Usługa aktualizacji oprogramowania Autodesk

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530413-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa aktualizacji rocznych subskrypcji (okres subskrypcji od 07.04.2018 r. do 06.04.2019 r.) oprogramowania Autodesk dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania:
1) 25 (słownie: dwudziestu pięciu) licencji sieciowych oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2018 (IDS).
2 Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje również:
1) Wygenerowanie pliku licencyjnego na koncie Autodesk objętego kontraktem subskrypcyjnym CN: 110000052225.
2) Pomoc techniczną dla przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 w ilości minimum 20 roboczogodzin pracy pracowników Wykonawcy, do wykorzystania w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy (ilość roboczogodzin uzależniona od oferty złożonej przez Wykonawcę).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40b6671e-6d67-486b-868d-42e6abc64035
Biuletyn 530413-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi
Regon 10025454200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wileńska
Zamawiajacy adres numer domu 53/55
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 94016
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6808260, 6808251
Zamawiajacy fax 42 6808252
Zamawiajacy email ka.pawlak@mpu.lodz.pl; e.kowalczyk@mpu.lodz.pl
Adres strony url www.mpu.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpu.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpu.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, 94-016 Łódź ul. Wileńska 53/55, parter- pokój nr 71 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Usługa aktualizacji oprogramowania Autodesk
Numer referencyjny MPU.AO.260.27.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa aktualizacji rocznych subskrypcji (okres subskrypcji od 07.04.2018 r. do 06.04.2019 r.) oprogramowania Autodesk dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania: 1) 25 (słownie: dwudziestu pięciu) licencji sieciowych oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2018 (IDS). 2 Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje również: 1) Wygenerowanie pliku licencyjnego na koncie Autodesk objętego kontraktem subskrypcyjnym CN: 110000052225. 2) Pomoc techniczną dla przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 w ilości minimum 20 roboczogodzin pracy pracowników Wykonawcy, do wykorzystania w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy (ilość roboczogodzin uzależniona od oferty złożonej przez Wykonawcę).
Cpv glowny przedmiot 48321000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-04-07T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-04-06T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia (dostarczenie aktualizacji rocznych subskrypcji oprogramowania, wygenerowanie pliku licencyjnego na koncie Autodesk) do dnia 06.04.2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca bez wezwania Zamawiającego zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.mpu.lodz.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 (numeracja zgodna z treścią SIWZ) 6. Podstawy wykluczenia 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: 6.2.1. Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli chociaż w odniesieniu do jednego z nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.3 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub 5 pkt 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisy zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 6.3 SIWZ. 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawy wykluczenia 7.1 W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 7.1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.1.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.1.3 Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. 7.2 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy załączenia do oferty zaświadczenia autoryzowanego przez firmę Autodesk na sprzedaż produktów Autodesk. 7.3 Wykonawca bez wezwania Zamawiającego zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.mpu.lodz.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.4 Zamawiający na każdym etapie postepowania może wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.5 Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). 7.7 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.8 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawionych do porozumiewania się z Wykonawcami 8.1 W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). 8.2 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8.3 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: • Maciej Marczewski, tel. (+48) 42 680-82-62, e-mail- m.marczewski@mpu.lodz.pl • Mariusz Stępniewski, tel. (+48) 42 680-82-63, e-mail- m.stepniewski@mpu.lodz.pl 8.4 Korespondencję do Zamawiającego, powołując się na nr sprawy postępowania- MPU.AO.260.27.2018 należy kierować: • pisemnie na adres: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi ul. Wileńska 53/55, 94-016 Łódź; • drogą elektroniczną na adres: mpu@mpu.lodz.pl; • faksem na nr +48 (42) 680-82-52. 8.5 Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. 12.7 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03.2018 r. o godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego – 94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55, w Sali Konferencyjnej (parter).

Criterion

Kryteria Pomoc techniczna
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)