GuidZP400 |
34dff15e-b79a-43f8-a434-be871ccecb8e
|
Biuletyn |
527863-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi
|
Regon |
27917200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90257
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 337 585
|
Zamawiajacy fax |
426 333 035
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@teatr-jaracza.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.teatr-jaracza.lodz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"System mikrofonów bezprzewodowych Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi"
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu mikrofonów bezprzewodowych wraz z niezbędnym osprzętem aby zwiększyć potencjał i konkurencyjność Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. Urządzenia będą wykonane w nowoczesnej technologii, stosowanej przez czołowe teatry europejskie a parametry i funkcje zakupionych urządzeń zapewnią możliwość przyszłościowej rozbudowy. Zakup mikrofonów bezprzewodowych jest konieczny z uwagi na planowane spektakle w repertuarze Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi.
2. W ramach zamówienia należy dostarczyć:
2.1. Odbiornik systemu bezprzewodowego – ilość: 4 szt.,
2.2. Nadajnik bodypack – ilość: 14 szt.,
2.3. Akumulator – ilość: 14 szt.,
2.4. Nadajnik systemu bezprzewodowego z mikrofonem do ręki – ilość: 8 szt.,
2.5. Mikrofon nagłowny – ilość: 14 szt.,
2.6. Antena kierunkowa – ilość: 4 szt.,
2.7. Ładowarka akumulatorów do nadajników bodypack – ilość: 2 szt.,
2.8. Szafa sprzętowa na odbiorniki i nadajniki zestawów bezprzewodowych RACK 16U – ilość 1 szt.,
2.9. Szafa sprzętowa na odbiorniki i nadajniki zestawów bezprzewodowych RACK 8U – ilość: 1 szt.,
2.10. Kabel antenowy – ilość: 4 szt.,
2.11. Switch – ilość: 2 szt
2.12. Router WiFi – ilość 2 szt.,
2.13. Cyfrowy kontroler foniczny FOH – ilość: 1 szt.,
2.14. Skrzynia transportowa do cyfrowego kontrolera fonicznego FOH – ilość: 1 szt.,
2.15. Cyfrowy kontroler foniczny MON – ilość: 1 szt.,
2.16. Skrzynia transportowa do cyfrowego kontrolera fonicznego MON – ilość: 1 szt.,
2.17. Moduł wejść/wyjść – ilość: 1 szt.,
2.18. Skrzynia transportowa do modułu wejść/wyjść – ilość: 1 szt.,
2.19. Skrętka na bębnie – ilość: 1 szt.
Specyfikacja techniczna urządzeń oraz wymagania związane z należytym wykonaniem zamówienia zawarte są w SIWZ umieszczonej na stronie:
http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
|
Cpv glowny przedmiot |
32342000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Załącznik nr.9 do SIWZ;
- oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Załącznik nr.9 do SIWZ;;
- oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Załącznik nr.9 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia (potwierdzony za zgodność z oryginałem).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA I SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
( jeżeli dotyczy również:
- Wykonawcy składający ofertę wspólną ( art. 23 Pzp), wówczas, każdy z Partnerów składa indywidualnie podpisany Załącznik nr 4 w zakresie dotyczącym wykluczenia z postepowania i potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu );
- inny podmiot który oddaje do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa indywidualnie podpisany Załącznik nr 4 w zakresie dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania).
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Oryginalne karty katalogowe oferowanych urządzeń elektronicznych w języku polskim lub angielskim, na podstawie których można ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego w OPZ;
- Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( szczegółowo opisane w rozdz. IV pkt.11 SIWZ) ( jeżeli dotyczy);
- Podpisany wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ - WYKAZ URZĄDZEŃ;
- Pełnomocnictwo zawierające szczegółowy zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza ( jeżeli dotyczy);
- Pełnomocnictwo dla Lidera w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, art.23 Pzp. ( jeżeli dotyczy),
- Podpisaną informacje o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem 5 do SIWZ;
- Podpisane oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy zgodnie z zapisami w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron;
2) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy;
4) zmiany terminu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy;
5) konieczności zmiany numerów rachunków bankowych;
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wynagrodzenia.
5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą.
6. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
7. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
8. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|