Dostawa koszul szpitalnych, piżam, podkładów, odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, kocy oraz poduszek.

Data publikacji 2018-03-15
Data zakończenia 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531904-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Koszule szpitalne, piżamy, podkłady
Pakiet nr 2 – Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego
Pakiet nr 3 – Koce, poduszki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a501f07f-871f-4e96-89a8-d17a10c4bef5
Biuletyn 531904-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa koszul szpitalnych, piżam, podkładów, odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, kocy oraz poduszek.
Numer referencyjny Zp/30/PN-24/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Koszule szpitalne, piżamy, podkłady Pakiet nr 2 – Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego Pakiet nr 3 – Koce, poduszki
Cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV : 39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr.1) 33141000-0 Podkłady (dot. pakietu nr.1) 33199000-1 Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego (dot. pakietu nr.2) 39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr.3) 39511100-8 Koce (dot. pakietu nr.3)
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności wyrobów włókienniczych lub w zakresie pakietu nr 1 koszul szpitalnych, piżam, podkładów, pakietu nr 2 odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, pakietu nr 3 kocy, poduszek, na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności wyrobów włókienniczych lub w zakresie pakietu nr 1 koszul szpitalnych, piżam, podkładów, pakietu nr 2 odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, pakietu nr 3 kocy, poduszek na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 -12 000,00 zł; dla pakietu nr 2 – 28 000,00 zł; dla pakietu nr 3 – 6 000,00 zł;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności wyrobów włókienniczych lub w zakresie pakietu nr nr 1 koszul szpitalnych, piżam, podkładów, pakietu nr 2 odzieży roboczej dla personelu medycznego oraz pomocniczego, pakietu nr 3 kocy, poduszek na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 12 000,00 zł; dla pakietu nr 2 –28 000,00 zł; dla pakietu nr 3 – 6 000,00 zł;
Inne dokumenty niewymienione Opisy, fotografie (katalogi), przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog) dotyczy pakietów 1, 2, 3. Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Koszule szpitalne, piżamy, podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV : 39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr.1) 33141000-0 Podkłady (dot. pakietu nr.1)
Zalacznik krotki opis 1.podkłady szpitalne szyte z tkaniny bawełnianej od 167 g/m² do 175 g/m² w kolorze białym, o splocie płóciennym; koszula szpitalna- bawełna 100%, w kolorze białym wiązana z przodu na 3 troki. Długi, szeroki rękaw. Rozmiar po wcześniejszym uzgodnieniu;piżama flanelowa min.160g/m², rozmiar po wcześniejszym uzgodnieniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV : 33199000-1 Odzież robocza dla personelu medycznego oraz pomocniczego (dot. pakietu nr.2)
Zalacznik krotki opis Garsonka: góra – na stójce lub bez, pod szyję na guziki , trzy kieszenie, krótki rękaw, Spódnica: na pasku z wszytą gumką, z tyłu zapinana na zamek i guzik, z rozporkiem Spodnie: proste bez kieszeni, na gumkę- wysoki stan. Ubrania lekarskie: góra – na stójce, na guziki, trzy kieszenie, z krótkim rękawem. Spodnie z kieszeniami, rozporek na zamek, w pasku wszyta gumka. Odzież ochronna dla fizjoterapeutów: - góra: bluza bez kołnierza, wycięcie pod szyją w ,,serek’, krótki rękaw, bluza z 3 kieszeniami, rozcięcie po obu bokach ok. 10cm od dołu bluzy, napis:,,FIZJOTERAPEUTA” (wys. min.1,5 cm) na kieszonce lub nad kieszonką górną; - dół: spodnie z paskiem i elementami gumki po bokach, z kieszeniami, rozporek na zamek, wysoki stan. Kolor: jasnoniebieski. Odzież ochronna uszyta z tkaniny elanobawełna o składzie 33%- 35% bawełna i 65%- 67% poliester biała lub seledynowa. Gramatura 170+/- 5g/m² (materiał nieprzeźroczysty), zapewniający odpowiedni przepływ powietrza oraz wysoki komfort użytkowania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Koce, poduszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV : 39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr.3) 39511100-8 Koce (dot. pakietu nr.3)
Zalacznik krotki opis Koc akrylowy Wymiary 160/200 cm Jednobarwny Poliester 100% szt. 170 Poduszka Wymiary 70x80 cm Antyalergiczna, wypełnienie – włókna silikonowe, z możliwością prania do 40° C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 150
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)