ZAKUP WRAZ Z DOSTAWA SPRZETU I APARATURY MEDYCZNEJ - APARATY USG NA POTRZEBY SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532255-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem sprzętu i aparatury medycznej – APARATY USG NA POTRZEBY SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE” - 2 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień:
- 33100000-1 – urządzenia medyczne
- 33112200-0 – aparaty ultrasonograficzne

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego uruchomieniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatów w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zaoferowane aparaty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017/2018 r. oraz dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.( Dz. U. z 2017 poz. 211), muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE.
Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznej gwarancji producenta na przedmiot zamówienia liczonej od daty jego odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5b0a2a3-8de8-42ba-9b36-a3cdf398a5b5
Biuletyn 532255-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Regon 30637700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Myszków
Zamawiajacy kod pocztowy 42300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 138 978
Zamawiajacy fax 343 138 978
Zamawiajacy email przetargizoz@poczta.fm
Adres strony url www.bip.zozmyszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zozmyszkow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zozmyszkow.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z zapisami SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WRAZ Z DOSTAWA SPRZETU I APARATURY MEDYCZNEJ - APARATY USG NA POTRZEBY SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE
Numer referencyjny SP ZOZ/DZ/5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem sprzętu i aparatury medycznej – APARATY USG NA POTRZEBY SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE” - 2 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień: - 33100000-1 – urządzenia medyczne - 33112200-0 – aparaty ultrasonograficzne Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego uruchomieniem. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi aparatów w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zaoferowane aparaty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017/2018 r. oraz dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.( Dz. U. z 2017 poz. 211), muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznej gwarancji producenta na przedmiot zamówienia liczonej od daty jego odbioru.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 - lub wskazania miejsca pobrania dokumentu b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym, b. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie wymaga posiadania deklaracji zgodności CE; c. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt posiada kartę produktu (ulotkę, kartę techniczną) potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji, d. Oświadczenia Wykonawcy o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz gwarancji zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, co do których Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, dokumenty zawierające te informacje należy złożyć w osobnej części i odpowiednio je oznaczyć np. dokumenty poufne
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 2
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)