Zakup materiałów papierniczych z logo BGK oraz z logotypami unijnymi

Data publikacji 2018-03-19
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533134-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi realizowane od dnia zawarcia umowy przez 24 miesiące w zakresie druku papierniczych materiałów promocyjnych.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju oraz Projektu „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka” umowa- MRiF/DPP/1/2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0720de19-6d78-45dd-b9d6-7d0410818ecc
Biuletyn 533134-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów papierniczych z logo BGK oraz z logotypami unijnymi
Numer referencyjny DZZK/9/DLA/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi realizowane od dnia zawarcia umowy przez 24 miesiące w zakresie druku papierniczych materiałów promocyjnych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju oraz Projektu „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka” umowa- MRiF/DPP/1/2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.” Przedmiot zamówienia finansowany będzie również z projektu „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka”, umowa MRiF/DPP/1/2016. Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 1. RPLB.01.05.02-08-0001/17-00 2. RPLB.03.02.04-08-0001/17-00 3. RPLB.06.03.02-08-0001/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 4. RPDS.01.05.01-02-0IF2/16-00 5. RPDS.03.01.00-02-0IF3/16-00 6. RPDS.03.02.00-02-0IF4/16-00 7. RPDS.03.03.01-02-0IF5/16-00 8. RPDS.08.03.00-02-0IF1/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 9. RPKP.01.02.02-04-0001/17-00 10. RPKP.01.03.02-04-0001/17-00 11. RPKP.01.04.01-04-0001/17-00 12. RPKP.01.05.01-04-0001/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 13. RPLU.03.02.00-06-0001/16-00 14. RPLU.03.07.00-06-0481/16-00 15. RPLU.09.03.00-06-0168/16-00 16. RPLU.10.02.00-06-0002/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 17. RPLD.02.03.02-10-0001/16-00 18. RPLD.04.02.03-10-0001/16-00 19. RPLD.08.03.02-10-0001/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 20. RPMP.03.04.01-12-000A/16-00 21. RPMP.03.04.02-12-000A/16-00 22. RPMP.04.03.04-12-000A/16-00 23. RPMP.08.03.02-12-000A/16-00 24. RPMP.11.03.00-12-000A/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 25. RPMA.03.03.00-14-8693/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego 2014-2020 26. RPOP.01.01.00-16-0055/16-00 27. RPOP.02.01.01-16-0001/16-00 28. RPOP.03.02.03-16-0001/16-00 29. RPOP.03.03.00-16-0001/16-00 30. RPOP.03.04.00-16-0001/16-00 31. RPOP.07.03.00-16-0066/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 32. RPPK.01.04.02-18-0001/16-00 33. RPPK.07.03.00-18-0001/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 34. RPPD.01.03.00-20-0123/16-00 35. RPPD.01.04.01-20-0006/16-00 36. RPPD.02.03.00-20-0061/16-00 37. RPPD.05.02.00-20-0001/16-00 38. RPPD.05.03.02-20-0001/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 39. RPPM.01.01.02-22-IFA1/16-00 40. RPPM.02.01.00-22-IFA1/16-00 41. RPPM.02.02.02-22-IFA1/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 42. RPSW.02.06.00-26-0001/17-00 43. RPSW.10.04.01-26-0055/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 44. RPWM.01.03.03-28-0001/17-00 45. RPWM.01.05.03-28-0001/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020 46. RPWP.01.05.01-30-0002/16-00 47. RPWP.03.02.02-30-0001/16-00 48. RPWP.09.02.03-30-0001/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 49. RPZP.01.09.00-32-0001/16-00 50. RPZP.01.17.00-32-0001/16-00 51. RPZP.06.04.00-32-0001/16-00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Warunek dot. doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał z należytą starannością dwa (2) zamówienia polegające na wykonaniu i dostawie materiałów papierniczych w zakresie objętym przez opis przedmiotu zamówienia postępowania przetargowego o wartości nie niższej niż 60.000,00 złotych brutto każde, dołączając wykaz usług oraz referencje z wykonania każdego z zamówień. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert wynosiła co najmniej 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto). Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wzór wykazu w załączeniu (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dowodów określających czy wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane przez Wykonawcę należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zmiany Umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a które w istotny sposób uniemożliwiają terminowe wykonanie Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu o okres wstrzymania prac z tego powodu. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego, pisemnego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które mogą opóźnić wykonanie Umowy. Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, 3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym; b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi: 29.03.2018 r. godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)