Dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Data publikacji 2018-03-13
Data zakończenia 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530403-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Dostawę naturalnej wody mineralnej:
2) średniozmineralizowanej, wysokonasyconej (Gazowana) lub niskonasyconej (Lekko gazowana) i nienasyconej (Niegazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 1,5L i 0,5L oraz;
3) wysokozmineralizowanej, średnionasyconej (Gazowana), niskonasyconej (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 0,6L w ilościach podanych w zestawieniu kosztów zadania - załączniku nr 3 do SIWZ.
Podane w załączniku ilości są wielkościami maksymalnymi, a zamówienie może być mniejsze o max. 20%.
4) Naturalna woda mineralna wysokozmineralizowana wysokonasycona (Gazowana), niskonasycona (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla winna posiadać następującą zawartość znaczących dla zdrowia składników mineralnych: Kation magnezowy Mg++ minimum 125 mg/L.
5) Dostarczana naturalna woda mineralna winna spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz.U. 2011 nr 85 poz. 466).
6) Dostarczana naturalna woda mineralna winna mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
7) Dostawy odbywać się będą partiami, realizowanymi stosownie do potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej potwierdzoną niezwłocznie faxem) przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego
przy ul. Strzegomskiej 6 i do lokalizacji MOPS na terenie miasta Wrocławia wskazanych każdorazowo w składanym zamówieniu. Jednorazowa dostawa będzie zawierać min. 20 zgrzewek (op.6 butelek) wody 1,5L i/lub min. 20 zgrzewek
(op.12 lub 8 butelek) wody 0,5L lub 0,6L dla jednej lokalizacji Zamawiającego.
8) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, przesyłka, ubezpieczenie) pokrywa Wykonawca.
9) Za dostarczony towar (w tym m.in. ubezpieczenie, koszty dojazdu, dostawy, transportu) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
10) W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy z zamówieniem czy terminem ważności krótszym niż 6 miesięcy, Zamawiający zwróci go na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia produktu zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych
od momentu zgłoszenia reklamacji.
11) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 be5fe61b-8046-4c2c-b38f-7d0696a99697
Biuletyn 530403-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Regon 93000026000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzegomska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7822300, 7822397
Zamawiajacy fax 717 822 405
Zamawiajacy email marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer referencyjny DZOB.281.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę naturalnej wody mineralnej: 2) średniozmineralizowanej, wysokonasyconej (Gazowana) lub niskonasyconej (Lekko gazowana) i nienasyconej (Niegazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 1,5L i 0,5L oraz; 3) wysokozmineralizowanej, średnionasyconej (Gazowana), niskonasyconej (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 0,6L w ilościach podanych w zestawieniu kosztów zadania - załączniku nr 3 do SIWZ. Podane w załączniku ilości są wielkościami maksymalnymi, a zamówienie może być mniejsze o max. 20%. 4) Naturalna woda mineralna wysokozmineralizowana wysokonasycona (Gazowana), niskonasycona (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla winna posiadać następującą zawartość znaczących dla zdrowia składników mineralnych: Kation magnezowy Mg++ minimum 125 mg/L. 5) Dostarczana naturalna woda mineralna winna spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz.U. 2011 nr 85 poz. 466). 6) Dostarczana naturalna woda mineralna winna mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. 7) Dostawy odbywać się będą partiami, realizowanymi stosownie do potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej potwierdzoną niezwłocznie faxem) przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Strzegomskiej 6 i do lokalizacji MOPS na terenie miasta Wrocławia wskazanych każdorazowo w składanym zamówieniu. Jednorazowa dostawa będzie zawierać min. 20 zgrzewek (op.6 butelek) wody 1,5L i/lub min. 20 zgrzewek (op.12 lub 8 butelek) wody 0,5L lub 0,6L dla jednej lokalizacji Zamawiającego. 8) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, przesyłka, ubezpieczenie) pokrywa Wykonawca. 9) Za dostarczony towar (w tym m.in. ubezpieczenie, koszty dojazdu, dostawy, transportu) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 10) W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy z zamówieniem czy terminem ważności krótszym niż 6 miesięcy, Zamawiający zwróci go na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia produktu zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji. 11) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 3) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy w razie: a. zmiany stawki podatku od towarów i usług–jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. 2) inne: a. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r., poz. 1579): a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin dostawy towaru od zgłoszenia zamówienia
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)