SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Kole
Miejscowość Koło
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532304-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kole, związanych z rejestracja pojazdów na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic.
2. Dostawca musi posiadać wymagane prawem certyfikaty i zezwolenia niezbędne do należytego wykonania umowy.
3. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych w drodze zmiany przepisów, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice rejestracyjne według nowych wzorów i wymagań określonych w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
4. Tablice należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w czasie ich wykonywania, w tym w szczególności:
a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sparwie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 585 z późn. zm.).
5. Szczegółowy opis oraz zestawienie ilościowe tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawarte zostały w druku „FORMULARZ CENOWY”.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku „UMOWA DOSTAWY”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5f7a90a-42e2-4247-b00f-b6716bb37bd2
Biuletyn 532304-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Kole
Regon 31101899900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy miejscowosc Koło
Zamawiajacy kod pocztowy 62600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 617 835
Zamawiajacy fax 632 725 825
Zamawiajacy email zp@starostwokolskie.pl
Adres strony url www.starostwokolskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starostwokolskie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sienkiewicza 21/23 62-600 Koło
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
Numer referencyjny IZP 272.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kole, związanych z rejestracja pojazdów na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic. 2. Dostawca musi posiadać wymagane prawem certyfikaty i zezwolenia niezbędne do należytego wykonania umowy. 3. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych w drodze zmiany przepisów, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice rejestracyjne według nowych wzorów i wymagań określonych w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Tablice należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w czasie ich wykonywania, w tym w szczególności: a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sparwie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 585 z późn. zm.). 5. Szczegółowy opis oraz zestawienie ilościowe tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawarte zostały w druku „FORMULARZ CENOWY”. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku „UMOWA DOSTAWY”.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 roku, poz. 1260 z późn. zm.),
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda (zgodnie z Załącznikiem Nr 6). Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje),
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu aktualne zaświadczenie Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 roku, poz. 1260 z późn. zm.),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz obejmujący wykonanie w okresie 3 lat licząc od złożenia oferty minimum 2 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości 200.000,00 zł brutto każda - na Załączniku Nr 6 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością (referencje),
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony druk o nazwie „OFERTA”, b) formularz cenowy, c) oświadczenia zgodnie z załącznikiem 1, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 2,(jeżeli jest konieczne), e) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, f) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, g) podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 5 (jeżeli jest konieczne), h) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, złożyli odrębne oferty muszą wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie postępowania. (Załącznik Nr 3 lub 4)
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Starostwa Powiatowego w Kole w BZ WBK O/Koło nr 95 1090 1203 0000 0001 0967 1680 z adnotacją: „wadium na dostarczanie tablic rejestracyjnych”. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek banko¬wy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 11. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowa¬nia, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy możliwe jest w formie aneksu wyłącznie w oparciu o okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Podpisanie aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 1, powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności, podpisanego przez Dostawcę i Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)