GuidZP400 |
24fb2353-39f1-4b7d-8817-2e5bae9d30d9
|
Biuletyn |
529810-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
00031023200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kiepury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(65) 5253100,5253761,5253764
|
Zamawiajacy fax |
(65) 526 82 94
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
|
Adres strony url |
www.wsz.leszno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga składania ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno pok. 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń dla Zakładu Patomorfologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie
|
Numer referencyjny |
DZ-751-20/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup urządzeń dla Zakładu Patomorfologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie - zgodnie z warunkami, opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.2.1 -5 do SIWZ „Formularz wymaganych / oferowanych parametrów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup urządzeń dla Zakładu Patomorfologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego z podziałem na 5 zadań/pakietów:
Pakiet nr 1 – Wózek hydrauliczny transportowo-podnośnikowy do załadunku i wyładunku ciał z chłodni oraz wózek do przewożenia ciał wewnątrz prosektorium
Pakiet nr 2 - Wirówka cytologiczna
Pakiet nr 3 - Dygestoria metalowe
Pakiet nr 4 - Dygestorium formalinowe i stół wentylowany do przyjmowania materiału tkankowego
Pakiet nr 5 - Stanowisko do skrawania materiału tkankowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 18.2.1-5 do SIWZ „Formularz wymaganych/ oferowanych parametrów”
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
98
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
– do 98 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany na wezwanie Zamawiającego na postawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp),
-Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.5. do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.2.1. Wypełniony formularz „Formularz wymaganych/oferowanych parametrów” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.2.1-5 do SIWZ,
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji „Formularza asortymentowo-cenowego”. W przypadku braku nr katalogowego, nazwy producenta, lub innych niewypełnionych pozycji i braku powyższych danych w innych załączonych dokumentach oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona.
Nie dopuszcza się wprowadzania przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych w treści wzorów załączonych dokumentów. Jeżeli dojdzie do modyfikacji treści SIWZ każdy Wykonawca musi zmienić opis zamówienia zgodnie z modyfikacją specyfikacji dotyczącą przedmiotu zamówienia.
6.2.2. Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.3. SIWZ (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty)
6.2.3. Deklaracja zgodności lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenie medyczne jest dopuszczone do obrotu i używania - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 211) – dotyczy pakietu 2, 3, 4, 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy
2) Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
3) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności przy spełnieniu przesłanek zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33948000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
98
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek hydrauliczny transportowo-podnośnikowy do załadunku i wyładunku ciał z chłodni oraz wózek do przewożenia ciał wewnątrz prosektorium
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
98
|
Zalacznik krotki opis |
Wirówka cytologiczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
98
|
Zalacznik krotki opis |
Dygestoria metalowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
98
|
Zalacznik krotki opis |
Dygestorium formalinowe i stół wentylowany do przyjmowania materiału tkankowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
98
|
Zalacznik krotki opis |
Stanowisko do skrawania materiału tkankowego
|
| |