Zakup i dostarczenie urządzeń komputerowych, licencji i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529552-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzeń komputerowych, licencji i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część I zamówienia – zakup n/w sprzętu: a) Pakiety oprogramowania biurowego - 21 szt. b) Zestawy komputerowe – 19 szt. c) Monitory LCD– 19 szt. d) Laptopy – 2 szt. e) Drukarki laserowe monochromatyczne - 4 szt. f) Kolorowa drukarka laserowa – 1 szt. g) Skaner – 1 szt. h) System interaktywny – 3 szt. i) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. j) Komunikator – 1 szt. k) Urządzenie zastępujące mysz komputerową – 3 szt. l) Klawiatura – 2 szt. m) Router – 1 szt. 2) Część II zamówienia – zakup n/w sprzętu: a) Oprogramowanie antywirusowe – 21 szt. b) Licencje – 123 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego zgodnie z poniższym wskazaniem, na koszt Wykonawcy: Część I i Część II zamówienia - ul. Jagiellońska 17, Katowice oraz przekazana drogą elektroniczną (licencje oprogramowania).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f188d3e0-ff7b-41c9-bc33-9315172a2184
Biuletyn 529552-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 345138700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2511451, 2517817
Zamawiajacy fax 032 2512712 w. 129 lub 136
Zamawiajacy email kancelaria@mops.katowice.pl
Adres strony url http://www.mops.katowice.pl
Adres strony internetowej http://www.mops.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostarczenie urządzeń komputerowych, licencji i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43
Numer referencyjny DO.3701.1.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy na wszystkie czyli dwie części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzeń komputerowych, licencji i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część I zamówienia – zakup n/w sprzętu: a) Pakiety oprogramowania biurowego - 21 szt. b) Zestawy komputerowe – 19 szt. c) Monitory LCD– 19 szt. d) Laptopy – 2 szt. e) Drukarki laserowe monochromatyczne - 4 szt. f) Kolorowa drukarka laserowa – 1 szt. g) Skaner – 1 szt. h) System interaktywny – 3 szt. i) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. j) Komunikator – 1 szt. k) Urządzenie zastępujące mysz komputerową – 3 szt. l) Klawiatura – 2 szt. m) Router – 1 szt. 2) Część II zamówienia – zakup n/w sprzętu: a) Oprogramowanie antywirusowe – 21 szt. b) Licencje – 123 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego zgodnie z poniższym wskazaniem, na koszt Wykonawcy: Część I i Część II zamówienia - ul. Jagiellońska 17, Katowice oraz przekazana drogą elektroniczną (licencje oprogramowania).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć następujące dokumenty: w odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia oświadczenie (Załącznik nr 7a do SIWZ), że zaoferowany sprzęt komputerowy posiada następujące certyfikaty i deklaracje: Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu; Deklaracja zgodności CE; Certyfikat EnergyStar 6.0.; w odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia oświadczenie (Załącznik nr 7b do SIWZ), że zaoferowane oprogramowanie jest oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem: Certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania; a także karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ odnośnie tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 5 oraz w pkt 6.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt. 6.2 SIWZ , Wykonawcy składają wspólnie. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2.1, 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną odpowiednią dla danej części zamówienia sporządzoną zgodnie z Załącznikiem nr 6a, 6b do SIWZ. 15. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 15.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 15.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 19. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 19.1 w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć następujące dokumenty: w odniesieniu do Części I przedmiotu zamówienia oświadczenie (Załącznik nr 7a do SIWZ), że zaoferowany sprzęt komputerowy posiada następujące certyfikaty i deklaracje: Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu; Deklaracja zgodności CE; Certyfikat EnergyStar 6.0.; w odniesieniu do Części II przedmiotu zamówienia oświadczenie (Załącznik nr 7b do SIWZ), że zaoferowane oprogramowanie jest oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem: Certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania; a także karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawierają Załączniki nr 5a, 5b do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia – zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1) Część I zamówienia – zakup n/w sprzętu: a) Pakiety oprogramowania biurowego - 21 szt. b) Zestawy komputerowe – 19 szt. c) Monitory LCD– 19 szt. d) Laptopy – 2 szt. e) Drukarki laserowe monochromatyczne - 4 szt. f) Kolorowa drukarka laserowa – 1 szt. g) Skaner – 1 szt. h) System interaktywny – 3 szt. i) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. j) Komunikator – 1 szt. k) Urządzenie zastępujące mysz komputerową – 3 szt. l) Klawiatura – 2 szt. m) Router – 1 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego zgodnie z poniższym wskazaniem, na koszt Wykonawcy: ul. Jagiellońska 17, Katowice oraz przekazana drogą elektroniczną (licencje oprogramowania).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia – zakup oprogramowania i licencji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis 1) Część II zamówienia – zakup n/w sprzętu: a) Oprogramowanie antywirusowe – 21 szt. b) Licencje – 123 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego zgodnie z poniższym wskazaniem, na koszt Wykonawcy: ul. Jagiellońska 17, Katowice oraz przekazana drogą elektroniczną (licencje oprogramowania).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)