„Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wdrożeniem systemu druku oraz serwis i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń.”

Data publikacji 2018-03-12
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529899-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
a) 36 miesięczna dzierżawa:
- laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A4 (5 sztuk),
- laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 (11 sztuk),
- laserowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 (55 sztuk)
wraz z wdrożeniem systemu druku podążającego.
b) Kompleksowa obsługa serwisowa dzierżawionych i posiadanych urządzeń, polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii/wydruków na całej powierzchni białej kartki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be4d761a-a771-4545-b917-fd3804e8572a
Biuletyn 529899-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski
Regon 64940400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Jaworzno
Zamawiajacy kod pocztowy 43600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 6181500, 6181586
Zamawiajacy fax 326 181 501
Zamawiajacy email zamowienia@um.jaworzno.pl
Adres strony url www.um.jaworzno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.jaworzno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie
Nazwa nadana zamowieniu „Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wdrożeniem systemu druku oraz serwis i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń.”
Numer referencyjny BZ.271.1.6.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest a) 36 miesięczna dzierżawa: - laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A4 (5 sztuk), - laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 (11 sztuk), - laserowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 (55 sztuk) wraz z wdrożeniem systemu druku podążającego. b) Kompleksowa obsługa serwisowa dzierżawionych i posiadanych urządzeń, polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii/wydruków na całej powierzchni białej kartki.
Cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie z wykonanych w sposób należyty, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie/dzierżawie minimum 20 laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wdrożeniem systemu druku podążającego;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie: a) aktualnego na dzień złożenia, wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie; dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, który winien zawierać cenę za realizację przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części oraz oferowanymi terminami realizacji zamówienia w zakresie dostawy i wdrożenia urządzeń i systemu zarządzania drukiem, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Oferta może zostać sporządzona z wykorzystaniem wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych produktów w postaci zestawienia, zawierającego wyszczególnione modele i producentów proponowanych urządzeń wraz z numerami części składowych (part number) nadawanymi przez producenta oraz nazwą systemu druku - zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Dla oceny czy wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedłożony dokument winien zawierać w szczególności informacje o: zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz informacje czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.  6. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl. 
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT ceny brutto zostaną zmienione odpowiednio do zmian wysokości podatku VAT i będą obowiązywać z dniem wejścia w życie zmienionych stawek VAT.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Umowa ramowa – nie przewidywana. Dialog techniczny- nie zastosowany. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia z art. 36a ust.2 ustawy Pzp. Termin realizacji zamówienia: - dzierżawa urządzeń: 36 miesięcy począwszy od dnia przekazania do eksploatacji wszystkich urządzeń wskazanych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. - wdrożenie systemu zarządzania drukiem nastąpi zgodnie z § 2 wzoru umowy . UWAGA! W związku z obecnie obowiązującą umową, termin dzierżawy urządzeń (36 miesięcy) nastąpi nie wcześniej niż od dnia 25.04.2018r.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)