GuidZP400 |
81cbef67-27a3-44ea-9c67-3a099be83272
|
Biuletyn |
528508-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Rycki
|
Regon |
43101944800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wyczółkowskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ryki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 8657450, 8657472
|
Zamawiajacy fax |
818 651 966
|
Zamawiajacy email |
promocja@ryki.powiat.pl
|
Adres strony url |
http://www.spryki.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spryki.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój nr 103 (sekretariat) – I piętro - do dnia 16 marca 2018 r. do godz. 10:00. (UWAGA: decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój nr 103 (sekretariat) – I piętro - do dnia 16 marca 2018 r. do godz. 10:00. (UWAGA: decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów 0020 Oszczywilk, 0026 Sierskowola gmina Ryki, pow. rycki
|
Numer referencyjny |
GK.272.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów 0020 Oszczywilk, 0026 Sierskowola gmina Ryki, pow. rycki, woj. lubelskie.
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków poprzez utworzenie bazy danych EGiB lub poprawę jakości i aktualności baz danych EGiB, wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności
z pojęciowym modelem danych EGiB, określonym w załączniku 1a do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów
i budynków (Dz.U. z 2016 r., poz. 1034 ze zm.).
Ogólna charakterystyka obiektu, objętego przedmiotem zamówienia:
061604_5.0020 Oszczywilk - powierzchnia - 548 ha, liczba działek - 827, liczba jednostek rejestrowych - 288, szacowana ilość budynków - 550.
061604_5.0026 Sierskowola - powierzchnia - 506 ha, liczba działek - 729, liczba jednostek rejestrowych - 277, szacowana ilość budynków - 550.
W wyniku odnowienia operatu ewidencji gruntów dla obu obrębów wszystkie działki mają określone współrzędne punktów granicznych (aktualna wektorowa mapa ewidencyjna w układzie współrzędnych 2000/7 z przeniesionymi użytkami i klasami bonitacyjnymi z map analogowych i budynkami wykazanymi na dotychczasowej analogowej mapie zasadniczej).
W 2015 roku została utworzona baza danych EGiB, BDOT5400 i GESUT na podstawie materiałów znajdujących się w PODGiK w Rykach bez pomiarów i kontroli terenowej oraz bez aktualizacji części opisowej EGiB.
Wykonawca będzie musiał wykonać kontrolę i pomiar użytków gruntowych oraz budynków dla których należy również pozyskać dane do ujawnienia w części opisowej EGiB.
Szczegółowe informacje niezbędne do zrealizowania zamówienia znajdują się w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla obrębów Oszczywilk, Sierskowola, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Oszczywilk, Sierskowola stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-12T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług:
• 2 osobami posiadającymi uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, wydanymi na podstawie art. 42 i 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.)
UWAGA!
1. W przypadku, gdy ww. usługi realizowane były łącznie z innymi usługami, Wykonawca musi bezwzględnie określić wartość brutto tylko tych usług (każdej osobno), które potwierdzają spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe uzyskane w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej (odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii) wymagane dla osób objętych opisem przedmiotu zamówienia, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy
w stosunku do treści oferty polegających na:
1) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonaną pracę.
2) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ (w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków),
3) zmianie zakresu prac w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4) zmianie terminu wykonania zamówienia w przypadku wstrzymania prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy - Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-03-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Wymagane jest sporządzenie oferty w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|