GuidZP400 |
0720de19-6d78-45dd-b9d6-7d0410818ecc
|
Biuletyn |
533134-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
1731900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów papierniczych z logo BGK oraz z logotypami unijnymi
|
Numer referencyjny |
DZZK/9/DLA/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi realizowane od dnia zawarcia umowy przez 24 miesiące w zakresie druku papierniczych materiałów promocyjnych.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju oraz Projektu „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka” umowa- MRiF/DPP/1/2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych oraz budżetu państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020 oraz Programu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia finansowanego ze środków Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.”
Przedmiot zamówienia finansowany będzie również z projektu „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka”, umowa MRiF/DPP/1/2016.
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
1. RPLB.01.05.02-08-0001/17-00
2. RPLB.03.02.04-08-0001/17-00
3. RPLB.06.03.02-08-0001/17-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
4. RPDS.01.05.01-02-0IF2/16-00
5. RPDS.03.01.00-02-0IF3/16-00
6. RPDS.03.02.00-02-0IF4/16-00
7. RPDS.03.03.01-02-0IF5/16-00
8. RPDS.08.03.00-02-0IF1/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
9. RPKP.01.02.02-04-0001/17-00
10. RPKP.01.03.02-04-0001/17-00
11. RPKP.01.04.01-04-0001/17-00
12. RPKP.01.05.01-04-0001/17-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
13. RPLU.03.02.00-06-0001/16-00
14. RPLU.03.07.00-06-0481/16-00
15. RPLU.09.03.00-06-0168/16-00
16. RPLU.10.02.00-06-0002/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
17. RPLD.02.03.02-10-0001/16-00
18. RPLD.04.02.03-10-0001/16-00
19. RPLD.08.03.02-10-0001/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
20. RPMP.03.04.01-12-000A/16-00
21. RPMP.03.04.02-12-000A/16-00
22. RPMP.04.03.04-12-000A/16-00
23. RPMP.08.03.02-12-000A/16-00
24. RPMP.11.03.00-12-000A/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
25. RPMA.03.03.00-14-8693/17-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego 2014-2020
26. RPOP.01.01.00-16-0055/16-00
27. RPOP.02.01.01-16-0001/16-00
28. RPOP.03.02.03-16-0001/16-00
29. RPOP.03.03.00-16-0001/16-00
30. RPOP.03.04.00-16-0001/16-00
31. RPOP.07.03.00-16-0066/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
32. RPPK.01.04.02-18-0001/16-00
33. RPPK.07.03.00-18-0001/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
34. RPPD.01.03.00-20-0123/16-00
35. RPPD.01.04.01-20-0006/16-00
36. RPPD.02.03.00-20-0061/16-00
37. RPPD.05.02.00-20-0001/16-00
38. RPPD.05.03.02-20-0001/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
39. RPPM.01.01.02-22-IFA1/16-00
40. RPPM.02.01.00-22-IFA1/16-00
41. RPPM.02.02.02-22-IFA1/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
42. RPSW.02.06.00-26-0001/17-00
43. RPSW.10.04.01-26-0055/17-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
44. RPWM.01.03.03-28-0001/17-00
45. RPWM.01.05.03-28-0001/17-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020
46. RPWP.01.05.01-30-0002/16-00
47. RPWP.03.02.02-30-0001/16-00
48. RPWP.09.02.03-30-0001/16-00
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
49. RPZP.01.09.00-32-0001/16-00
50. RPZP.01.17.00-32-0001/16-00
51. RPZP.06.04.00-32-0001/16-00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Warunek dot. doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał z należytą starannością dwa (2) zamówienia polegające na wykonaniu i dostawie materiałów papierniczych w zakresie objętym przez opis przedmiotu zamówienia postępowania przetargowego o wartości nie niższej niż 60.000,00 złotych brutto każde, dołączając wykaz usług oraz referencje z wykonania każdego z zamówień.
W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert wynosiła co najmniej 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto).
Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wzór wykazu w załączeniu (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dowodów określających czy wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane przez Wykonawcę należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany Umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności.
Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a które w istotny sposób uniemożliwiają terminowe wykonanie Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu o okres wstrzymania prac z tego powodu. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego, pisemnego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które mogą opóźnić wykonanie Umowy.
Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy.
Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym;
b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji.
Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-03-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie złożonych ofert nastąpi: 29.03.2018 r. godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
|