"System mikrofonów bezprzewodowych Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi"

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-14 00:00:00
Instytucja Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527863-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323420002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu mikrofonów bezprzewodowych wraz z niezbędnym osprzętem aby zwiększyć potencjał i konkurencyjność Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. Urządzenia będą wykonane w nowoczesnej technologii, stosowanej przez czołowe teatry europejskie a parametry i funkcje zakupionych urządzeń zapewnią możliwość przyszłościowej rozbudowy. Zakup mikrofonów bezprzewodowych jest konieczny z uwagi na planowane spektakle w repertuarze Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi.
2. W ramach zamówienia należy dostarczyć:
2.1. Odbiornik systemu bezprzewodowego – ilość: 4 szt.,
2.2. Nadajnik bodypack – ilość: 14 szt.,
2.3. Akumulator – ilość: 14 szt.,
2.4. Nadajnik systemu bezprzewodowego z mikrofonem do ręki – ilość: 8 szt.,
2.5. Mikrofon nagłowny – ilość: 14 szt.,
2.6. Antena kierunkowa – ilość: 4 szt.,
2.7. Ładowarka akumulatorów do nadajników bodypack – ilość: 2 szt.,
2.8. Szafa sprzętowa na odbiorniki i nadajniki zestawów bezprzewodowych RACK 16U – ilość 1 szt.,
2.9. Szafa sprzętowa na odbiorniki i nadajniki zestawów bezprzewodowych RACK 8U – ilość: 1 szt.,
2.10. Kabel antenowy – ilość: 4 szt.,
2.11. Switch – ilość: 2 szt
2.12. Router WiFi – ilość 2 szt.,
2.13. Cyfrowy kontroler foniczny FOH – ilość: 1 szt.,
2.14. Skrzynia transportowa do cyfrowego kontrolera fonicznego FOH – ilość: 1 szt.,
2.15. Cyfrowy kontroler foniczny MON – ilość: 1 szt.,
2.16. Skrzynia transportowa do cyfrowego kontrolera fonicznego MON – ilość: 1 szt.,
2.17. Moduł wejść/wyjść – ilość: 1 szt.,
2.18. Skrzynia transportowa do modułu wejść/wyjść – ilość: 1 szt.,
2.19. Skrętka na bębnie – ilość: 1 szt.
Specyfikacja techniczna urządzeń oraz wymagania związane z należytym wykonaniem zamówienia zawarte są w SIWZ umieszczonej na stronie:
http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34dff15e-b79a-43f8-a434-be871ccecb8e
Biuletyn 527863-N-2018
Zamawiajacy nazwa Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi
Regon 27917200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90257
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 337 585
Zamawiajacy fax 426 333 035
Zamawiajacy email inwestycje@teatr-jaracza.lodz.pl
Adres strony url www.teatr-jaracza.lodz.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
Nazwa nadana zamowieniu "System mikrofonów bezprzewodowych Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi"
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu mikrofonów bezprzewodowych wraz z niezbędnym osprzętem aby zwiększyć potencjał i konkurencyjność Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. Urządzenia będą wykonane w nowoczesnej technologii, stosowanej przez czołowe teatry europejskie a parametry i funkcje zakupionych urządzeń zapewnią możliwość przyszłościowej rozbudowy. Zakup mikrofonów bezprzewodowych jest konieczny z uwagi na planowane spektakle w repertuarze Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. 2. W ramach zamówienia należy dostarczyć: 2.1. Odbiornik systemu bezprzewodowego – ilość: 4 szt., 2.2. Nadajnik bodypack – ilość: 14 szt., 2.3. Akumulator – ilość: 14 szt., 2.4. Nadajnik systemu bezprzewodowego z mikrofonem do ręki – ilość: 8 szt., 2.5. Mikrofon nagłowny – ilość: 14 szt., 2.6. Antena kierunkowa – ilość: 4 szt., 2.7. Ładowarka akumulatorów do nadajników bodypack – ilość: 2 szt., 2.8. Szafa sprzętowa na odbiorniki i nadajniki zestawów bezprzewodowych RACK 16U – ilość 1 szt., 2.9. Szafa sprzętowa na odbiorniki i nadajniki zestawów bezprzewodowych RACK 8U – ilość: 1 szt., 2.10. Kabel antenowy – ilość: 4 szt., 2.11. Switch – ilość: 2 szt 2.12. Router WiFi – ilość 2 szt., 2.13. Cyfrowy kontroler foniczny FOH – ilość: 1 szt., 2.14. Skrzynia transportowa do cyfrowego kontrolera fonicznego FOH – ilość: 1 szt., 2.15. Cyfrowy kontroler foniczny MON – ilość: 1 szt., 2.16. Skrzynia transportowa do cyfrowego kontrolera fonicznego MON – ilość: 1 szt., 2.17. Moduł wejść/wyjść – ilość: 1 szt., 2.18. Skrzynia transportowa do modułu wejść/wyjść – ilość: 1 szt., 2.19. Skrętka na bębnie – ilość: 1 szt. Specyfikacja techniczna urządzeń oraz wymagania związane z należytym wykonaniem zamówienia zawarte są w SIWZ umieszczonej na stronie: http://www.teatr-jaracza.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0
Cpv glowny przedmiot 32342000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Załącznik nr.9 do SIWZ; - oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Załącznik nr.9 do SIWZ;; - oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Załącznik nr.9 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia (potwierdzony za zgodność z oryginałem).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA I SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ( jeżeli dotyczy również: - Wykonawcy składający ofertę wspólną ( art. 23 Pzp), wówczas, każdy z Partnerów składa indywidualnie podpisany Załącznik nr 4 w zakresie dotyczącym wykluczenia z postepowania i potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu ); - inny podmiot który oddaje do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa indywidualnie podpisany Załącznik nr 4 w zakresie dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania).
Inne dokumenty niewymienione - Oryginalne karty katalogowe oferowanych urządzeń elektronicznych w języku polskim lub angielskim, na podstawie których można ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego w OPZ; - Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( szczegółowo opisane w rozdz. IV pkt.11 SIWZ) ( jeżeli dotyczy); - Podpisany wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ - WYKAZ URZĄDZEŃ; - Pełnomocnictwo zawierające szczegółowy zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza ( jeżeli dotyczy); - Pełnomocnictwo dla Lidera w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej, art.23 Pzp. ( jeżeli dotyczy), - Podpisaną informacje o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem 5 do SIWZ; - Podpisane oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy zgodnie z zapisami w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; 2) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy; 4) zmiany terminu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; 5) konieczności zmiany numerów rachunków bankowych; 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wynagrodzenia. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 6. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 7. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 8. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)