Sukcesywna dostawa, zakup elektrod z możliwością zastosowania do ablacji in vivo guzów wątroby wraz z dzierżawą generatora dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529087-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, zakup elektrod z możliwością zastosowania do ablacji in vivo guzów wątroby wraz z dzierżawą generatora dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 203539f7-7c73-46fd-b4df-54acb84785f1
Biuletyn 529087-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Regon 31332500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 848 10 11
Zamawiajacy fax 61 848 49 90/91
Zamawiajacy email efilipiak@raszeja.poznan.pl
Adres strony url www.raszeja.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.raszeja.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, piwnica.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa, zakup elektrod z możliwością zastosowania do ablacji in vivo guzów wątroby wraz z dzierżawą generatora dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Numer referencyjny SR/XV-270-12-EFK/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, zakup elektrod z możliwością zastosowania do ablacji in vivo guzów wątroby wraz z dzierżawą generatora dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: dostawa, zakup elektrod: od daty podpisania umowy na okres dwóch lat (24 miesięcy) lub do momentu wyczerpania zamówienia, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dzierżawa generatora przez dwóch lat (24 miesięcy). Przekazanie generatora: w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Zakresie warunkow udzialu Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1.8. Deklaracja zgodności, certyfikat CE – jeżeli jest to wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych, a także potwierdzenia dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. 1.9. Oświadczenie informujące o roku produkcji generatora. 1.10. Strony katalogowe potwierdzające każdy wymagany parametr (dotyczy elektrod i generatora) oraz instrukcje obsługi generatora w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.raszeja.poznan.pl informacji (art. 86, ust. 5 PZP), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy przypadku, gdy zostaje złożona tylko jedna oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy: - par. 8 ust. 4: W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) obniżenia cen jednostkowych przedmiotu zamówienia; b) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego przedmiotu zamówienia, zmiana następuje po podpisaniu stosownego aneksu do umowy, z tym że kwota netto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła stawki podatku i kwoty brutto tego wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że projekt aneksu przygotowuje Wykonawca; c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. - par. 8 ust. 5: Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia cen po uprzednim podpisaniu aneksu z Wykonawcą. - par. 9 ust. 2: Dotyczy dostawy elektrod: W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, okoliczność ta musi zostać wykazana przez Wykonawcę w sposób pewny. Ewentualnie w przypadku wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej (jeżeli będzie to raziło rażącą stratą dla Wykonawcy), Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o w/w sytuacjach z 3-tygodniowym wyprzedzeniem. - par. 9 ust. 3: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia w postaci dostawy elektrod, nie jest natomiast do tego zobowiązany. W takim przypadku odpowiednio może przedłużyć również termin obowiązywania umowy w zakresie dzierżawy generatora, nie jest natomiast do tego zobowiązany. - par. 9 ust. 4: W przypadku niedostarczenia zamówionych elektrod przez Wykonawcę, Zamawiający ma możliwość kupienia w/w elektrod u innego podmiotu. Zamawiający obciąży ewentualną różnicą cen Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte dnia: 19.03.2018 r. o godz. otwarcia ofert 10:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne – III piętro Szpitala, pokój 361.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)