GuidZP400 |
40167a5a-bf71-4c81-aafb-c7d1929f4cbd
|
Biuletyn |
529410-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa
|
Regon |
015259640
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Bankowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 4431400
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 4431402
|
Zamawiajacy email |
mkaras@um.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Techniczna czynność wprowadzania nowych zapisów do bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m.st. Warszawy prowadzonego
|
Numer referencyjny |
ZP/EP/271/II-32/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest techniczna czynność wprowadzania nowych zapisów do bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m.st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG2000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne, stanowiące załącznik nr 1 do Wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72316000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
203252,03
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym również w części opisowej, prowadzonego w systemie informatycznym, o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
b) dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2.1. SIWZ;
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
– w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 12.2.2. SIWZ wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia żadnych dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ,
2) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:
• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu
• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia
• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
• czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia).
d) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z nimi dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ.
e) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13 SIWZ, a w szczególności z zapisem pkt III.7) ppkt 2) ogłoszenia ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
7) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu (bez wezwania) oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym do SIWZ.
Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania do badania i oceny ofert „procedury odwróconej”, opisanej w art. 24aa ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści wybranej Oferty, z wyłączeniem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmian nieistotnych oraz innych zmian dopuszczalnych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W następujących przypadkach mogą nastąpić zmiany postanowień niniejszej Umowy:
a) zaistnienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w ust. 6, która będzie miała wpływ na termin realizacji i/lub przedmiot Umowy, co zostanie odpowiednio udokumentowane przez Stronę Umowy wnioskującą o zmianę i potwierdzone przez drugą Stronę Umowy,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem Umowy,
c) stwierdzenie, że którekolwiek z postanowień Umowy jest niezgodne z prawem,
d) zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed datą zawarcia Umowy, mających wpływ na przedmiot Umowy lub na warunki jego realizacji.
3. Zmiany warunków Umowy w następstwie przyczyn wymienionych w ust. 2 mogą dotyczyć:
a) procedur o charakterze formalnym – z przyczyn wymienionych w ust. 2 lit. b), lit. c) oraz lit. d),
b) zmniejszenia minimalnej liczby stron określonej w §1 ust. 4 z przyczyn wymienionych w ust. 2 lit. b), lit. c) oraz lit. d).
4. Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i powinny być sporządzane jako kolejne aneksy zawierające datę i numer oraz podpisy Stron, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5.
5. Bez potrzeby aneksowania Umowy każda ze Stron może jednostronnie:
a) dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, osób wyznaczonych do koordynowania wykonania Umowy, wskazanych w §15 ust. 3,
b) wyznaczyć osobę zastępującą przedstawiciela Strony,
przy czym dla swej skuteczności powyższe zmiany wymagają uprzedniego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, z zastrzeżeniem, że nie dochowanie obowiązku uprzedniego pisemnego powiadomienia rodzi takie skutki, jak by żadnych zmian nie dokonywano. W przypadku zmiany przedstawiciela Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie pisemne pełnomocnictwo, o którym mowa w 15 ust. 4.
6. Za okoliczność siły wyższej Strony uznają zdarzenie zewnętrzne, nagłe, niepewne, którego żadna ze Stron przy zachowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takie jak: działania władz publicznych, wojna, ataki terrorystyczne, strajki (z wyłączeniem strajków u Wykonawcy), klęski żywiołowe jak powódź, huragany, pożar, epidemie itp., zdarzenia, a także przypadki losowe związane z kluczowymi dla realizacji Umowy osobami, pod warunkiem powiadomienia drugiej Strony na piśmie o fakcie wystąpienia takiej okoliczności i udokumentowaniu jej właściwymi dowodami.
7. Zmiana Wykazu, o którym mowa w § 5 ust. 18 nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy, pod warunkiem zachowania procedur określonych w § 5.
|
IV 4 4 data |
2018-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania do badania i oceny ofert „procedury odwróconej”, opisanej w art. 24aa ustawy.
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na numer postępowania: ZP/EP/271/II-32/18.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
- pani Ewa Pietrzak nr tel.: (22) 443-14-14
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych przy ul. Niecałej 2
w Warszawie, III piętro, w dniu 21.03.2018 r. o godzinie 11:00, w sali nr 309.
|