1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy (dzienników lokalnych i ogólnokrajowych oraz czasopism fachowych) w ramach prenumeraty w roku 2018 do siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowy w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy Zamawiającemu prasy w formie papierowej w ramach prenumeraty w roku 2018, w tytułach i ilościach wyszczególnionych w cenniku, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 roku, z tym zastrzeżeniem, że zamówienie będzie realizowane do skompletowania pełnego rocznika, jednak nie później niż do dnia 15 lutego 2019 roku.
3. Zamawiający wymaga, aby do obliczenia ceny oferty w przypadku periodyków innych niż dzienniki (tj. dwutygodników, miesięczników i kwartalników) Wykonawca uwzględnił komplet wydań z roku 2018, tj. wycenił oraz dostarczył egzemplarze wydane przed dniem zawarcia umowy.
4. Prasa będzie dostarczana sukcesywnie do siedziby Zamawiającego na adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie,
ul. Głowackiego 6,
10-448 Olsztyn
do godziny 07:30.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy prasy w następujący sposób:
1) dzienników w dniu ich wydania;
2) pozostałej prasy nie później niż 2 dni po ukazaniu się wydania;
3) w foliowanych i opisanych paczkach, zabezpieczających prasę przed uszkodzeniami;
4) z dołączonymi dowodami dostaw, stanowiącymi potwierdzenie rzeczywistej dostawy wymienionych w nich tytułów i ich liczby oraz cen zakupu, które będą stanowiły podstawę rozliczenia finansowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmiany zamówienia poprzez odstąpienie od zakupu poszczególnych tytułów prasowych, zmiany liczby egzemplarzy prasy i czasopism wymienionych w załączniku nr 1 do umowy w ramach wartości umowy brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy, bez konieczności zmiany umowy. Zgłoszona zmiana będzie uwzględniona przez Wykonawcę w dostawie nie później niż w ciągu 3 dni w przypadku dzienników oraz w ciągu 7 dni w przypadku pozostałych tytułów. Zmiany zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, faksem lub pocztą elektroniczną.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wyłącznie takie egzemplarze prasy i czasopism, do których nie dołączono dodatków w postaci książek, płyt CD, DVD i innych, z wyjątkiem dodatków, które dołączane są bezpłatnie. Zamawiający nie wyraża zgody na dodatkowe obciążenia wynikające z fakultatywnych dodatków.
8. Wynagrodzenie ostateczne Wykonawcy wynikać będzie z wykonanych dostaw (rzeczywiście dostarczonej liczby egzemplarzy prasy i czasopism, pomnożonej przez ceny jednostkowe), potwierdzonych przez Zamawiającego.
9. Zrealizowane dostawy będą rozliczane w okresach miesięcznych, na podstawie faktur VAT, wystawianych na koniec każdego miesiąca, przy czym do każdej faktury zostanie dołączona zbiorcza specyfikacja zawierająca dane o dostarczonych tytułach wraz z ich ceną i liczbą egzemplarzy.
10. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty, jakie Wykonawca zobowiązany jest ponieść z tytułu realizacji umowy, w szczególności: cenę wszystkich tytułów prasy wraz z podatkiem VAT, cenę opakowań, koszty ubezpieczenia, koszty dostawy/transportu.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w załącznikach do projektu umowy. |
| GuidZP400 |
1912c242-f6f8-4514-b611-efb9285c199b
|
| Biuletyn |
531889-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 14
|
| Regon |
367849538-00106
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Karolkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-207
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 661-72-72
|
| Zamawiajacy email |
ar.andrzejewski@arr.gov.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.kowr.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kowr.gov.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kowr.gov.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa prasy do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2018 r.
|
| Numer referencyjny |
OLS.WOP.SSZP.260.17.2018.BM
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy (dzienników lokalnych i ogólnokrajowych oraz czasopism fachowych) w ramach prenumeraty w roku 2018 do siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowy w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy Zamawiającemu prasy w formie papierowej w ramach prenumeraty w roku 2018, w tytułach i ilościach wyszczególnionych w cenniku, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 roku, z tym zastrzeżeniem, że zamówienie będzie realizowane do skompletowania pełnego rocznika, jednak nie później niż do dnia 15 lutego 2019 roku.
3. Zamawiający wymaga, aby do obliczenia ceny oferty w przypadku periodyków innych niż dzienniki (tj. dwutygodników, miesięczników i kwartalników) Wykonawca uwzględnił komplet wydań z roku 2018, tj. wycenił oraz dostarczył egzemplarze wydane przed dniem zawarcia umowy.
4. Prasa będzie dostarczana sukcesywnie do siedziby Zamawiającego na adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie,
ul. Głowackiego 6,
10-448 Olsztyn
do godziny 07:30.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy prasy w następujący sposób:
1) dzienników w dniu ich wydania;
2) pozostałej prasy nie później niż 2 dni po ukazaniu się wydania;
3) w foliowanych i opisanych paczkach, zabezpieczających prasę przed uszkodzeniami;
4) z dołączonymi dowodami dostaw, stanowiącymi potwierdzenie rzeczywistej dostawy wymienionych w nich tytułów i ich liczby oraz cen zakupu, które będą stanowiły podstawę rozliczenia finansowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmiany zamówienia poprzez odstąpienie od zakupu poszczególnych tytułów prasowych, zmiany liczby egzemplarzy prasy i czasopism wymienionych w załączniku nr 1 do umowy w ramach wartości umowy brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy, bez konieczności zmiany umowy. Zgłoszona zmiana będzie uwzględniona przez Wykonawcę w dostawie nie później niż w ciągu 3 dni w przypadku dzienników oraz w ciągu 7 dni w przypadku pozostałych tytułów. Zmiany zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, faksem lub pocztą elektroniczną.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wyłącznie takie egzemplarze prasy i czasopism, do których nie dołączono dodatków w postaci książek, płyt CD, DVD i innych, z wyjątkiem dodatków, które dołączane są bezpłatnie. Zamawiający nie wyraża zgody na dodatkowe obciążenia wynikające z fakultatywnych dodatków.
8. Wynagrodzenie ostateczne Wykonawcy wynikać będzie z wykonanych dostaw (rzeczywiście dostarczonej liczby egzemplarzy prasy i czasopism, pomnożonej przez ceny jednostkowe), potwierdzonych przez Zamawiającego.
9. Zrealizowane dostawy będą rozliczane w okresach miesięcznych, na podstawie faktur VAT, wystawianych na koniec każdego miesiąca, przy czym do każdej faktury zostanie dołączona zbiorcza specyfikacja zawierająca dane o dostarczonych tytułach wraz z ich ceną i liczbą egzemplarzy.
10. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty, jakie Wykonawca zobowiązany jest ponieść z tytułu realizacji umowy, w szczególności: cenę wszystkich tytułów prasy wraz z podatkiem VAT, cenę opakowań, koszty ubezpieczenia, koszty dostawy/transportu.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w załącznikach do projektu umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
14569,02
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.kowr.gov.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne / Zamówienia publiczne na podstawie Pzp“ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. protokołu z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
§ 10
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy:
1) zmiany Zamawiającego w przypadku zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego;
2) zmiany Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy;
3) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każdorazowo w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku określonym w ust. 1 pkt 3 będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Powyższa zmiana nie będzie prowadzić do zmiany wynagrodzenia netto, zaś wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. Niezależnie od powyższych zmian określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, zmiana Umowy może być zawsze dokonana, jeżeli jest ona korzystna dla Zamawiającego.
4. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.
5. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem § 8 ust. 1 i 2 umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|