Rozbudowa spójnego środowiska informatyczno-komunikacyjnego z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych.

Data publikacji 2018-03-08
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528798-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wymagania zamawiającego dotyczące oczekiwanych funkcjonalności, jakości i ilości poszczególnych elementów zawiera PROJEKT WYKONAWCZY: Rozbudowa spójnego środowiska informatyczno-komunikacyjnego z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w Wielkopolskim Centrum Onkologii - stanowiącym zał. do niniejszej specyfikacji.
72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu
48219000-6 Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84abf705-a6b7-4827-8631-b8134d7a6c17
Biuletyn 528798-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wco.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wco.pl
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa spójnego środowiska informatyczno-komunikacyjnego z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych.
Numer referencyjny 16/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wymagania zamawiającego dotyczące oczekiwanych funkcjonalności, jakości i ilości poszczególnych elementów zawiera PROJEKT WYKONAWCZY: Rozbudowa spójnego środowiska informatyczno-komunikacyjnego z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w Wielkopolskim Centrum Onkologii - stanowiącym zał. do niniejszej specyfikacji. 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu 48219000-6 Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zdolności techniczne i zawodowe. 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli kres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowemu zamówieniu o wartości minimum - kwoty określone w pkt V.5. 2. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego określone w pkt V.5.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż: kwota określone w pkt V.4.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Składane wraz z ofertą wg wzoru w załączniku do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentu z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentu z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. 4 W celu wykazania spełnienia warunku: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa, zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości w PLN 1.000.000,- zł. 5 Zdolności techniczne i zawodowe. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże: 1) że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną realizację polegającą na wykonaniu instalacji scentralizowanego systemu pomiaru warunków środowiskowych w szpitalu obejmującego przynajmniej 150 punktów pomiarowych w skład których wchodziły pomiar wilgotności i temperatury w pomieszczeniach oraz temperatury w komorach termostatycznych. o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych wykonywanych przez nie do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. 1. co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika projektu (KP), posiadająca certyfikat PRINCE II Practitioner lub PMI lub Agile lub „równoważny”, czyli nadany przez uznaną międzynarodową instytucję certyfikującą w zakresie metodologii zarządzania projektami informatycznymi, oraz kierowała wykonaniem projektu w szpitalu o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto. 2. co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję wdrożeniowca (W), posiadająca certyfikat PRINCE II Practitioner lub PMI lub Agile lub „równoważny”, czyli nadany przez uznaną międzynarodową instytucję certyfikującą w zakresie metodologii zarządzania projektami informatycznymi, która uczestniczyła w zakończonym wdrożeniu systemu w szpitalu o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto. 3. co najmniej jedna osoba, posiadająca certyfikat producenta okablowania strukturalnego 4. co najmniej jedną osobą, posiadającą certyfikat producenta systemy telefonii IP innovaphone na poziomie ICE dla wersji nie starszej niż V12.
Inne dokumenty niewymienione VI. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę Lp. Wymagany dokument 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji 3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji (w formularzu ofertowym) 4. Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli. 5. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. powyżej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) przedmiotu Umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej przedmiot Umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych przedmiotu Umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących elementy lub urządzenia wchodzące w skład przedmiotu Umowy importowane, d) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Wraz z wnioskiem, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jego uzasadnienie dokumentujące wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji (infrastruktura techniczna, wykonane prace)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria bezpłatne wsparcie techniczne
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)