Dostawa materiałów opatrunkowych na okres 6-ciu miesięcy

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530419-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety i zadania:
Pakiet I (składający się z 20 zadań) – materiały opatrunkowe
Pakiet II (składający się z 20 zadań) – materiały opatrunkowe specjalistyczne
Pakiet III (składający się z 1 zadania) – rękawice diagnostyczne
3. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
7. Termin dostawy - nie dłuższy niż 4 dni.
8. Czas realizacji reklamacji - do 4 dni.
9. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
10. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
11. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 6-ciu miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ.
13. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
14. Podwykonawstwo
1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.
3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9c841a2-ffe0-4293-ad71-e9ecb6621588
Biuletyn 530419-N-2018
Zamawiajacy nazwa Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Regon 1066985300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bursztynowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04749
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 735 145
Zamawiajacy fax 226 131 992
Zamawiajacy email zamowienia@mssw.pl
Adres strony url www.mssw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mssw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mssw.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych na okres 6-ciu miesięcy
Numer referencyjny D-16/N/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety i zadania: Pakiet I (składający się z 20 zadań) – materiały opatrunkowe Pakiet II (składający się z 20 zadań) – materiały opatrunkowe specjalistyczne Pakiet III (składający się z 1 zadania) – rękawice diagnostyczne 3. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Termin dostawy - nie dłuższy niż 4 dni. 8. Czas realizacji reklamacji - do 4 dni. 9. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 11. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 6-ciu miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ. 13. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 14. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu wykazania spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach przedmiotu zamówienia. Dostawy należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie dostaw łącznie dla oferowanych Zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości dla oferowanych Zadań. Spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach przedmiotu zamówienia – spełnia - mniej niż 2 dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach przedmiotu zamówienia – nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dokumentów: a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p, przekazuje Zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy p.z.p. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na pod stawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy p.z.p. nie jest obowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p., jeżeli: - Zamawiający posiada ww. dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub - może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych CEIDG, KRS (adres internetowy należy wskazać w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.2 i 1.3).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda dokumentów: - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia po jednej sztuce oferowanego asortymentu dla każdej pozycji w zadaniu. Jeżeli w pozycji danego zadania wymagane są różne rozmiary asortymentu, wówczas Zamawiający będzie żądał dowolnego spośród wymaganych rozmiarów. Każdy produkt należy opisać nieścieralnym pisakiem – którego pakietu, zdania i pozycji dotyczy oraz nazwą przedstawiającego go Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć w opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz zapisem „Próbki do przetargu na dostawę materiałów opatrunkowych – znak sprawy D-16/N/18”. b) świadectwa i atesty: deklaracja zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (dokumenty należy opisać numerem pakietu, zadania i pozycji którego dotyczą); c) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: prospekty, foldery, ulotki, materiały informacyjne w języku polskim dla oferowanego asortymentu wraz z danymi technicznymi potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry (dokumenty należy opisać numerem pakietu, zadania i pozycji którego dotyczą);
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami – Formularzami Cenowymi. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 2.1 Zmiany mogą dotyczyć realizacji dodatkowych dostaw, od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności przedmiotu umowy, zamówionego w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.2 Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.3 Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 2.4 Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.5 Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.6 Zamiana oferowanego przedmiotu umowy na przedmiot umowy o właściwościach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania ich z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane), 2.7 Zamiana oferowanego przedmiotu umowy na przedmiot umowy o właściwościach nie gorszych niż oferowane w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 2.8 Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie (zmiana terminu obowiązywania umowy), 2.9 Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż oferowane w ofercie, 2.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości przedmiotu umowy określonego w Załączniku do umowy w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu ceny jednostkowej oraz ceny wskazanej w §2 pkt 1. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany warunków umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, 2.11 Wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w §4 ust. 1, 2.12 Zmiana nazw i adresów stron umowy, 2.13 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron, 2.14 Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT).
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 3 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 3 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 3 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 3 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 2 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 2 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 2 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 2 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet I zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 2 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 3 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 2 pozycje asortymentowe określone szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Pakiet II zadanie 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe specjalistyczne - 11 pozycji asortymentowych określonych szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Pakiet III zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Rękawice - 1 pozycja asortymentowa określona szczegółowo w załączonym do SIWZ formularzu cenowym
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)