GuidZP400 |
3205a27e-4758-49e5-91d8-cfd3253f0f1b
|
Biuletyn |
531237-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SPÓŁKA WODNA MIEŚCISKO
|
Regon |
368553283
|
Zamawiajacy adres ulica |
KOŚCIUSZKI
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
MIEŚCISKO
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-290
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
665011547, 601055687
|
Zamawiajacy email |
l.kubicka@dekatrade.pl, kazimierz_dawidowicz@o2.pl
|
Adres strony url |
http://www.spolkawodnamiescisko.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Rozwoju Obszarów Wielskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" typ operacji " Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot prawa, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, utworzony w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym niemających charakteru przemysłowego ani handlowego (art. 441 Prawa wodnego)
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.spolkawodnamiescisko.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spolkawodnamiescisko.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, dostarczone podcztą, kurierem lub osobiście do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kościuszki 21, 62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych maszyn z podziałem na części: 1) dostawę fabrycznie nowej koparko – ładowarki – część I 2) dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – część II 3) dostawę fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego – część III 4) dostawę zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów – część IV
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn z podziałem na części:
- dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki, 1 sztuka– część I
- dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, 1 sztuka – część II
- dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego, 1 sztuka – część III
- dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ, 1 sztuka i pogłębiarki do rowów, 1 sztuka– część IV
II. Ponadto wszystkie dostarczone maszyny :
1. Oferowane przez Wykonawców sprzęty (maszyny) powinny być w pełni sprawne i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się ciągnik nowy powystawowy, rok produkcji 2018.
2. Powinny posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych
z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog lub dostęp do elektronicznego katalogu części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone sprzęty na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z warunkami gwarancji załączonymi do oferty.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalog i foldery z opisem technicznym oferowanego sprzętu zawierającego wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
6. Koszt transportu do zamawiającego ponosi Wykonawca.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego
( kierowców, elektro -mechaników oraz pracowników personelu technicznego ) w zakresie obsługi
i napraw w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
III. Szczegółowe parametry sprzętów objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
43260000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla części I, III i IV dostawa w terminie do 15 dni o dnia podpisania umowy.
Dla części II dostawa w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, dwie dostawy minimum jednej fabrycznie nowej koparko-ładowarki o wartości minimum 350.000 zł brutto każdej koparko - ładowarki, wartość każdej dostawy o wartości minimum 350.000 zł brutto.
Dla części II: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, dwie dostawy minimum jednego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o wartości minimum 320.000 zł brutto każdy ciągnik, każda z dostaw o wartości minimum 320.000 zł brutto.
Dla części III i IV: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków (Załącznik nr 5 do SIWZ),
c) dokumenty podmiotów zagranicznych wymienione w Rozdziale 12 SIWZ – jeśli dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz usług – dla każdej części należy złożyć na osobnym druku (Załącznik nr 3 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postepowania), wartości, daty i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączonymi referencjami, bądź innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) szczegółowy opis parametrów technicznych – katalog oferowanego sprzętu
b) warunki gwarancji
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu.
3) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy,
5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 5 do SIWZ) – jeśli dotyczy
2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w zakresie:
a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, albo zajdą okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, mimo zachowania należytej staranności,
b) wprowadzania uzasadnionych zmian w dokumentacji technicznej, projektach oraz konstrukcji zamawianej maszyny, jeżeli będzie to wynikało z:
• pojawienia się na rynku już po podpisaniu Umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia, jak również kosztów eksploatacji zamawianej maszyny lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych,
• zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w ofercie lub dokumentacji technicznej,
• pojawienia się na rynku elementów lub materiałów nowszej generacji, pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji zamawianej maszyny lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych,
• zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu Umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne lub technologiczne wskazane w ofercie lub dokumentacji technicznej,
• zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm,
• zmiany w wymaganych parametrach elementów zamawianej maszyny w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego.
c) terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanego:
• siłą wyższą, w tym katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniami życia zbiorowego (działania zbrojne, ataki terrorystyczne, użycie sił militarnych i policyjnych, strajki, lokauty, itp.),
• albo innymi niezależnymi okolicznościami, których to sił, działań, zaburzeń lub innych okoliczności wystąpienia Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
d) jakiejkolwiek uczynionej w umowie oczywistej omyłki rachunkowej lub pisarskiej, co do których to omyłek zaistnieje potrzeba ich poprawienia,
e) wszelkich zmian umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych, tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
f) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia wyniknęłaby ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, przy czym Zamawiający wyklucza zmianę umowy z powodu podwyższenia stawki podatku VAT,
g) zmian teleadresowych stron umowy,
h) zmian danych osób reprezentujących strony umowy,
|
IV 4 4 data |
2018-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43260000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy - max. w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki, rok produkcji 2018. Szczegółowe parametry w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16700000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy max. w ciągu 6 miesięcy do dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, rok produkcji 2018, szczegółowe parametry w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43312200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy - max. w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego, rok produkcji 2018, szczegółowe parametry w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39715300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji dostawy - max. w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów, sprzęty rok produkcji 2018, szczegółowe parametry w SIWZ.
|
| |