Dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych, staplerów, akcesoriów laparoskopowych oraz naczyniowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

Data publikacji 2018-03-08
Data zakończenia 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Brzeskie Centrum Medyczne
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528727-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331411214, 331411001, 331411221, 331410000, 331411207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe – załączniki nr 2.1 – 2.11 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w:
- Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.);
- Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r. - dotyczącej wyrobów.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia:
część nr 1 – Dostawa nici syntetycznych, jednowłóknowych, niewchłanialnych, niepowlekanych, do szycia skóry – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
część nr 2 – Dostawa nici syntetycznych wchłanianych z igłą i bez igły – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
część nr 3 – Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych oraz wosku kostnego – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
część nr 4 – Dostawa siatek chirurgicznych jałowych – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
część nr 5 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ;
część nr 6 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ;
część nr 7 – Dostawa siatek przepuklinowych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ;
część nr 8 – Dostawa akcesoriów laparoskopowych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ;
część nr 9 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ;
część nr 10 – Dostawa nici syntetycznych, wchłanianych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ;
część nr 11 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 532187ba-7f99-4b26-890a-4b455648c744
Biuletyn 528727-N-2018
Zamawiajacy nazwa Brzeskie Centrum Medyczne
Regon 31343700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mossora
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 49301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 446 521
Zamawiajacy fax 774 446 522
Zamawiajacy email zozbrzeg@pro.onet.pl
Adres strony url http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych, staplerów, akcesoriów laparoskopowych oraz naczyniowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer referencyjny PN / 2 / 2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 11
Okreslenie przedmiotu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe – załączniki nr 2.1 – 2.11 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r. - dotyczącej wyrobów. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa nici syntetycznych, jednowłóknowych, niewchłanialnych, niepowlekanych, do szycia skóry – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa nici syntetycznych wchłanianych z igłą i bez igły – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 3 – Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych oraz wosku kostnego – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa siatek chirurgicznych jałowych – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; część nr 5 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; część nr 6 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; część nr 7 – Dostawa siatek przepuklinowych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; część nr 8 – Dostawa akcesoriów laparoskopowych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; część nr 9 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; część nr 10 – Dostawa nici syntetycznych, wchłanianych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; część nr 11 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawy nici chirurgicznych/siatek chirurgicznych/staplerów/akcesoriów laparoskopowych/naczyniowych: część nr 1 – o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, część nr 2 – o wartości nie mniejszej niż 47 000,00 zł brutto, część nr 3 – o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto, część nr 4 – o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, część nr 5 – o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 zł brutto, część nr 6 – o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto, część nr 7 – o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto, część nr 8 – o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto, część nr 9 – o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto, część nr 10 – o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto, część nr 11 – o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów w zakresie warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów w zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Część nr 2.1 – 2.11: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania odpowiednich norm i przepisów zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale III pkt 1.1 niniejszej SIWZ. Należy złożyć jedno oświadczenie dla wszystkich oferowanych wyrobów dla wszystkich części na potwierdzenie faktu, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiadają deklarację zgodności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia (z dokładnym oznaczeniem której części i której pozycji dotyczy) po zawarciu umowy. b) wszystkie pozycje: katalogi, ulotki, foldery informacyjne lub inne równoważne dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/11 do SIWZ). Zamawiający prosi o dostarczenie formularza/-y cenowego/-ych w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD lub nośniku pendrive). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne (oryginał) zobowiązanie - oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 5.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt V.B.1 SIWZ. 5.6. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 6.2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.3. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6.6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w V.A SIWZ (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 6.7. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Podstawa i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 07:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa nici syntetycznych, jednowłóknowych, niewchłanialnych, niepowlekanych, do szycia skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 1 – Dostawa nici syntetycznych, jednowłóknowych, niewchłanialnych, niepowlekanych, do szycia skóry – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa nici syntetycznych wchłanianych z igłą i bez igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 2 – Dostawa nici syntetycznych wchłanianych z igłą i bez igły – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych oraz wosku kostnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 3 – Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych oraz wosku kostnego – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa siatek chirurgicznych jałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 4 – Dostawa siatek chirurgicznych jałowych – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa staplerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141122-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 5 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa staplerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141122-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 6 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa siatek przepuklinowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 7 – Dostawa siatek przepuklinowych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów laparoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 8 – Dostawa akcesoriów laparoskopowych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów naczyniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 9 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa nici syntetycznych, wchłanianych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 10 – Dostawa nici syntetycznych, wchłanianych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów naczyniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis część nr 11 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin przydatności do zużycia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy od złożenia zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)