| GuidZP400 |
a501f07f-871f-4e96-89a8-d17a10c4bef5
|
| Biuletyn |
531904-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
|
| Regon |
89004744600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sokołowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58309
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
746 489 742
|
| Zamawiajacy fax |
746 489 746
|
| Zamawiajacy email |
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa koszul szpitalnych, piżam, podkładów, odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, kocy oraz poduszek.
|
| Numer referencyjny |
Zp/30/PN-24/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Pakiet nr 1 – Koszule szpitalne, piżamy, podkłady
Pakiet nr 2 – Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego
Pakiet nr 3 – Koce, poduszki
|
| Cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV :
39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr.1)
33141000-0 Podkłady (dot. pakietu nr.1)
33199000-1 Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego (dot. pakietu nr.2)
39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr.3)
39511100-8 Koce (dot. pakietu nr.3)
|
| Okreslenie warunkow |
na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. :
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności wyrobów włókienniczych lub w zakresie pakietu nr 1 koszul szpitalnych, piżam, podkładów, pakietu nr 2 odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, pakietu nr 3 kocy, poduszek, na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności wyrobów włókienniczych lub w zakresie pakietu nr 1 koszul szpitalnych, piżam, podkładów, pakietu nr 2 odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, pakietu nr 3 kocy, poduszek na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 -12 000,00 zł;
dla pakietu nr 2 – 28 000,00 zł;
dla pakietu nr 3 – 6 000,00 zł;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności wyrobów włókienniczych lub w zakresie pakietu nr nr 1 koszul szpitalnych, piżam, podkładów, pakietu nr 2 odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, pakietu nr 3 kocy, poduszek na kwotę minimum:
dla pakietu nr 1 – 12 000,00 zł;
dla pakietu nr 2 –28 000,00 zł;
dla pakietu nr 3 – 6 000,00 zł;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Opisy, fotografie (katalogi), przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog) dotyczy pakietów 1, 2, 3.
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Koszule szpitalne, piżamy, podkłady
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV :
39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr.1)
33141000-0 Podkłady (dot. pakietu nr.1)
|
| Zalacznik krotki opis |
1.podkłady szpitalne szyte z tkaniny bawełnianej od 167 g/m² do 175 g/m² w kolorze białym,
o splocie płóciennym; koszula szpitalna- bawełna 100%, w kolorze białym wiązana z przodu na 3 troki. Długi, szeroki rękaw. Rozmiar po wcześniejszym uzgodnieniu;piżama flanelowa min.160g/m², rozmiar po wcześniejszym uzgodnieniu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV :
33199000-1 Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego (dot. pakietu nr.2)
|
| Zalacznik krotki opis |
Garsonka: góra – na stójce lub bez, pod szyję na guziki , trzy kieszenie, krótki rękaw,
Spódnica: na pasku z wszytą gumką, z tyłu zapinana na zamek i guzik, z rozporkiem
Spodnie: proste bez kieszeni, na gumkę- wysoki stan.
Ubrania lekarskie: góra – na stójce, na guziki, trzy kieszenie, z krótkim rękawem. Spodnie z kieszeniami, rozporek na zamek, w pasku wszyta gumka.
Odzież ochronna dla fizjoterapeutów:
- góra: bluza bez kołnierza, wycięcie pod szyją w ,,serek’, krótki rękaw, bluza z 3 kieszeniami, rozcięcie po obu bokach ok. 10cm od dołu bluzy, napis:,,FIZJOTERAPEUTA” (wys. min.1,5 cm) na kieszonce lub nad kieszonką górną;
- dół: spodnie z paskiem i elementami gumki po bokach, z kieszeniami, rozporek na zamek, wysoki stan. Kolor: jasnoniebieski.
Odzież ochronna uszyta z tkaniny elanobawełna o składzie 33%- 35% bawełna i 65%- 67% poliester biała lub seledynowa. Gramatura 170+/- 5g/m² (materiał nieprzeźroczysty), zapewniający odpowiedni przepływ powietrza oraz wysoki komfort użytkowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Koce, poduszki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze
Dodatkowe kody CPV :
39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr.3)
39511100-8 Koce (dot. pakietu nr.3)
|
| Zalacznik krotki opis |
Koc akrylowy
Wymiary 160/200 cm
Jednobarwny
Poliester 100% szt. 170
Poduszka
Wymiary 70x80 cm
Antyalergiczna, wypełnienie – włókna silikonowe, z możliwością prania do 40° C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 150
|
| | |