GuidZP400 |
1a8cc7ba-4e3c-41d0-aafc-7ee551ee9c17
|
Biuletyn |
529796-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdańskie Centrum Informatyczne
|
Regon |
367708720
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prof. Witolda Andruszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 3236415,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@gdansk.gda.pl,
|
Adres strony url |
www.gci.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gci.gdansk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gci.gdansk.pl (zakładka BIP)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa transmisji danych, łączy dostępowych i łączy mobilnych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska (GMG)
|
Numer referencyjny |
ZP/2/U/2018/K
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Postępowanie zostało podzielone na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę w części pierwszej bądź drugiej. Wykonawca nie może złożyć oferty dla części pierwszej oraz drugiej jednocześnie. Zamawiający nie ogranicza udziału Wykonawcy w postępowaniu w przypadku części trzeciej w połączeniu z częścią pierwszą bądź drugą. powaniu
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa transmisji danych, łączy dostępowych i łączy mobilnych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska (GMG) w ramach następujących części postępowania:
1) CZĘŚĆ PIERWSZA: USŁUGA TRANSMISJI DANYCH WRAZ Z ŁĄCZEM DOSTĘPOWYM DLA GMG
2) CZĘŚĆ DRUGA: ZAPASOWE ŁĄCZE INTERNETOWE
3) CZĘŚĆ TRZECIA: MOBILNY DOSTĘP DO INTERNETU
72318000-7
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie
zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami
wnoszonymi przez Zamawiającego. 5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). Wykonawca w takim przypadku w treści formularza oferty winien określić adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Dokumenty o których mowa w ust. 2 winny być złożone wraz z
tłuczeniem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określił szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacje o dokumentach i ich formie w niniejszym postępowaniu określa SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1) W PRZYPADKU CZĘŚCI PIERWSZEJ POSTĘPOWANIA: 10 000,00 zł
2) W PRZYPADKU CZĘŚCI DRUGIEJ POSTĘPOWANIA: 1 000,00 zł
3) W PRZYPADKU CZĘŚCI DRUGIEJ POSTĘPOWANIA: 4 000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelew bankowy),
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotę,
4) termin ważności,
5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji,
6) być nieodwołalny,
7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z dopiskiem: Usługa transmisji danych, łączy dostępowych i łączy mobilnych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska (GMG) ZP/2/U/2018/K
„Wadium do przetargu: Część : …. (należy podać numer części postępowania której dotyczy wadium).”
1) Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
3) Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert.
4) Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kserokopia), nie stanowi to jednak obowiązku.
5) Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp
6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8) W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu.
9) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
10) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, zgodnie z przepisami ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany w umowie wynikać mogą w szczególności z tytułu:
1) każdorazowego wyłączenia z zakresu umowy lokalizacji wskazanych w § 2 ust. 3. Ustalenie wartości zmiany umowy nastąpi na podstawie szczegółowego formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy - w przypadku części 1 postępowania.
2) działania siły wyższej takiej jak wystąpienie suszy, powodzi, zalania oraz klęsk żywiołowych na danym obszarze realizacji przedmiotu umowy, powodujących okoliczności w których wykonywanie przedmiotu umowy w tym miejscu jest niemożliwe bądź niezasadne,
3) zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów,
4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (Dz.U. Nr 200, poz. 1679) tj. z dnia 7 kwietnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 847),
5) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
6) dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
7) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ, treścią niniejszej umowy i jej załączników określających sposób wykonania zamówienia.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 3), 4), 5) niniejszego paragrafu, będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego szczegółowe uzasadnienie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1, pkt 3 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1, pkt 4 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1, pkt 5 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w pok. nr 3/11 w Gdańskim Centrum Informatycznym ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601 Gdańsk (III piętro, budynek - Centrum Administracyjno - Usługowe KOGA), w dniu 20.03.2018 r. o godz. 9:30. Otwarcie ofert jest jawne. Sposób przygotowania oferty został określony w treści SIWZ. Warunki płatności zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - załącznik do SIWZ (odrębny dla każdej części postępowania).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
USŁUGA TRANSMISJI DANYCH WRAZ Z ŁĄCZEM DOSTĘPOWYM DLA GMINY MIASTA GDAŃSKA (GMG)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wniesienie wadium w kwocie określonej dla części pierwszej postępowania.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest usługa transmisji danych pomiędzy wybranymi siedzibami jednostek organizacyjnych GMG, oraz zapewnienie łącza dostępowego do sieci Internet wraz z usługą routingu. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykaz lokalizacji w których świadczony będzie przedmiot zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZAPASOWE ŁĄCZE INTERNETOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wniesienie wadium w kwocie określonej dla części drugiej postępowania.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy będącego operatorem zapasowego łącza internetowego na potrzeby systemów informatycznych GMG. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MOBILNY DOSTĘP DO INTERNETU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wniesienie wadium w kwocie określonej dla części trzeciej postępowania.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia wyłonienie Operatora 150 mobilnych dostępów do Internetu. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |