Sprzęt medyczny jednorazowego użytku

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528960-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Część nr 1 – Igły do blokad splotów nerwowych - 350 szt.;
2. Część nr 2 – Obwody pacjenta do respiratora Trilogy - 50 szt.;
3. Część nr 3 – Worki do dobowej zbiórki moczu - 70000 szt.;
4. Część nr 4 – Przyrządy do cystoskopu - 2200 szt.;
5. Część nr 5 – Folia chirurgiczna - 1420 szt.;
6. Część nr 6 – Koszulki do dostępu udowego (w zestawie z miniprowadnikiem i igłą) - 100 szt.;
7. Część nr 7 – Cewnik balonowy do angioplastyki - 100 szt.;
8. Część nr 8 – Prowadniki hydrofilne - 150 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f5d88ca-7728-4110-9013-471b4b6e77f3
Biuletyn 528960-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer referencyjny TP.382.25.2018 JK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Część nr 1 – Igły do blokad splotów nerwowych - 350 szt.; 2. Część nr 2 – Obwody pacjenta do respiratora Trilogy - 50 szt.; 3. Część nr 3 – Worki do dobowej zbiórki moczu - 70000 szt.; 4. Część nr 4 – Przyrządy do cystoskopu - 2200 szt.; 5. Część nr 5 – Folia chirurgiczna - 1420 szt.; 6. Część nr 6 – Koszulki do dostępu udowego (w zestawie z miniprowadnikiem i igłą) - 100 szt.; 7. Część nr 7 – Cewnik balonowy do angioplastyki - 100 szt.; 8. Część nr 8 – Prowadniki hydrofilne - 150 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 175901,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Część nr 1 – 1 sztuka z każdej pozycji; Część nr 2 – 1 sztuka; Część nr 3 – 1 sztuka; Część nr 4 – 1 sztuka; Część nr 5 – 1 sztuka z dowolnego rozmiaru; 2) deklaracja zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 4) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (dokumenty producenta) – dotyczy wszystkich części.
Inne dokumenty niewymienione W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 4) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ; 5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Podane w formularzu ofertowym ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 25% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Igły do blokad splotów nerwowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14350,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG i przy użyciu stymulatora rozmiar 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad TAP widoczne pod USG rozmiar 21G/110mm - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Obwody pacjenta do respiratora Trilogy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3875,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obwód pacjenta do respiratora Trilogy model 202– jednorazowego użytku 150 cm - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Worki do dobowej zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki do dobowej zbiórki moczu, 2 L - 70 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przyrządy do cystoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przyrządy do cystoskopu - 2 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Folia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7426,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Folia chirurgiczna 15 cm x 27 cm - 300 szt.; 2) Folia chirurgiczna 30 cm x 27 cm - 800 szt.; 3) Folia chirurgiczna 45 cm x 27 cm - 320 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Koszulki do dostępu udowego (w zestawie z miniprowadnikiem i igłą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Koszulki do dostępu udowego (w zestawie z miniprowadnikiem i igłą) - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Cewnik balonowy do angioplastyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 55000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewnik balonowy do angioplastyki - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Prowadniki hydrofilne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18850,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Prowadniki hydrofilne (krótkie) dł. 50, 80, 120, 150, 180 cm - 50 szt.; 2) Prowadniki hydrofilne (długie) dł. 220,260,300 cm - 100 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)