do 50% wartości zamówienia podstawowego
Data rozpoczecia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto min. 80.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz min. 2 zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł każde zamówienie; b)dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający żądać będzie przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty;
Zakresie warunkow udzialu 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz min. 2 zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł każde zamówienie; b)dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający żądać będzie przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz min. 2 zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł każde zamówienie; b)dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający żądać będzie przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty;
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 2.000,00 zł, słownie złotych: dwa tysiące i 00/100, podając nr postępowania „AZ-011/U/18” oraz przedmiot zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z za pisami w SIWZ
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowa gwarancja przepustowości do Interentu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria czas usunięcia usterki
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)