GuidZP400 |
86cc8606-b7fe-429f-8a51-564bd460adf9
|
Biuletyn |
531082-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
|
Regon |
365421894
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karola Miarki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
510219434
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@cuw.mikolow.eu
|
Adres strony url |
http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
|
Numer referencyjny |
CUW/PN/19/2018/J
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1.1. CZĘŚĆ 1- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
1.2. CZĘŚĆ 2- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie.
1.3. CZĘŚĆ 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
1.4. CZĘŚĆ 4- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi Załącznik nr 5.1 do niniejszej SIWZ., dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy dla:
5.1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie - ul. Kolejowa 2,
5.2. Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie - ul. Wolności 27,
5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dostawy dla części 1 – 3 do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny).
Termin realizacji dostawy dla części 4 – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny).
Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
IV 4 4 data |
2018-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 1-3:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt – 0-3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
30 pkt – 4-6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
20 pkt – 7-9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
10 pkt – 10-12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
0 pkt – 13-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
CZĘŚĆ 1- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi Załącznik nr 5.1 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy dla:
5.1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie - ul. Kolejowa 2,
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 1-3:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt – 0-3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
30 pkt – 4-6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
20 pkt – 7-9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
10 pkt – 10-12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
0 pkt – 13-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1.2. CZĘŚĆ 2- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy dla:
5.2. Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie - ul. Wolności 27,
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 1-3:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt – 0-3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
30 pkt – 4-6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
20 pkt – 7-9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
10 pkt – 10-12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
0 pkt – 13-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
1.3. CZĘŚĆ 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy dla:
5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
1.3 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 4:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt –14-18 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
30 pkt – 19-22 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
20 pkt – 23-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
0 pkt – 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów
Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
CZĘŚĆ 4- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy dla:
5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
|
| |