Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska SGGW

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532518-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 302130005, 302131006, 302331806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Opis przedmiotu zamówienia cpv: 48822000-6, 30213000-5, 30231300-0, 30213100-6, 30233180-6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla SGGW Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 1 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Miejscem dostaw sprzętu jest Siedziba zamawiającego

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Cześć 1. Oznaczenie: Zadanie I. Serwer. cpv: 48822000-6
Opis: Dostawa serwera komputerowego

Cześć II: Oznaczenie: Zadanie II. Komputery i monitory. cpv: 30213000-5, 30231300-0
Opis: Dostawa Dostawa 6 komputerów i 5 monitorów

Cześć III: Oznaczenie: Zadanie III. Notebooki. cpv: 30213100-6
Opis: Dostawa komputera przenośnego

Cześć IV: Oznaczenie: Zadanie IV. Dyski SSD. cpv: 30233180-6
Opis: Dostawa dysków SSD

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1296826a-48ad-41e0-9269-0881f0c74a57
Biuletyn 532518-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Szkoła Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=139
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=139
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezposrednio u zamawiajacego, kurierem lub pocztą na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska, Katedra Inżynierii Wodnej, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, budynek 33, pokój 309
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska SGGW
Numer referencyjny SZP.260.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia cpv: 48822000-6, 30213000-5, 30231300-0, 30213100-6, 30233180-6 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla SGGW Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 1 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejscem dostaw sprzętu jest Siedziba zamawiającego OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Cześć 1. Oznaczenie: Zadanie I. Serwer. cpv: 48822000-6 Opis: Dostawa serwera komputerowego Cześć II: Oznaczenie: Zadanie II. Komputery i monitory. cpv: 30213000-5, 30231300-0 Opis: Dostawa Dostawa 6 komputerów i 5 monitorów Cześć III: Oznaczenie: Zadanie III. Notebooki. cpv: 30213100-6 Opis: Dostawa komputera przenośnego Cześć IV: Oznaczenie: Zadanie IV. Dyski SSD. cpv: 30233180-6 Opis: Dostawa dysków SSD
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (dotyczy zaoferowanych urządzeń) odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: certyfikatów oraz zaświadczeń wyszczególnionych w poszczególnych specyfikacjach technicznych (zał. nr 5 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy w § 14 ust 5.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Serwer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Cześć 1. Oznaczenie: Zadanie I. Serwer. cpv: 48822000-6 Opis: Dostawa serwera komputerowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery i monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Cześć II: Oznaczenie: Zadanie II. Komputery i monitory. cpv: 30213000-5, 30231300-0 Opis: Dostawa Dostawa 6 komputerów i 5 monitorów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Notebooki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Cześć III: Oznaczenie: Zadanie III. Notebooki. cpv: 30213100-6 Opis: Dostawa komputera przenośnego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dyski SSD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233180-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Cześć IV: Oznaczenie: Zadanie IV. Dyski SSD. cpv: 30233180-6 Opis: Dostawa dysków SSD
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)