Dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny niesterylnej

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528955-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411197, 331411166, 331411159, 331411128, 395180006, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny niesterylnej dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu; Al. Legionów 10;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42838954-5839-4ec4-b622-0e0994df1484
Biuletyn 528955-N-2018
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4
Regon 29627100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Legionów
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2810271 do 79 w. 655
Zamawiajacy fax 322 810 270
Zamawiajacy email dzp@szpital4.bytom.pl
Adres strony url www.szpital4.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia dzp.szpital4.bytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja dzp.szpital4.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny niesterylnej
Numer referencyjny DZP – 12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny niesterylnej dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu; Al. Legionów 10; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Oferta wspólna: 2.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). 2.2) Wykonawcy, o których mowa powyżej przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z zapisami Rozdziału III B, pkt 7 c) SIWZ. Pełnomocnictwo to może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających ofertę wspólną. 2.3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 2.4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców aktualne oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te stanowią wstępne potwierdzenie na spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz na brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku potwierdza jego spełnienie; dopuszcza się złożenie oświadczenia łącznie, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie - przez Pełnomocnika lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną). 2.5) Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 2.1). 2.6) Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę (jeżeli dotyczy w przedmiotowym postępowaniu). 2.7) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; 2.8) Adresując ofertę przetargową, jak również wypełniając wszelkie dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.9) W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Warunki powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy 3.1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3.2) Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik Nr 1 do SIWZ, pkt. 6. 1). Jeżeli Wykonawca zostawi punkty w formularzach niewypełnione (puste pola), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 3.3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca się powołał, na zasadach określonych w art. 22 a) ust. 1 Upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.5) Zamawiający nie weryfikuje podwykonawców pod kątem braku istnienia podstaw do wykluczenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Przedłożony na wezwanie Zamawiającego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca: 1. wraz z ofertą składa oświadczenie, iż: a) zaoferowane wyroby posiadają deklarację zgodności producenta oraz certyfikat zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EEC wydany przez jednostkę notyfikowaną (Załącznik Nr 1 do SIWZ, pkt 5 a); b) wyroby zaoferowane w zakresie pakietu nr 3 (poz. 6, 8, 10, 11, 13-16), 4, 11 (poz. 4, 6, 9), 12 należą do klasy IIa według reguły 7 (Załącznik Nr 1 do SIWZ, pkt 5b) c) zaoferowane w zakresie pakietu nr 31 maski chirurgiczne spełniają wymagania normy EN 14683 ( typ II) (Załącznik Nr 1 do SIWZ, pkt 5c) 2. na wezwanie Zamawiającego składa materiały informacyjne, tj. strony katalogowe / opisy techniczne wyrobów, które potwierdzą zgodność wszystkich parametrów technicznych zaoferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ; W zakresie dokumentów wskazanych w pkt 2) prosimy o wpisanie w prawym górnym rogu numeru pakietu, którego dany dokument dotyczy. UWAGA!: W przypadku wątpliwości na etapie badania i oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek zaoferowanych wyrobów. W takim przypadku Wykonawca zostanie pisemnie poinformowany o zakresie i terminie dostarczenia próbek do Zamawiającego. Próbki nie będą podlegały zwrotowi. 3. DOTYCZY PAKIETU NR 26 poz. 5, 6: a) W celu potwierdzenia, że oferowane (do wydzierżawienia) urządzenia do terapii podciśnieniowego leczenia ran odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: - Wykaz parametrów wymaganych dla zaoferowanych urządzeń b) W celu potwierdzenia, że oferowane (do wydzierżawienia) urządzenia do terapii podciśnieniowego leczenia ran odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa: - Materiały informacyjne, tj.: katalogi/opisy techniczne, potwierdzające, że zaoferowane urządzenia spełniają wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty: a) Wypełniony Zał. Nr 1 – formularz ofertowy; b) Wypełniony Zał. Nr 1 A – formularze cenowe; wykazy wymaganych parametrów dot. zaoferowanych urządzeń do terapii podciśnieniowego leczenia ran (jeżeli dotyczy); c) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopi potwierdzonej notarialnie. d) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!: Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 11 Upzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Upzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami załącznika nr 4.1 oraz 4.2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferty wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. . Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny ofert zgodnie z zapisami art. 24 aa Upzp. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). 2. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego 3. Oferta – pod rygorem nieważności – powinna być napisana w języku polskim, na maszynie lub komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. 5. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami i podpisana. 6. Zamawiający zaleca, aby oferta zawierała szczegółowy spis treści oferty. 7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane (podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą ofertę. 8. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Upzp.). 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 11. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 Upzp. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 18. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 19. Przygotowaną ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego oraz oznaczonej: „PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę materiałów opatrunkowych i niesterylnej bielizny operacyjnej (DZP - 12/2018)” Nie otwierać przed dniem 20.03.2018 r. godz. 10:00 Ponadto na kopercie powinien znajdować się adres zwrotny oraz numer faksu Wykonawcy. 20. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 21. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 22. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5, § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - dalej zwanego „Rozporządzeniem”, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 23. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5, § 7 Rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 24. W przypadku, o którym mowa w ppkt 22 zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 25. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a) Upzp oraz dotyczące podwykonawców (jeśli dotyczy), składane są w oryginale. 26. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 27. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca (jeśli dotyczy), w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 28. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 29. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 30. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 31. Wycofanie oferty lub jej zmiany: • Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert. • Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta tj. w jednej kopercie (według takich samych zasad jak złożenie oferty), z dodatkowym dopiskiem na kopercie: „ZMIANA”. • Koperty oznaczone dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty. • Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. • Oferty wycofane nie będą otwierane i odczytywane. • Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 ustawy pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kompresy gazowe niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kompresy włókninowe niesterylne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kompresy gazowe sterylne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Serwety chirurgiczne operacyjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kompresy włókninowe sterylne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opaski dziane i elastyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestawy do hemodializoterapii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wata celulozowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wata opatrunkowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Setony i tupfery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Tampony.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Bandaże podgipsowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Opatrunki foliowe cz. 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Opatrunki foliowe cz. 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Plastry i przylepce cz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Plastry i przylepce cz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Opatrunki hemostatyczne specjalistyczne - cz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Opatrunki hemostatyczne specjalistyczne - cz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Wosk kostny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne - cz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne - cz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne - cz. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne - cz. 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne do terapi podciśnieniowej kompatybilne z systemem terapeutycznym V.A.C. ULTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne do terapi podciśnieniowej kompatybilne z systemem terapeutycznym extriCare 3600
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Jednorazowy system do podciśnieniowej terapii leczenia ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Szyny Zimmera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - fartuchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - maski chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - czepki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - pokrowce na obuwie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - serwety włókninowe i podkłady bibułowo-foliowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - serwety włókninowe i podkłady bibułowo-foliowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - fartuchy ochronne - cz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Bielizna jednorazowego użytku - niesterylna - fartuchy ochronne - cz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Szczotki chirurgiczne jednorazowego użytku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zapisami załącznika nr 1A do SIWZ
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)